Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Sikke et fint navn, til jeres lille dreng :smile:.

Det lyder godtnok skøøøønt, at din mand snart har (meget) lang ferie. Bare det var min der havde det :wink:.

Takker :bigsmile:

Ja, det er godt nok mega dejligt! Godt nok sover vi i samme seng hver nat, med ud over det har jeg godt nok ikke set meget til han de sidste MAAAANGE måneder!

Han har nok ikke heeeelt fri hele vinteren, men kun nogle små jobs ind i mellem.

Så kan jeg til gengäld begynde at arbejde lidt igen og få god tid til TRÄNING!!!!

Lidt :wub: billeder af :wub:

post-6756-1225313076_thumb.jpgpost-6756-1225313110_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ONSDAG D. 29/10

STYRKETRÄNING 10.00 - 11.00

SQUAT

2 x 10 x 20kg

10 x 25kg

10 x 30kg

10 x 35kg

3 x 8 x 40kg

3 x 1 x 50kg

Föltes godt med lidt kg på nakken! :superman:

STIVBENET DÖDLÖFT

10 x 20kg

4 x 10 x 25kg

LEG EXT

4 x 10 x 20kg

DB SIDE RAISE

4 x 10 x 6,5kg

EZ-BAR UPRIGHT ROW

4 x 10 x 17kg

Jeg tränger SÅ meget til at få lösnet op i skuldre og det överste af ryggen! Jeg har en nerve i klemme i höjre skulder og det er ved at väre ret smertefuldt! Forhåbentlig har manden tid/energi til at give massage i week enden :wub:

4km gåtur sidst på eftermiddagen med hund og vogn

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

REALLY?!?!

Så skal jeg sku også nok få 10 på 45 i den her uge!

Jeg får så til gengäld ikke meget ud af opspändet og benene nede, eftersom jeg nu i mange måneder kun har bänket med benene oppe. Synes også allerede min länd brokker

sig, så det tegner ikke godt! :nonono:

Ja, det er jeg ret sikker på. :blush: Min PR er stadig de 8 reps på 50 kg, som jeg tog, dengang vi skulle se, hvem der kunne tage flest. :tongue: Og tror ikke, jeg er blevet stærkere siden. Kører kun sjældent den variant, da det føles bedre i skuldrene at lave rigtigt opspænd. Træls, hvis din lænd allerede giver dig problemer. Forhåbentlig er det bare lidt muskelkrampe eller lignende, fordi den lige skal vænne sig til at blive brugt på den måde igen?! :unsure::smile:

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 31/10

4km gåtur da det ENDELIG holdt op med at regne!!!

Käft det silede bare ned det meste af dagen og eftersom min hund er MEGET langhåret er det ikke det smarteste at gå med den i regnvejr!

STYRKETRÄNING 17.45 - 19.00

UDSTRÄKNING og gossip med Seppo 15 min. :blahblah:

Han skal löfte til Finsk mesterskab for hold om 2 uger og har testet udstyr i den sidste uges tid! Det er ca 5 år siden han sidst har löftet til stävne, så det bliver SUPER sjovt at se ham i aktion igen!!!!! Han har lånt udstyr af Jape, så det hele er en smule stort, men det passer ham vist fint :laugh:

250kg i squat, 180kg bänk og 280kg dödlöft er det blevet til og mon ikke han kan presse lidt mere ud til stävnet! Body weight 84kg.....

BÄNKPRES

BEN OPPE:

2 x 15 x 20kg

10 x 30kg

10 x 37,5kg

ALM:

10 x 45kg

3 x 3 x 50kg

3 x 1 x 55kg

Jeg er SÅ trät af lange sät i bänken, så derfor et lidt blandet pas.... De sidste 3 singler var sku lidt tunge :dry:

PEC DECK

4 x 8 x 4klodser

INCLINE DB PRESS

10 x 11kg

8 x 13kg

2 x 8 x 15kg

3 sät sideböjninger og 60 reps abs

Lördag dödlöft träning og söndag bänk support!

God week end :smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jeg ret sikker på. :blush: Min PR er stadig de 8 reps på 50 kg, som jeg tog, dengang vi skulle se, hvem der kunne tage flest. :tongue: Og tror ikke, jeg er blevet stærkere siden. Kører kun sjældent den variant, da det føles bedre i skuldrene at lave rigtigt opspænd. Træls, hvis din lænd allerede giver dig problemer. Forhåbentlig er det bare lidt muskelkrampe eller lignende, fordi den lige skal vænne sig til at blive brugt på den måde igen?! :unsure::smile:

Jeg har godt nok mistet meget styrke de sidste måneder, men nok mest på tunge vägte. De 55 var pinligt tunge, så vil tro at når jeg skal på 60 i näste uge, så er det max :blush: Rep styrken er dog nästen den samme, men HVAD KAN JEG BRUGE DET TIL!?!?!?! :devil:

Länden er helt elendig....jeg MÅ fedte mig til lidt massage i dag eller i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

LÖRDAG D. 1/11

Det sneede da jeg vågnede i morges :hmmm: Er det ikke bare en smule tidligt eller hvad???? Heldigvis ikke så meget at det blev liggende, men alligevel.....

Den lille skulle jo stadig sove ude, så han blev godt pakket ind og sov da også fint! Jeg ville nu bare gerne at han var en smule äldre inden han skal til at sove ude i frostvejr, men de melder ned til -6 grader om natten de näste nätter, så der er nok ikke helt frostfrit, når han skal sove formiddagslur! :cold:

STYRKETRÄNING 12.15 - 13.30

15 min udsträkning og baby gossip :4oops:

DÖDLÖFT SUMO

2 x 8 x 40kg

2 x 8 x 50kg

4 x 6 x 60kg

6 x 1 x 70kg

Er som i bänken godt trät af de laaaange sät og tog derfor 10 kg mere end planlagt og övede lidt teknik. Det gik dog ikke helt godt, men mon ikke jeg kommer i tanke om hvordan det er man dödlöfter på et tidspunkt..... :4whistling:

LOW ROW

10 x 4klodser

10 x 5kl

2 x 8 x 6kl

LAT PULL DOWN

10 x 2klodser

3 x 8 x 3klodser

STANDING DB BICEPS CURL

10 x 7,5kg

3 x 8 x 9,5kg

EZ-BAR BICEPS CURL

10 x 17kg

3 x 8 x 22kg

60 reps abs

Stadig ALT for lidt stabilitet i länd og mave, men det bliver vel langsomt bedre! 5 eller 10kg mere på dödlöften i näste uge og så skal jeg vist også igang med lidt kontroversiel dödlöft :tongue:

3,5km med hund og baby da jeg kom fra träning!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 2/11

Koldt, men solen skinnede, så dejligt at få noget frisk luft, mens Joonas sov.

30 min gåtur med hunden og derefter 1 time i haven.

Der er stadig mange blade at rive sammen, så jeg håber der går noget tid inden vi får sne!

Min ryg var virkelig elendig hele dagen, men en tur i sauna og lidt massage hjalp en smule! Jeg droppede träningen, havde vist mere lyst til en hjemmeaften med familien :wub:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 3/11

Var i svömmeren med Joonas i dag for 1. gang og det var super sjovt! Han gräd en smule når jeg dybbede ham helt under vandet, men ellers smilede han hele tiden!

bestemt ikke sidste gang vi pröver det :bigsmile:

4km gåtur, men hund, barn og naboen med hendes barn i klapvogn! Et helt lille optog i dag :laugh:

STRYRKETRÄNING 18.30 - 19.45

15 min udsträkning

SQUAT

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

2 x 8 x 40kg

2 x 6 x 50kg

5 x 1 x 60kg

Ingen problemer med squatten overhovedet! Tror jeg klarer 70kg näste uge uden bälte :4thumbup:

STIVBENET DÖDLÖFT

10 x 20kg

4 x 8 x 30kg

LEG EXT

4 x 10 x 20kg

LEG PRESS

3 x 10 x 100kg

Super let, men skal jo starte et sted :smile:

TRICEPS EXT

15 x 4kl

12 x 5kl

10 x 6kl

3 x 8 x 7kl

LYING FRENCH PRESS EZ-BAR

5 x 10 x 17kg

DB KICKBACKS

3 x 10 x 10kg

Fuld fart på og uden tvivl den hårdeste og fedeste träning LÄÄÄÄÄNNNGEEE!!

Ryggen havde det noget bedre i dag (men stadig ikke godt) og squatten körte over alt forventning! Stadig lang vej til min tidligere styrke er tilbage, men det går hurtigere end jeg havde ventet! 70kg näste uge burde ikke väre det store problem!

Näste träning onsdag aften eller torsdag formiddag!

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 4/11

Var ved sundhedsplejerske med bebsen i formiddag og hun mener stadig at han er helt normal .......til stadig undren for hans foräldre :laugh: Han måler nu 59cm og vejer 5,7kg :4mewantfood: Hvis han har samme appetit som sine foräldre skal han nok hurtigt blive stor og stärk :4thumbup:

Eftermiddagstur 3km, med hund og vogn i et rigtig kedeligt efterårsvejr :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 6/11

Riiiigmelig kold formiddagstur men barnevognen og hunden.3km, på .... ??? men ret hurtigt! :cold: Nu er det da vist tid at få fundet vanterne frem! Det er jo ikke nemt at gemme fingrene i lommen, når man skal skubbe vognen :tongue:

STYRKETRÄNING 15.50 - 17.20

15 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

6 x 47,5kg

3 x 55kg

3 x 1 x 60kg

5 x 52,5kg

Der var ikke nogen til at hjälpe, men de 60kg var nu heller ikke noget problem. Tungt, men ikke helt max :bigsmile:

PEC DECK

4 x 10 x 3klodser

DB DECLINE BÄNK

10 x 9,5kg

8 x 13kg

2 x 8 x 15kg

Lavede den med meget höj decline, så den sad rigtig godt. Dog noget svärt at komme op og ned derfra alene.... :gal:

KANIN BÄNK

3 x 6 x 35kg

ikke meget speed over den....skal vist fast på programmet :4thumbup:

DB SKULDERPRES

10 x 9,5kg

8 x 11kg

2 x 8 x 13kg

CABEL UPRIGHT ROW

4 x 8 x 3klodser

REVERSED FLIES

4 x 8 x 6,5kg

50 reps abs på skråbänk

Endnu en träning med fuld fart på og rigtig god power! Er ved at föle jeg har lavet noget når jeg kommer fra träning nu!

Näste träning bliver dödlöft på lördag.

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 7/11

Stadis kedeligt koldt, vådt efterårsvejr! Heldigvis ikke så meget vind, så ikke så koldt som torsdag!

4km med hund og vogn incl en snakkepause med vores nye naboer, som skal til at bygge hus 1 km fra os..... Nej der er ikke andre huse inden dem, så de ER naboer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

LÖRDAG D. 8/11

Formiddagsshopping, mens manden passede barn. Gäster til tidlig eftermiddagskaffe og så var det meste af den lördag gået :blink:

STYRKETRÄNING 16.15 - 17.15

10 min udsträkning

DÖDLÖFT SUMO

2 x 8 x 40kg

8 x 50kg

6 x 60kg

2 x 6 x 70kg

3 x 1 x 75kg

5 x 1 x 80kg

Stadig uden bälte. Teknikken halter dog stadig MEGET, men jeg tog nogle extra singler for at träne det lidt!

DÖDLÖFT ALM

3 x 5 x 50kg

Ikke meget, men 1 gang i laaaang tid! Näste uge lidt mere!

INCLINE DB CURL

10 x 7,5kg

3 x 8 x 9,5kg

BICEPS CABEL CURL

4 x 10 x 2klodser

50 sit ups på bänk.

Mere blev det ikke til. Lats og triceps söndag!

Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 9/11

3,5km gåtur med hunden

STYRKETRÄNING 18.50 - 20.00

UDSTRÄKNING 10 MIN

SMAL BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

3 x 8 x 35kg

Light weight :4thumbup:

TRICEPS CABEL EXT

10 x 5klodser

4 x 8 x 6klodser

STANDING FRENCH PRESS M EZ-BAR

10 x 17kg

3 x 6 x 19,5kg

:crazy: Käft det var leee for trisserne!

LOW ROW

10 x 5klodser

8 x 6klodser

2 x 8 x 7klodser

LAT PULL DOWN

2 x 10 x 3klodser

3 x 8 x 4klodser

LAT SWINGS M KETTELBAND/BENT OVER ROW M KETTELBAND

4 x 10 x 8kg/4 x 10 x 16kg

50 reps abs

Höjt tempo og ok vägte! Skal nok give dejlige doms!

Squat träning mandag eller tirsdag aften!

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 10/11

3km med barnevogn og hund imellem regnbygerne!

STYRKETRÄNING 17.45 - 19.05

Udsträkning 15 min mellem de förste squatset!

SQUAT

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

8 x 50kg

6 x 60kg

3 x 1 x 70kg

3 x 6 x 55kg

Styrken föltes rigtig god i bentöjet, men pyyyyhh der er ikke meget stabilitet i midtersektionen :dry:

LEG PRESS

4 x 10 x 120kg

STIVBENET DÖDLÖFT

10 x 25kg

4 x 8 x 35kg

LEG EXT

4 x 8 x 20kg

UPRIGHT ROW EZ-BAR

2 x 10 x 17kg

3 x 8 x 22kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 6,5kg

50 reps abs

3. dag i träk jeg träner, så ikke SÅ meget energi som de andre dage! Squatten gik dog ok, også selv om jeg havde glemt squat sko :dry: Näste uge begynder jeg med wraps, det skal nok blive en fornöjelse :4jumpy:

Nästen träning bliver nok först torsdag, synes min krop er en smule trät og öm lige nu!

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 11/11

4km med barnevogn og hund. Totalt efterårsvejr med storm og regn hele tiden, så ikke det fedeste vejr at väre ude i! Jeg gik dog heldigvis lidt i lä, det meste af vejen, så Junior ikke fik for meget vind ind i vognen :bigsmile:

Söstre med deres dejlige drenge!

post-6756-1226478686_thumb.jpg

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 12/11

Ville egentlig have ventet til torsdag med bänken, men passede bedre i dag, så sådan blev det. Tränede sammen med Sanna, så der var masser af Canada gossip :cheer: Jari Martikainen som vandt den store klasse er lidt for sig selv kan man vist sige... Efter at have vundet mente Tommi og Seppo som havde coached ham,samt de andre finner jo klart at nu skulle det fejres med en öl!!!!

JARI: "Nej, jeg går op på mit värelse"

Tommi: "For fanden da Jari, du har tränet 15 år for det her! Kom nu med til banket!"

JARI: "Jeg går op på värelset"

2 timer senere da Sanna kom og Tjekkede om han nu VIRKELIG ikke skulle med, havde han drukket 2 liter kakaomälk og lå og sov på sofaen :rofl2: Godt så!

STYRKETRÄNING 15.00 - 16.30

15 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 15 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

8 x 45kg

8 x 50kg

5 x 55kg

2 x 60kg

BOARDPRESS 3"

3 x 3 x 65kg

5 x 65kg

Fik udlöft på den sidste, så meget nemmere og derfor 5 reps.

DECLINE DB PRESS

10 x 13kg

8 x 16kg

3 x 6 x 17,5kg

Gik rigtig godt, men höjre skulder er noget öm!

INCLINE FLYES

4 x 8 x 7,5kg

I stedet for pec deck som jeg var blevet noget trät af!

KANINBÄNK

4 x 6 x 35kg

Lidt mere speed end sidste uge.... på de sät hvor Sanna ikke talte höjlydt :devil:

Glemte abs..... eller også forsvandt de bare i snak :innocent:

Hyggelig träning med masser af snak. Bänk teknik, min träning frem mod SM i feb og selvfölgelig GOSSIP :slut:

5kg mere på boardpressen i näste uge og 1 sät mere. Hvis skulderen er blevet bedre, så også lidt back off pinky grip!

Fredag dödlöft med Sanna :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der godt nok fuld fart på dig... og jeg tror gerne på at dine ab-träning forsvandt i snak :tongue:

Der er jo kun 13 uger til SM og jeg skal lave 340 min 1 måned inden, så kan sku ikke hjälpe at sove tiden väk! :nonono:

Abs bliver taget i dag X 2!!!!! :tongue:

Kommer du i week enden??? TNT har totalt dream team i år :4thumbup: Bliver great at se Seppo löfte! Det har jeg jo endnu ikke oplevet!

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 13/11

Dejlig morgentur med hunden. 5km på ca 45min :walking:

Manden skulle först afsted kl 10, så jeg listede afsted mens barnet sov. Heldigvis for det, for det begyndte at regne ved 11 tiden og stoppede ikke för sent på aftenen! :wootdance:

Lidt abs på gulvet sammen med Junior. Han synes dog det er sjovere når jeg danser for ham, end når jeg träner abs :banana3:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Se nu til at din dödlöft ikke også drukner i :blahblah: :blahblah: jeg kkender efterhånden også dig... og når det så er sammen med Sanna sååå...

Min slattenhed er ved at få en naturlig forklaring :ill: jeg må se hvordan det er senere i dag... men jeg er tvivlsom til söndag, jeg havde faktisk set frem imod det.

Link to comment
Share on other sites

Se nu til at din dödlöft ikke også drukner i :blahblah: :blahblah: jeg kkender efterhånden også dig... og når det så er sammen med Sanna sååå...

Min slattenhed er ved at få en naturlig forklaring :ill: jeg må se hvordan det er senere i dag... men jeg er tvivlsom til söndag, jeg havde faktisk set frem imod det.

Hun kom först da jeg var i gang med de sidste singler, så det gik kun ud over mine curls :newtongue:

Meget surt hvis du ikke kommer söndag! Tror der er stor mangel på spottere hele week-enden! Men det er jo desvärre flunssa tid, så nok bedre du bliver hjemme og ikke kommer og smitter os andre! Sonja har også meldt afbud af samme grund!

God bedring! :1112:

Link to comment
Share on other sites

Hun kom först da jeg var i gang med de sidste singler, så det gik kun ud over mine curls :newtongue:

Meget surt hvis du ikke kommer söndag! Tror der er stor mangel på spottere hele week-enden! Men det er jo desvärre flunssa tid, så nok bedre du bliver hjemme og ikke kommer og smitter os andre! Sonja har også meldt afbud af samme grund!

God bedring! :1112:

Tak, jeg gör mit bedste (mad, vitaminer, drikke, og hvile)

Det er afgjort at jeg ikke kommer, desvärre. Jeg har ungerne hjemme hele näste uge (jeg har ferie) og har ikke meget lyst til at väre syg og alene med 2 små krudtugler.

Du må lige smide nogle updates undervejs... det burde ikke se helt skidt ud for TNT lördag. Hvis Marcel og Seppo begge to kan lave omkring 750kg så begynder det at se helt fornuftigt ud

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share