Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MANDAG D. 12/1

Sidste tröjeträning inden stävnet, så fokus på god pause og röven i sädet!

UDSTRÄKNING OG :blahblah: 15 MIN :bigsmile:

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

6 x 40kg

5 x 50kg

3 x 57,5kg

1 x 65kg

3 x 72,5kg --> 3"

Med tröje:

2 x 82,5kg -->2"/bryst

1 x 90kg rigtig godt löft!

0 x 95kg kunne ikke locke den ud

1 x 100kg -->3"

RAW

2 x 3 x 75kg -->3"

Så var der helt udsolgt i trisserne!

INCLINE DB

10 x 10kg

8 x 11kg

2 x 8 x 13kg

CABEL TRI EXT

10 x 5kl

3 x 8 x 6kl

50 reps abs

Ganske god omgang bänk. Jeg tror startvägten bliver 80kg, selv om det er lige let nok. Vil gerne have 3 godkendte bänkpres og tvivler på der er til mere end 90kg lige nu. Men..... bestemmer ikke noget för efter squat onsdag!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ONSDAG D. 14/1

Sidste hårde träning inden stävnet d. 24 og naturligvis havde alle ishockey drengene valgt at träne samme tid som os :devil: så vi måtte pänt vente 40 min på de blev färdige og så havde jeg igen travlt!

20 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 40kg

6 x 55kg

+wraps

3 x 70kg uden bälte

3 x 85kg

1 x 100kg :bigsmile:

+1/2 dragt ny super +

2 x 115kg

1/1 dragt

1 x 125kg

1 x 130kg

AVAVAV den var bare mega stram den dragt og jeg kunne slet ikke styre at löfte godt i den!

LEG EXT 4 sät

LEG CURL 4 sät

50 reps abs hjemme på stuegulvet

Ikke nogen succes med den dragt, så må hellere löfte i den gamle og se hvad jeg kan få ud af den!

Torsdag morgen körte vi mod Danmark Jape, Joonas, Vores hund Soffi og jeg. Den lille skulle vises frem og der blev ikke meget tid til träning den näste uges tid!

Joonas valgte også at få noget maveinfluenza mens vi var afsted, å det gjorde det hele lidt mere stressende!

MEN skönt at väre i DK igen og nu varer det kun 6 uger inden vi vender tilbage!

Mandag d. 19/1 tränede jeg SQUAT til 1 x 80 raw, BÄNK til 1 x 65 og DÖDLÖFT til 1 x 90kg ikke meget andet den uge ud over udsträkning og gåture!

Torsdag da vi var kommet hjem var jeg ved lägen for at få fjernet nogle modersmärker og et MEGET gammelt ar fra da jeg havde skoldkopper som barn. det betöd at jeg fik 2 sting lige mellem :boobs: så det skulle blive spändende at bänke i tröje om lördagen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

TNT STÄVNE 24/1 2009

INDVEJNING KL 10.00: 67,25

efter morgenmad OG 2 kopper te..... var lige ved at glemme at jeg skulle på vägten, så jeg hyggede mig med Joonas som vi plejer om morgenen og spiste og drak som jeg plejede :innocent:

Det var meningen jeg selv skulle lägge knäbind, men en af fyrene som normalt er med landsholdet (Tommi) var der for at hjälpe en anden löfter og han skulle ikke bruge knäbind, så ham lånte jeg :4thumbup: Mepa sagde god for ham og JUBIIIII han kunne lägge knäbind!!!

Jeg havde også Stig (Garrish) og Sanna til at hjälpe mig, så jeg skulle virkelig bare löfte! Total luxux!

SQUAT

Opv: 2 x 8 x 20kg, 6 x 40kg, 5 x 55kg, 2 x 1 x 70kg, +wraps 2 x 85kg, +1/2 suit 1 x 100kg, 1/1 suit 1 x 110kg

1. LÖFT: 120KG GODKENDT 3 - 0

2. LÖFT: 127,5KG GODKENDT 3 - 0

3. LÖFT: 132,5KG GODKENDT 3 - 0

Super tilfreds med squatten. Der var nok til 5kg mere i den dragt, men hovedet havde nok med at magte de 132,5.... er jo det tungeste jeg har haft på ryggen i over 1 år.

Efter squatten var nerverne väk og jeg var ret sikker på at ville klare de 340, så resten af stävnet var lidt mere hygge präget! Så meget som Sanna nu tillod ..... :4police:

BÄNKPRES

Opv: 10 x 20kg, 6 x 40kg, 3 x 50kg, 1 x 60kg, 2 x 70kg -> 4" Tröje på 1 x 80kg ->2"

1. LÖFT: 85KG GODKENDT 3 - 0

2. LÖFT: 90KG UNDERKENDT 2 - 1

3. LÖFT: 90KG GODKENDT 3 - 0

Igen godt tilfreds. På 2. löft mistede jeg opspändet på vej ned og var nödt til at löfte röven for at presse den op :4whistling:

DÖDLÖFT

Opv: 2 x 5 x 60kg, 2 x 1 x 80kg, 1 x 90kg, 1 x 100kg, 1/2 dragt 1 x 110kg

1. LÖFT: 117,5KG GODKENDT 3 - 0

1. LÖFT: 125KG GODKENDT 3 - 0

1. LÖFT: 127,5KG GODKENDT 3 - 0

Förste gang jeg nogensinde får godkendt alle 3 dödlöft, men jeg hävede jo også kun 2,5 til sidste. Det körte bare super godt og 130 var nok også kommet op, men ville hellere ende på en rund total :wink:

TOTAL PÅ 350KG.

Det er kun 22,5kg fra min PR så jeg er super tilfreds nu kun 5 måneder efter en födsel ved kejsersnit! 3 ugers hård träning mere og så er jeg klar til finsk mesterskab. Jeg håber på 10 - 15kg mere på totalen til den til og de fleste vil jeg nok hente i den nye squat dragt.... men lad os nu se.

TUSIND TAK for hjälpen til SANNA, STIG og TOMMI. Det var en absolut fornöjelse at löfte med SÅ gode hjälpere!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt löftet i lördags :4thumbup: . hvis du squatter i den ny dragt til SM så burde du ku' komme tät på din PR.

Og når du nu selv har smidt video op, så får du lige et skud fra din sidst dödlöft. helt godt billed når jeg selv ska' sige det :wub:

post-7553-1233142274_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt löftet i lördags :4thumbup: . hvis du squatter i den ny dragt til SM så burde du ku' komme tät på din PR.

Og når du nu selv har smidt video op, så får du lige et skud fra din sidst dödlöft. helt godt billed når jeg selv ska' sige det :wub:

Mange tak Stig og endnu en gang tak for hjälpen! Det var jo et helt luxux stävne med så gode hjälpere!

Ja, jeg håber da den nye dragt vil hjälpe mig lidt på vej, men som nominations ser ud er der vist ikke store chancer for andet end en sidste plads i år :unhappy:

Jeg har også et godt billede af dig :4thumbup:

post-6756-1233209357_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Flot loeftet Charlotte :smile: Det ser ud til at der er noget mere at hente i baade squat og doedloeft umiddelbart.

Godt at se at du er tilbage i vaegt allerede ogsaa.

Tak Sune :smile:

I squatten er der klart til flere kg styrkemässigt, men det er bare gået for stärkt med mere vägt hver uge de sidste uger op til stävnet! Ryggen kunne ikke fölge med til sidst og naturligvis kräver mavemusklerne også meget mere arbejde! Meeeen det skal nok komme stille og roligt!

Ang min vägt, så var den tilbage til normal allerede 4 uger efter jeg födte. Har väret nede på 65,5kg men det at gå hjemme, samt at jeg startede på tung träning har listet den tilbage på 67,5. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 27/1

15 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES m. ben oppe

2 x 12 x 20kg

8 x 30kg

5 x 35kg

5 x 40kg

3 x 3 x 45kg

INCLINE FLYES

4 x 10 x 7,5kg

DECLINE DB PRESS

8 x 11kg

3 x 8 x 13kg

UPRIGHT ROW ez-bar

10 x 12kg

8 x 17kg

3 x 8 x 19,5kg

DB SKULDERPRES

10 x 10kg

3 x 8 x 11kg

180 reps abs

Let omgang for at komme igang ovenpå stävnet. Jeg skal allerede i tröjen på fredag og köre noget MEGET tungt boardpress, så derfor sparede jeg trisserne i dag.

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 28/1

20 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 8 x 20kg

6 x 35kg

5 x 50kg

5 x 60kg

+wraps

5 x 70kg

2 x 5 x 75kg

alle sät uden bälte

BOX SQUAT

5 x 40kg

3 x 5 x 45kg

HYPERS

5 x 10 x bw

FRONT PULL DOWN

12 x 30kg

10 x 35kg

10 x 40kg

2 x 10 x 45kg

LOW ROW

10 x 35kg

3 x 10 x 40kg

STANDING LEG CURL

4 x 8 x 15kg

LEG EXT

4 x 10 x 15kg

3 sät sideböjninger og 100 reps abs

Endnu en let omgang ovenpå weekendens stävne.

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 30/1

Så begynder jeg de sidste meget hårde träninger frem mod Finsk mesterskab d. 22/2. Jeg kan ikke rigtig nå noget styrkemässigt, men ved at få nogle tunge löft i udstyret kan jeg blive mere dus med det og på den måde hente lidt extra kg. Mit mål er 365kg totalt, men så skal det også gå godt..... de näste 2 uger skal lige overståes först :crazy:

20 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

6 x 40kg

5 x 50kg

3 x 57,5kg

BOARDPRESS 3"

5 x 65kg

3 x 72,5kg

+TRÖJE

3 x 82,5kg

3 x 90kg

3 x 97,5kg

2 x 105kg

1 x 110kg

2 x 95kg ->2"

INCLINE SMAL BÄNKPRES

10 x 20kg

8 x 30kg

3 x 6 x 35kg

ROPE PUSH DOWN

10 x 4klodser

3 x 8 x 5kl

100 reps abs med vägt

Fin omgang boardpres, men hyyyyhh hvor mine trisser var ristede bagefter! :tongue: En tilsvarende omgang om en uges tid og så når jeg ikke flere tunge vägte i bänken för efter efter SM.

I morgen skal jeg på job nogle timer :4thumbup: og söndag er der HÅRD dödlöft på programmet!!!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 1/2

8 dage siden stävnet, men allerede skulle jeg tät på max i dödlöft :crazy: Det var dog ikke noget problem....

15 min udsträkning

ZERCHER SQUAT

10 x 20kg

8 x 30kg

3 x 6 x 40kg

DÖDLÖFT sumo

8 x 55kg

6 x 70kg

3 x 80kg

1 x 90kg

1 x 100kg

1/2 DRAGT

1 x 110kg

1/1 DRAGT

1 x 120kg

1 x 130kg

1 x 135kg :w00t:

Super omgang! 2,5kg fra min egen rekord så jeg er super tilfreds!

GOOD MORNINGS

10 x 20kg

8 x 30kg

3 x 8 x 40kg

Prövede at köre noget biceps, men der er noget forstrukket eller i klemme i min nakke og det gjorde bare alt for ondt!

150 reps abs derhjemme på stuegulvet

Super god dödlöft, jeg er meget overrasket og glad! Teknikken var fin og selv om de 135 var max i dag tror jeg på at der er til lidt mere til stävnet hvis det bliver nödvendigt!

Mepa fik de 2 sidste löft på video, så de kommer inden länge!

Näste träning i morgen.

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Skide godt gået, der er sku' masser af power i dig :4thumbup: . Hvor spiller de nye sko ind?

Tak, jeg var godt nok også selv noget overrasket over hvor godt det gik! Faktisk er det 10kg mere end hvad jeg havde regnet med at få op!

Skoene spiller vist en ret stor rolle. Jeg har gemt de fine blå Adidas´er väk og bruger de gamle billige "City Market" sko. De er noget fladere, men også meget mere ustabile, men det lader til de er gode til dödlöft. Teknikken var super, isär med dragten på!

Link to comment
Share on other sites

Tak, jeg var godt nok også selv noget overrasket over hvor godt det gik! Faktisk er det 10kg mere end hvad jeg havde regnet med at få op!

Skoene spiller vist en ret stor rolle. Jeg har gemt de fine blå Adidas´er väk og bruger de gamle billige "City Market" sko. De er noget fladere, men også meget mere ustabile, men det lader til de er gode til dödlöft. Teknikken var super, isär med dragten på!

Det er jo fint fint. Har du overvejet at pröve andre märker end adidas? De andres "brydesko" behöver jo ikke ha' samme problemer som adidas.

Hvordan ser jeres SM-planer forresten ud? hvor overnatter i osv? Jeg sidder lidt og kigger på om jeg skulle tage afsted, jeg kan nemlig flyve og få set alt med kun en overnatning.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo fint fint. Har du overvejet at pröve andre märker end adidas? De andres "brydesko" behöver jo ikke ha' samme problemer som adidas.

Hvordan ser jeres SM-planer forresten ud? hvor overnatter i osv? Jeg sidder lidt og kigger på om jeg skulle tage afsted, jeg kan nemlig flyve og få set alt med kun en overnatning.

Ja, jeg må hellere pröve at finde nogle bedre sko på et tidspunkt, men for nu fungerer mine billige helt fint!

MEGA fedt hvis du kommer til Sotkamo! Går ud fra du gerne vil hjälpe mig igen så! Randy har godt nok lovet at hjälpe ( Tommi lägger nok kun knäbind... har i hvert fald ikke snakket med ham om andet! ) men du ved hvordan han er... en smule over det hele, hele tiden. Det ville i hvert fald väre virkelig fedt hvis du var der, så kan jeg koncentrere mig om at löfte!

Det bliver kun mig som tager afsted. Jape har diät og gider ikke rigtig den lange tur. Passer mig også fint nok at få men fri week-end :wink: Lidt nemmere tur når vi ikke skal have den lille med! Jeg regner med at bo på et af Sokos hotellerne i närheden ( Iisalmi eller Kaajani ) og först komme til Sotkamo söndag morgen. Jeg behöver jo ikke sauna eller noget og kan bare komme ved 8.30 tiden efter en dejlig hotel morgenmad :4thumbup: Aftenvägten i aftes var 67, så jeg skal helst ikke tabe mig mere end 1 kg mere inden. Så passer udstyret jo ikke längere!

Hvor ville du overnatte?? Og hvor kan du flyve til?

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at bo på et af Sokos hotellerne i närheden ( Iisalmi eller Kaajani ) og först komme til Sotkamo söndag morgen. Jeg behöver jo ikke sauna eller noget og kan bare komme ved 8.30 tiden efter en dejlig hotel morgenmad :4thumbup: Aftenvägten i aftes var 67, så jeg skal helst ikke tabe mig mere end 1 kg mere inden. Så passer udstyret jo ikke längere!

Hvor ville du overnatte?? Og hvor kan du flyve til?

Overnatning har jeg ikke rigtig fundet ud af endnu, men jeg havde vel tänkt at slå "telt" op i Kajaani. Jeg kan flyve til Kajaani lördag morgen og med lidt held nå at väre i Sotkamo til de förste går igang. Det er ikke 100% endnu men tät på og jeg hjälper naturligvis gerne med lidt kridtlussinger og tilråb :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Overnatning har jeg ikke rigtig fundet ud af endnu, men jeg havde vel tänkt at slå "telt" op i Kajaani. Jeg kan flyve til Kajaani lördag morgen og med lidt held nå at väre i Sotkamo til de förste går igang. Det er ikke 100% endnu men tät på og jeg hjälper naturligvis gerne med lidt kridtlussinger og tilråb :tongue:

Ok, jeg bestiller overnatning på et af Sokos´erne i Kaajani så, så kan vi jo köre sammen söndag morgen til Sotkamo.

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 3/2

En tur i sol og derefter en hurtig morgenträning i hulen sammen med en af juniorlöfterne. Min nakke er helt slem, så decline og db row blev droppet. Forhåbentlig kan jeg få massage engang senere på ugen!

15 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

6 x 40kg

5 x 50kg

3 x 3 x 55kg

INCLINE FLYES

10 x 7,5kg

4 x 8 x 9,5kg

DB BÄNKPRES

10 x 11kg

3 x 8 x 15kg

TRÄK TIL BRYST smal greb

2 x 10 x 3kl

3 x 6 x 4kl

LOW ROW spadegreb

10 x 5kl

3 x 8 x 6kl

150 reps abs

Abs´ene bliver täsket godt igennem for tiden for at få bedre stabilitet i squatten. De er konstant ömme, så mon ikke det hjälper en smule.

Onsdag SQUAT......... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Abs´ene bliver täsket godt igennem for tiden for at få bedre stabilitet i squatten. De er konstant ömme, så mon ikke det hjälper en smule.

Hvilke øvelser laver du for abs? Stabilitet i squatten kan man aldrig få for meget af, så det kunne jo være, jeg kunne få et par gode fifs. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvilke øvelser laver du for abs? Stabilitet i squatten kan man aldrig få for meget af, så det kunne jo være, jeg kunne få et par gode fifs. :superman:

Er begyndt med den hvor jeg sidder på enden og benene löftet op fra gulvet og så körer en vägtskive fra side til side, så den rörör gulvet på hver side af hoften. 100stk af dem hver dag :crazy: derudover alm crunches, leg raise i dip maskinen, stående sideböjninger med 10 - 15kg i hånden, leg raise/knees up på bänk...... Er hvad jeg gör mest!

Ingen tvivl om at det er godt for squatten, det er bare med at få det gjort. Mange af övelserne for mave, kan jeg heldigvis göre herhjemme, så kan ikke tidsmangel skylden :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share