Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

VELKOMMEN TIL MIN LOG NR 2.

Den 1. gik en smule i stå, men nu da foråret endelig giver fornyet energi, må det väre på tide at få gang i skriveriet igen :smile:

Min situation er nu, at jeg stadig löfter for AK Frem i Randers, men fordi jeg har adresse i Finland må jeg ikke löfte til DM. Jeg kan ikke lave danske rekorder og ikke löfte på det danske landshold. Det er surt :unhappy: meget surt, men sådan er det åbenbart når men fölger sit hjerte :wub:

Jeg må derfor nöjes med at löfte til små stävner indtil videre.

Til jer som ikke kender mig: redigeret 27/12-06

Jeg er 32 år, uddannet tjener og bor nu i Finland sammen med min käreste Jape, som også er styrkelöfter.

Jeg arbejder på et mindre hotel, hvor jeg står for at lave morgenmad og passe reseptionon fra 5 - 10, ma - fre. Derudover har jeg nogle timer som reservetjener på 2 andre hoteller ind i mellem. Jeg er meget glad for mit job, men kämper stadig lidt med det finske sprog :crazy: Det går heldigvis stärkt fremad :4thumbup:

Vi bor i et lille hus på landet, med en kämpe have, som jeg elsker at arbejde i :bigsmile: Vi har en dejlig stor new foundländer hund på 70 kilo, min elskede Soffi, som er en röd chow chow fra august 06 og 2 nuttede persiske katte og :smile: Jeg elsker mit liv og min "familie" heroppe, men savner naturligvis Danmark ind i mellem.

TRÄNING

Jeg ELSKER at träne og suger konstant al den viden til mig jeg kan. Jeg er begyndt at lave programmer til andre styrkelöftere og hjälpe til stävner med tröjer, knäbind, taktik osv. Det holder jeg nääääästen lige så meget af, som selv at träne.

Det vigtigste jeg har lärt af min käreste om träning er DICIPLIN!!!! Vi träner ALTID mindst 4 gange om ugen, 2 gange bänk, 1 gang ben og 1 gang dödlöft.....+ det löse :superman:

Min träningsuge ser nogenlunde således ud for tiden:

MANDAG: Alm bänkpres. 2 - 3 triceps/bryst support övelser

TIRSDAG: Squat, 3 - 4 andre benövelser, evt meget let alm dödlöft