Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

VELKOMMEN TIL MIN LOG NR 2.

Den 1. gik en smule i stå, men nu da foråret endelig giver fornyet energi, må det väre på tide at få gang i skriveriet igen :smile:

Min situation er nu, at jeg stadig löfter for AK Frem i Randers, men fordi jeg har adresse i Finland må jeg ikke löfte til DM. Jeg kan ikke lave danske rekorder og ikke löfte på det danske landshold. Det er surt :unhappy: meget surt, men sådan er det åbenbart når men fölger sit hjerte :wub:

Jeg må derfor nöjes med at löfte til små stävner indtil videre.

Til jer som ikke kender mig: redigeret 27/12-06

Jeg er 32 år, uddannet tjener og bor nu i Finland sammen med min käreste Jape, som også er styrkelöfter.

Jeg arbejder på et mindre hotel, hvor jeg står for at lave morgenmad og passe reseptionon fra 5 - 10, ma - fre. Derudover har jeg nogle timer som reservetjener på 2 andre hoteller ind i mellem. Jeg er meget glad for mit job, men kämper stadig lidt med det finske sprog :crazy: Det går heldigvis stärkt fremad :4thumbup:

Vi bor i et lille hus på landet, med en kämpe have, som jeg elsker at arbejde i :bigsmile: Vi har en dejlig stor new foundländer hund på 70 kilo, min elskede Soffi, som er en röd chow chow fra august 06 og 2 nuttede persiske katte og :smile: Jeg elsker mit liv og min "familie" heroppe, men savner naturligvis Danmark ind i mellem.

TRÄNING

Jeg ELSKER at träne og suger konstant al den viden til mig jeg kan. Jeg er begyndt at lave programmer til andre styrkelöftere og hjälpe til stävner med tröjer, knäbind, taktik osv. Det holder jeg nääääästen lige så meget af, som selv at träne.

Det vigtigste jeg har lärt af min käreste om träning er DICIPLIN!!!! Vi träner ALTID mindst 4 gange om ugen, 2 gange bänk, 1 gang ben og 1 gang dödlöft.....+ det löse :superman:

Min träningsuge ser nogenlunde således ud for tiden:

MANDAG: Alm bänkpres. 2 - 3 triceps/bryst support övelser

TIRSDAG: Squat, 3 - 4 andre benövelser, evt meget let alm dödlöft

ONSDAG: Fri eller skulder, biceps, mave dag.

TORSDAG: Let bänkpres, 2 - 3 andre bryst/tricepsövelser

FREDAG: Sumo dödlöft. 3 - 4 andre ryg support övelser + evt let box

Jeg pröver hele tiden at föle mig frem for at finde ud af hvor jeg er svagest og hvilke övelser der kan hjälpe mig bedst.

Op til stävner skärer jeg meget ned på hjälpeövelser og koncentrerer mig om udstyrsträning. Det er umuligt at have tid og ikke mindst energi til begge dele :smile:

Jeg vil i min log pröve at forklare HVORFOR jeg träner som jeg gör og alle er selvfölgelig velkomne til at stille spörgsmål :bigsmile:

BEDSTE LÖFT TIL STÄVNER:

Squat: 145

Bänkpress: 90kg

Dödlöft:132,5kg

Total: 360kg

BEDSTE TRÄNINGS LÖFT: 1/1 2007 !!!

Squat raw: 1 x 90kg

Squat fuld udstyr: 2 x 140kg, 1 x 150kg

Bänkpres raw: 1 x 67,5

Til board raw: 3 x 80kg --> 3"

Bänkpres med tröje: 1 x 92,5kg

Til board m. tröje: 1 x 110 til 3"

Dödlöft raw: 10 x 100kg, 3 x 115kg

Dödlöft fuld udstyr: 3 x 130 , 1 x 137,5kg

Det var vist det. Så kan i holde öje med om jeg fedter den af eller forbedre mig en smule hen ad vejen. Skal nok opdatere listen ind i mellem.... :w00t:

Link til 1. LOG

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crazy_pilot:TRÄNING PÅSKEMANDAG D. 17/4:crazy_pilot:

BÄNKPRES

Med benene oppe:

2 x 10 x 20kg

6 x 40kg

6 x 50kg

alm:

3 x 4 x 57,5kg PR

TIL 3" BOARD:

4 x 65kg

4 x 70kg

3 x 75kg PR :smile:

DROPSET til bryst

8 x 55kg PR Stik den Kathrine! :tongue:

LYING FRENCH PRESS: 5 sät

PEC DECK: 4 sät

TRICEPS PUSH DOWN: 4 sät

God power i bänken i dag, selv om jeg VIRKELIG tränger til massage!!!! Min ryg er SÅ öm at jeg knap nok kan spände op. Manden havde lovet at göre det i påsken, men han har i stedet valgt at läge sig syg :sneaky2:

Näste uge skulle der gerne laves MANGE sät af 3 på 60 kilo :superman:

I morgen träningsfridag, da vores lokale ishockey hold skal spille 2. finale kamp...... Det MÅ vi jo se :4thumbup: Squat er derfor onsdag :wub:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med den nye log. :bigsmile:

P.S. Hvornår kommer vores lille veninde til Danmark igen? :innocent:

Tak Henning :smile:

Du bliver jo nok nödt til at vente lidt inden hun kommer til DK igen. Hun har jo så mange stävner at se til. Sorry :wub:

Grats med din nye log :smile: hyggeligt at du lige kiggede forbi i aask, altid hyggeligt :smile:

Takker Puma

Ja, det var klart hyggeligt at besöge jer :4thumbup: Og mange tak for hjälpen med squatten (selv om du ikke havde meget pänt at sige :nonono: )

Du kunne alligevel ikke undværer det

godt du er tilbage

lige en rettelse, du må gerne løfte til jm

Vidste jo at du savnede mig så.... :wub:

Må jeg virkelig !!!!!! Det er jo helt super, mägtigt, kanon, dejligt osv

Er allerede rettet!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Kunne jo ikke undväre dine smarte bemärkninger vel..... :tongue:

Næ nej, det kunne du vel ikke, det er da rart at se du gider at være med igen.. :w00t::wink:

Nu er der da muligheder for at komme til DK og løfte alligevel, det er feeeeeeeeee... :4thumbup:

Næste gang i kommer til Dk må du jo gerne ringe :sneaky2:

Hils i Finland.

Link to comment
Share on other sites

Næ nej, det kunne du vel ikke, det er da rart at se du gider at være med igen.. :w00t::wink:

Nu er der da muligheder for at komme til DK og løfte alligevel, det er feeeeeeeeee... :4thumbup:

Næste gang i kommer til Dk må du jo gerne ringe :sneaky2:

Hils i Finland.

Ja, jeg er meget glad for at jeg må löfte til JM. Så er der noget at se frem til :superman: Og ikke mindst träne frem mod :4thumbup: :ilovemuscle:

Skal nok slå på tråden når jeg er i Jylland igen, men det varer nok lidt tid desvärre :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er meget glad for at jeg må löfte til JM. Så er der noget at se frem til :superman: Og ikke mindst träne frem mod :4thumbup: :ilovemuscle:

Skal nok slå på tråden når jeg er i Jylland igen, men det varer nok lidt tid desvärre :unhappy:

Du er også meget velkommen til at løfte til Copenhagen Cup...

Denne Gang Med Musik.... :devil:

Be Tough And Strong

/Claus

Link to comment
Share on other sites

:flowers: TRÄNING ONSDAG D. 19/4 :flowers:

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 40kg

6 x 55kg

5 x 65kg

WRAPS

5 x 80kg

2 x 3 x 90kg :4thumbup:

3 x 85kg

LEGPRESS: 5 sät til 3 x 6 x 160kg

DÖDLÖFT: 6 x 50kg , 3 x 6 x 65kg

LEG EXTENSION: 4 x 6 x 35kg

STIF LEG DEADLIFT: 4 sät til 6 x 50kg

3 sät mave :bigsmile:

Super omgang ben. De 90 kilo föltes ikke tunge og der var god dybde. Dejligt at väre for fed til sine dragter, så jeg kan nöjes med at träne med wraps. De sved dog lidt i dag..... skal vist til at bruge dem lide mere :wink: Reps med 100 er vist ved at väre inden for räkkevidde :4thumbup:

I morgen er der igen ishockey finale, så ingen träning :innocent: Fredag bänk og lördag dödlöft :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du er også meget velkommen til at løfte til Copenhagen Cup...

Denne Gang Med Musik.... :devil:

Be Tough And Strong

/Claus

Mange tak. Du kan godt skrive mig på :smile:

ISÄR når der nu kommer musik :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Også i opv????

Jeg squatter nu engang bedst med Safri Duo for fuld drön!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg nok ikke... Min bænk kører virkelig, virkelig dårligt for tiden. :unhappy: :4ranting: :crybaby:

Men rigtig flot bænket! :4thumbup: :superman:

Tak söde, men så let slipper du ikke. :nonono:

Om et par uger efter stävne og down load så MÅ du give den et forsög! :superman:

Det er DIN skyld at jeg nu HVER gang til bänkträning tager et vildt drop set......

Link to comment
Share on other sites

Tak söde, men så let slipper du ikke. :nonono:

Om et par uger efter stävne og down load så MÅ du give den et forsög! :superman:

Det er DIN skyld at jeg nu HVER gang til bänkträning tager et vildt drop set......

Hmm... Jamen jeg skal da gerne prøve engang snart. :smile: Lige nu tror jeg godt nok max, jeg kan tage 5 reps med 55 kg. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Jamen jeg skal da gerne prøve engang snart. :smile: Lige nu tror jeg godt nok max, jeg kan tage 5 reps med 55 kg. :sneaky2:

Det er sku heller ikke nemt at lave mere end 5 reps med bare 50 kilo. Det bränder jo for vildt med alle de reps. :innocent:

Når vi begge har lavet 10 reps med en vägt, går vi 2,5 kilo op ok???

Jeg pröver igen på tirsdag med de 55.... men det varer nok lidt inden jeg når til 10 :cool:

Når vi engang kan lave 10 reps med 60kg, så er vi edder flöjtende SUPER COOL :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:TRÄNING FREDAG D. 21/4 :firebounce:

SMAL BÄNK

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 40kg

4 x 45kg

4 x 4 x 50kg :devil:Pyyyhh, den trak tänder ud :crazy:

DECLINE BÄNK

8 x 40kg

6 x 52,5kg

1 x 62,5 :nonono:

8 x 45kg

gik ikke helt godt, så det blev ikke til så meget :tongue:

DIPS: 4 x 6 x bw

ABS:

og det var det. Det var jo fredag, så ingen grund til at overanstrenge sig :blink:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:alright: TRÄNING LÖRDAG D. 22/4 :alright:

Det var meningen jeg skulle have dragt på, så der kunne komme nogle kilo på stangen, men var blevet rigtig läkkert snot forkölet :devil: i löbet af natten, så forventningerne var ikke så store :smile: Det var åbenbart en fordel...... :tongue:

DÖDLÖFT sumo

2 x 8 x 50kg

6 x 70kg

3 x 80kg

3 x 90kg

3 x 100kg

4 x 107,5kg PR Havde håbet på 2, men det gik lige så godt :w00t:

3 x 115kg PR Raw pr med 2,5 kilo og så for 3 reps...... :superman:

På med dragten som var STRAM!!!!!! 64 er altså for meget, når dragten plejer at passe når men vejer 60 :innocent:

1 x 120kg halv dragt

1 x 122,5 hel dragt

Så var dragten ved at väre på plads, så jeg kunne komme ordentlig ned til stangen :dry:

HALV DRAGT:

3 x 125kg PR Den sidste trak sku tänder ud, men op kom den sku :devil::devil:

HEL DRAGT

3 x 130kg PR Igen var der sidste en slider :crazy::devil::crazy::devil:

Meget overraskende god träning. Er det mon foråret der giver alt den styrke :wink:

Jeg tager dragt på igen om 3 uger, så må vi se om der er til endnu mere :superman:

ALM DÖDLÖFT: 5 sät til 2 x 3 x 80kg

POWER SQUAT: 6 sät til 3 x 6 x 52,5kg

Tror det giver god power i balder og inderlår. Måske er det det der hjälper i dödlöften for tiden.

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share