Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Ok, jeg bestiller overnatning på et af Sokos´erne i Kaajani så, så kan vi jo köre sammen söndag morgen til Sotkamo.

Det lyder som en plan :smile: Du må lige vende tilbage med hvilket af dem det bliver.

Jeg er pt. ved at lokke en arbejds/tränings-kammerat med. så jeg har nogen at hänge i hotelbaren med lördag aften :tongue: og nogen at snakke med söndag mens jeg venter på flyet (afgang 20.40 :sneaky2: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det lyder som en plan :smile: Du må lige vende tilbage med hvilket af dem det bliver.

Jeg er pt. ved at lokke en arbejds/tränings-kammerat med. så jeg har nogen at hänge i hotelbaren med lördag aften :tongue: og nogen at snakke med söndag mens jeg venter på flyet (afgang 20.40 :sneaky2: )

Ok, jeg skal nok få bestilt inden länge. Jeg vil også godt med i baren lördag aften..... et par cognac´er er godt at sove på inden et stävne :4thumbup:

I kan da også köre med mig hjem.... indtil videre skal jeg köre turen alene :tongue: I kan jo evt köre den store amerikaner og jeg kan drikke pils og fortäle röverhistorier på bagsädet :beer: Jeg synes det er en super ide..... det er da ikke hver dag man får lov at köre så fin en bil :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 4/2

Jeg har väret så heldig at få en superwrapper til at hjälpe mig til Finsk mesterskab, hvilket betyder at jeg kan träne med Japes wraps, så jeg når at vänne mig til stramme wraps igen. Så er det bare om jeg kan nå at läre at löfte i dragten også.....

20 min udsträkning

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg

4 x 60kg

+wraps

3 x 75kg no belt!

1 x 90kg

1 x 100kg

1/2dragt super+

1 x 115kg

1/1dragt

1 x 125kg

1 x 135kg

walk out

1 x 150kg

Det går bedre og bedre med den dragt. Jeg er dog stadig meget svärt ved at styre den!

ST LEG CURL

4 x 8 x 20kg

LEG EXT

4 x 8 x 20kg

SIDEBÖJNINGER

(2x) 4 x 12 x 12,5kg

Skulle også have kört box squat, men ingen ledige stänger :dry:

Jeg ville gerne have väret på 140, men Jape mente det var nok for i dag. Jeg har stadig meget svärt ved at styre dragten, eller närmere få det optimale ud af den, så löftene blive noget langsomme. Der var dog fin dybde på alle löft, så som det ser ud nu kan jeg starte på 125.... ikke helt tilfredsstillende.

Jeg syr dragten ind i siderne og stropperne inden näste träning, så må vi se om det hjälper en smule.

Näste träning fredag hvor der er max boardpres på programmet.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg 100% klar til en lille tur til Sotkamo :smile: Jeg kiggede lige lidt på hotellerne og med mindre du vil bo over en natklub så er det Sokos Hotel Seurahuone som det gälder. Desuden så er priserne de samme 68€ pr. nat.

Så skal jeg bare lige köbe mine "dyre" flybilletter og så er alt ordnet.

Link to comment
Share on other sites

Er begyndt med den hvor jeg sidder på enden og benene löftet op fra gulvet og så körer en vägtskive fra side til side, så den rörör gulvet på hver side af hoften. 100stk af dem hver dag :crazy: derudover alm crunches, leg raise i dip maskinen, stående sideböjninger med 10 - 15kg i hånden, leg raise/knees up på bänk...... Er hvad jeg gör mest!

Ingen tvivl om at det er godt for squatten, det er bare med at få det gjort. Mange af övelserne for mave, kan jeg heldigvis göre herhjemme, så kan ikke tidsmangel skylden :innocent:

Okay, det lyder som mange af de samme øvelser, som jeg også kører. :smile: Jeg kører dog ikke noget specifikt for de skrå mavemuskler, da jeg gerne vil bibeholde den smule talje, jeg har. :blush: Til gengæld træner jeg Planken (når jeg kan tage mig sammen til det :innocent:) - ret god for hele korsættet, synes jeg.

Jeg ville gerne have väret på 140, men Jape mente det var nok for i dag. Jeg har stadig meget svärt ved at styre dragten, eller närmere få det optimale ud af den, så löftene blive noget langsomme. Der var dog fin dybde på alle löft, så som det ser ud nu kan jeg starte på 125.... ikke helt tilfredsstillende.

Jeg syr dragten ind i siderne og stropperne inden näste träning, så må vi se om det hjälper en smule.

Hvilken str. er det nu, din Super+ er? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg 100% klar til en lille tur til Sotkamo :smile: Jeg kiggede lige lidt på hotellerne og med mindre du vil bo over en natklub så er det Sokos Hotel Seurahuone som det gälder. Desuden så er priserne de samme 68€ pr. nat.

Så skal jeg bare lige köbe mine "dyre" flybilletter og så er alt ordnet.

Ok, great! Så ses vi på Seurahuone lördag d. 21 :bigsmile: Jeg giver jo kun 35 - 40euro/nat :tongue:

Jeg har stadig ikke fundet nogen der vil köre med, men mon ikke jeg klarer mig alene?! Håber bare det ikke sner hele vejen!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvilken str. er det nu, din Super+ er? :unsure:

36 :innocent:

Den er også bare alt for stor alle andre steder end lige i det nederste ombuk på benene. Der er dan så til gengäld også MEEEEGA stram! Mepa havde samme problem ved jeg, så det er ikke kun mine ben der er underlige!

Det extra tykke stof, gör jo så også at det ikke bare sådan lige udvider sig, så jeg må lide mange gange endnu! Håber bare jeg kan få noget godkendt ( helst >140...) til SM i den. Er ikke nemt at väre sikke på dybden når den er så stram!

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 6/2

Jeg skulle egentlig i tröjen og lave noget meget tungt boardpres, men ALT for mange smerter i nakke, skuldre og det överste af ryggen til at det kunne lade sig göre. Har gået alt alt for länge uden massage og det betaler jeg så for nu. At have en lille spilop på knap et halvt år er i sig selv RET hårdt for nakke og skuldre og blandet med hård träning, ja så bliver det bare for meget!

Jeg nöjedes derfor med en "skåne träning" :dry:

20 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 40kg.... her gjorde det allerede ondt at få stangen til brystet

5 x 50kg

3 x 60kg

Det var nok, jeg gav op. Ingen grund til at forsöge mere i den tilstand.

INCLINE SMAL BÄNKPRES

10 x 20

8 x 30

4 x 6 x 35kg

CABEL PUSH DOWN

10 x 35kg

8 x 40kg

3 x 8 x 45kg

Sideböjninger + abs MANGE!!!!!

Ikke den fedeste träning....Jeg har enelig fået tid hos en massör på söndag. De to jeg plejer at bruge har enten for travlt eller er syge, så nu måtte jeg finde en ny.... ALT er bedre end ingenting!

Dödlöft lördag!

Link to comment
Share on other sites

LÖRDAG D. 7/2

Träning sammen med Sanna, efter vi havde väret til begravelse med vores "mänds" morfar.

20 min udsträkning

ZERCHER SQUAT

8 x 20kg

4 x 8 x 25kg

bare for at varme stängerne lidt op!

DÖDLÖFT sumo

2 x 8 x 50kg

6 x 65kg

3 x 80kg

1 x 95kg

1 x 105kg RAW!!!

1/1 suit

1 x 115kg

1 x 125kg

1 x 132,5kg

0 x 140kg :tongue:

Tilfredsstillende omgang, men havde jo håbet på de 140 :superman:

HYPERS

5 x 8 x bw

Sideböjninger 4 sät

Abs 50 reps

De 132,5 föltes ikke sååååå tunge igen, så jeg prövede på ny PR, men nej.... Det var måske også at presse citronen, men den var nu ikke langt fra. Vil tro at hvis det gälder en medalje, så kan jeg måske på en god dag godt hive de 140 op. HUSK DET STIG!!!!

Söndag massage JUBIIIIII

Link to comment
Share on other sites

Söndag fik jeg endelig massage! Det överste af ryggen, nakke og skuldre. Det var IKKE nogen fornöjelse!

Jeg håber så at jeg i dag mandag kan klare den tröjeträning som jeg missede i fredags.

Her er video af de 135kg dödlöft som jeg löftede for lidt over 1 uge siden

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 9/2

Nakken var ikke meget bedre end inden massagen, men jeg bänkede hvad jeg kunne og så må det bare blive ved det :tongue:

UDSTRÄKNING 20 MIN

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

8 x 30kg

8 x 40kg

5 x 50kg

3 x 55kg

2 x 62,5kg

BOARDPRES 3"

3 x 77,5kg

+tröje

2 x 85kg sidste rep til 2", men det gjorde bare endnu mere ondt!

3 x 95kg

2 x 102,5kg

110 fik jeg i händerne men måtte lägge den tilbage. Jeg kunne slet ikke styre den.

PULL DOWN

10 x 35kg

10 x 40kg

8 x 45kg

2 x 8 x 50kg

LOW ROW

4 x 8 x 40kg

150 reps abs med vägt

Hele overkroppen gör ondt og det var vist dumt at bänke dagen efter massage. Jeg havde stadig ondt og musklerne var blöde og ustabile. Lige nu föles det ikke särlig godt og motivationen til SM er lidt nede. Jeg har massage igen torsdag aften efter squat og indtil da laver jeg nok ikke meget.

KÄFT jeg er trät af mig selv fordi jeg gik så länge inden jeg fik gjort noget ved det! :bottom:

Lidt opmuntring.....

post-6756-1234255803_thumb.jpg post-6756-1234255833_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er vores internet endelig så stabilt igen at jeg kan forsöge mig med en opdate!

Först de sidste träninger inden stävnet.

TORSDAG D. 12/2

Sidste hårde squat. 120, 130 og 140kg i fuldt udstyr. 140 var tung, men kom fint op og var meget dyb!

Dem jeg tränede med mente 125 som startvägt.....jeg mente 130 :bigsmile:

SÖNDAG 15/2

Sidste bänkträning i tröje. Stadig MANGE smerter i nakke og skuldre, så det gik mildest talt ad H... til! 87,5 og 85kg kom kun halvt op og så tog jeg tröjen af..... Det var den eneste bänkträning jeg havde haft sammen med Jape op til stävnet og det var jo så ikke meget nytte til!

Jeg var helt knust og klar til at blive hjemme fra stävnet. Bänkstyrken havde väret SUPER 2 uger inden så det var dybt frustrerende! Nå, Jape sagde bare " det er jo ikke i dag du har stävne vel. Ikke mere träning inden stävnet, så skal det nok gå."

ONSDAG D. 18/2

SQUAT op til 3 x 3 x 80kg

DÖDLÖFT op til 3 x 3 x 80kg

BÄNKPRES op til 1 x 60

FREDAG D. 20/2

Meget let full body uden nogle af de 3 store, overstået på 30 min

Link to comment
Share on other sites

FINSK MESTERSKAB 2009

Jeg blev hentet lördag morgen kl 7 og så gik turen nordpå ca 600km til Sotkamo, en utroligt flot skisportsby!

Jeg mödtes med Stig (Garrish) på hotellet og gik derfra ned for at se de tunge drenge löfte. Ved 18 tiden gik jeg tilbage til hotellet for at slappe lidt af i ryggen, tage et laaaaaangt varmt bad og få en god middag :4mewantfood: Hvor er det fedt ikke skulle sulte sig ugen op til stävne! :smile:

Et lille glas vin til maden og et par irish coffee til dessert, så sov jeg godt......til kl halv 3 :dry: Vende dreje, vende dreje til kl 5.30 og så sov jeg SUPER da alarmen ringede kl 6.15 :mad:

Lidt frisk luft og så lidt morgen mad og kaffe for at få tiden til at gå inden indvejning

INDVEJNING 66,9kg

Jeg satte indgangen til 125 - 85 - 120

Jeg var i gruppe 2, med 4 andre i min klasse ( eneste klasse med så mange löftere :newtongue: ) og jeg var klart dårligst.... Jeg måtte bare köre mit eget löb og få det med jeg kunne.

SQUAT.

OPV: 20kg, 40kg, 60kg, 80kg, 95kg, 110kg og 120kg.

Som jeg havde regnet med var de 120 SUPER nemme, så jeg hävede startvägten til 130.

1. LÖFT 130KG GODKENDT 2 - 1

let löft, men ryggen var totalt ustabil og jeg kom alt for langt forover med den.

2. LÖFT 137,5KG GODKENDT 2 - 1

godt löft, men en smule tung.

3. LÖFT 142,5KG UNDERKENDT 2 - 1

den var tung, men kom op....havde åbenbart bare lavet noget hallöj med ryggen igen INDEN jeg startede, så derfor 2 röde PIIIIIIIIIISSSS.

Ej hvor er det bare ärgeligt at få sidste squat op og så få 2 röde lamper. Den vil jeg ärge mig over länge!!!! Men godt tilfreds med de 137,5.

BÄNKPRES

OPV: 30kg, 40kg, 50kg, 60kg, 70kg til 3", 80kg til 3" og 85kg til 2cm

Ville igen have sat indgangen op, men var for sent på den. Pyt med det, skulderen brokkede sig ikke så jeg var lykkelig!

1. LÖFT 85KG GODKENDT 2 - 1

Super let

2. LÖFT 90KG GODKENDT 2 - 1

godt löft, men en smule tung

3. LÖFT 92,5KG GODKENDT 2 - 1

jubiiiii

Förste gang nogensinde at jeg får alle 3 bänkpres og jeg er MEGET tilfreds med de 92,5kg Der var nok til 95 som er min PB, men pyt!

En i min klasse bommede bänken så jeg slap for sidstepladsen :4jumpy:

De röde lamper fik jeg fordi jeg på hvert löft bevägede venstre fod efter start signal.... :4oops:

DÖDLÖFT

OPV: 60kg, 80kg, 95kg, 105kg, 115kg.

Indgangen op til 125, så jeg kunne få en chance på ny PR i 3.

1. LÖFT 125KG GODKENDT 3 - 0

Super let

2. LÖFT 132,5KG GODKENDT 3 - 0

sikker vägt, men lidt tung

3. LÖFT 140KG UNDERKENDT 3 - 0

For tung...

137,5 var nok kommet op, men jeg ville gerne have forsöget på de 140.

362,5kg totalt er 10kg fra min PR og med kun godt 4 måneders träning efter kejsersnit er jeg MEGET tilfreds!

Styrken var der til 10 - 15kg mere, men det hele kan jo ikke klappe på samme dag. 7 godkendte löft er super og jeg ser nu frem til SM bänk d. 28/3

TUSIND TAK FOR HJÄLPEN til Garrish! Det var sku rart at kunne snakke dansk når men skal koncentrere sig om at löfte!

Også tak til Jan for opmuntrende beskeder under vejs og til Kathrine som havde fulgt med på nettet hele formiddagen! Det giver lige et extra kick at man ved at dem derhjemme sidder og ser det hele live! Skulle jo nödig dumme sig når mor kigger :wub:

Turen hjem efter at have löftet var LANG, men dejligt da jeg endelig lå i min egen seng :sleeping: Mandag morgen vågnede Joonas först kl 8.45, han er en engel! Han vidste at mor trängte til at sove länge!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Vores com er stadig helt umulig, men nu pröver jeg alligevel om jeg kan få opdateret lidt.

I bänken körer jeg videre med den tunge träning til efter Bänk SM d. 28/3 og derfor også flere kilo/färre reps på al overkrop träning.

ONSDAG D. 25/2

15 min udsträkning - MEGET tilträngt!!

RONING 2000m på 10,34min

LEG EXTENSION

5 x 10 x 20kg

ST CALVES RAISE

2 x 20 x 20kg

2 x 20 x 25kg

HACK SQUAT

5 x 10 x släden (50kg)

DB SKULDERPRESS

10 x 7,5kg

3 x 8 x 9,5kg

DB FRONT RAISE

4 x 8 x 6,5kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 6,5kg

SEATED BICEPS DB CURL

2 x 10 x 7,5kg

2 x 8 x 9,5kg

EZ-BAR CURL

10 x 12kg

10 x 17kg

3 x 8 x 19,5kg

Alt kört som supersets og ikke meget pause mellem settene.

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 27/2

15 MIN UDSTRÄKNING

SMAL INCLINE BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

3 x 6 x 35kg

STIVBENET DÖDLÖFT

2 x 10 x 20kg

3 x 10 x 25kg

GOOD MORNINGS

2 x 10 x 25kg

2 x 10 x 30kg

10 x 35kg

CABEL PUSH DOWN

10 x 6kl

4 x 8 x 7kl

KICKBACKS

10 x 7,5kg

3 x 8 x 9,5kg

LAT PULL DOWNS

10 x 2kl

3 x 8 x 3kl

HYPERS

5 x 10 x bw

LOW ROW

10 x 5kl

8 x 6kl

2 x 6 x 7kl

DB BENCH PRESS

10 x 11kg

8 x 13kg

8 x 15kg

6 x 16kg

50 reps abs.

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING SÖNDAG D. 1/3

Helt alene i kälderen en söndag formiddag. God musik og godt humör = KANON god träning!

15 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 37,5kg

5 x 45kg

3 x 52,5kg

3 x 60kg

3 x 65kg tangering af PR

5 x 57,5

12 x 50 PR

Kan jeg konstatere at jeg bare bänker best alene??? Röven i sädet på alle löft og jeg havde ikke safety rackc under, så de skulle bare op! Det var all out på de 65 og 50!

STANDING CALVE RAISE

20 x 5kg

3 x 20 x 30kg

DECLINE DB FLYES

4 x 8 x 7,5kg

INCLINE DB PRESS

8 x 11kg

8 x 13kg

8 x 15kg

1 ARM BICEPS CABEL CURL

10 x 1kl

4 x 6 x 2kl

150reps blandede abs

Super omgang! Bänkstyrken er i top for tiden, skal blive fedt at komme i tröjen torsdag eller fredag!

Link to comment
Share on other sites

Godt bänket :4thumbup:

Hvordan har skulderen det?

Thanx :bigsmile:

Bedre, men stadig ikke helt ok! Min massagemand er lige blevet opereret og HPK´s massör har ikke tid för efter play off, så jeg er lidt på skideren.

Med sådan en lille/stor dreng at släbe rundt på og ikke mindst lege med, så burde man få gratis massage af kommunen mindst hver uge, efter min mening :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FINSK MESTERSKAB 2009

Også tak til Jan for opmuntrende beskeder under vejs og til Kathrine som havde fulgt med på nettet hele formiddagen! Det giver lige et extra kick at man ved at dem derhjemme sidder og ser det hele live! Skulle jo nödig dumme sig når mor kigger :wub:

Det var da det mindste. :bigsmile: Det var spændende at sidde at se. Og helt vildt, hvor gode de finske piger generelt er. :blink: Syv ud af 17 piger over 500 Wilks, det er godt nok vildt! :devil: Endnu engang tillykke med det flotte comeback. Det er virkelig imponerende godt gået. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var da det mindste. :bigsmile: Det var spændende at sidde at se. Og helt vildt, hvor gode de finske piger generelt er. :blink: Syv ud af 17 piger over 500 Wilks, det er godt nok vildt! :devil: Endnu engang tillykke med det flotte comeback. Det er virkelig imponerende godt gået. :4thumbup:

Det var super at de sendte det live, godt nok mange jeg har snakket med som havde set en del! Hvordan vidste du det??? Går ikke ud fra du forstår meget fra de finske hjemmesider :bigsmile:

Ja, det er virkelig topklasse til SM!

Som Mepa har skrevet i sin träningslog, så har hun flere medaljer fra EM og VM end fra SM! Siger lidt om standarten! Var det ikke 3 over 550 point? Mervi, Raija og hende som vandt min klasse! Jeg er glad når jeg engang når 400 point :blink:

Og igen mange tak! Er også stadig meget tilfreds, meeeen ärger mig stadig over den sidste squat :devil:

Der skulle vist väre en som har mine löft på video, så kan väre jeg får dem engang!

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 3/3

Så er offseason startet i ben og jeg skal love for der blev fyret nogle reps af :crazy: Näste uge bliver der sat lidt mere på, men prövede at minimere DOMS´ene en smule :blush:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 10 x 20kg

2 x 10 x 25kg

2 x 10 x 30kg

2 x 8 x 35kg

Ser ikke ud af meget, men det var NOK!!! Näste uge 10 x 10!

HACKSQUAT

4 x 10 x släde (50kg)

også mere her näste uge...

STIVBENET DÖDLÖFT

10 x 25kg

4 x 10 x 30kg

flere kg

SQUAT SCISSORS

(2x) 3 x 8 x bw

flere kg + reps

DB SKULDERPRES

10 x 7,5kg

8 x 9,5kg

8 x 11kg

3 x 6 x 13kg

CABEL SIDE RAISE

3 x 8 x 1kl :crazy: leee

DB FRONT RAISE

8 x 7,5kg

3 x 6 x 9,5kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 7,5kg

60 reps abs med vägt

Det var ialt 380 reps på 80 min. Behöver jeg at sige at jeg nästen kravlede hjem??? :4crutches: Offseason er FEEEEE :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 5/5

Jeg skulle have väret i tröjen i dag og kört hård boardpress, men ingen babysitter, så jeg droppede det og körte alm triceps burn out! Tröjebänk bliver söndag eller mandag!

UDSTRÄKNING 20 MIN uuuhhuhh jeg har doms i ben og balder!

2000m RONING på 10.02 min - over 1/2 minut bedre end sidst :firebounce:

INCLINE SMAL BÄNK

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 35kg

3 x 5 x 40kg

CABEL PUSH DOWN

10 x 5kl

10 x 6kl

8 x 7kl

2 x 6 x 8kl

KICKBACKS

4 x 10 x 10kg

DB BÄNKPRESS

10 x 11kg

8 x 15kg

2 x 6 x 16kg

ST CALVE RAISE

20 x 25kg

20 x 30kg

3 x 20 x 35kg

SIDEBÖJNINGER

4 x 12 x 11kg

100 reps abs

Det var vist godt nok jeg ikke kom i tröjen i dag. Stadig ikke helt ovre den hårde bänk fra i söndags :dry:

Fredag ryg og biceps träning..... off season :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det var super at de sendte det live, godt nok mange jeg har snakket med som havde set en del! Hvordan vidste du det??? Går ikke ud fra du forstår meget fra de finske hjemmesider :bigsmile:

jeg har sladret... både her på MOL og på bb.dk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share