V-pack


KimP
 Share

Recommended Posts

Jeg tror ikke det holder!

Her er et par citater der efter min mening viser han er fyldt med crap:

"V-PACK© er skrevet på et kort, præcist og letforståeligt dansk uden lange kedelige videnskabelige forklaringer, henvisninger eller referencer."

- det er da klart når han ingen videnskabelige referencer har at bygge det på!

"Når jeg fortæller folk, at de sagtens kan tage mindst 10 kg ren muskelmasse på, på blot et halvt år (uden kosttilskud og steroider), så tror de færreste mig"

- Nej det kan jeg sgu godt forstå for det er så de færreste der kan gøre det, hvis nogen! Især ikke dem der har trænet længe, men selv en begynder ville ikke tage så meget REN muskelmasse på uanset hvor "rigtigt" han trænede og spiste.

Desuden lugter hans "TESTIMONIALS" liste langt væk af at han har skrevet den selv :dry:

Link to comment
Share on other sites

Desuden lugter hans "TESTIMONIALS" liste langt væk af at han har skrevet den selv :dry:

Haha ja det vil sq også sige :D Utroligt så mange som forguder ham og bare elsker ham og hans træningsprogram når man aldrig har hørt en skid om det. "Jeg tog 20kg muskelmasse på, på under 1 minut! Tak!"

Link to comment
Share on other sites

"Bare 1-2 måneders standard volume psykotræning og man er udbrændt, modløs eller plaget af alverdens skader. HIT træning er heller ikke svaret. "

Hvilke pivede folk kan ikke holde til at træne 2 måneder?? og HIT træning han snakker om, tror i han mener HST der? :S

Link to comment
Share on other sites

det er faktisk også lidt sjovt at hvis du laver søgninger på Piet Petersen på nettet finder du ikke andre sider/artikler vedrørende træning med nogen kaldte piet petersen udover den han selv har lavet... det virker alligevel lidt underligt når han har arbejdet med diverse atleter i over 20 år som han selv siger og samtidig har opfundet sådan et super fedt trænings program...

Link to comment
Share on other sites

"Hvis du er en af de negative individer der lever efter, og pådutter andre Janteloven, og kun ønsker at sprede pessimisme og håbløshed omkring dig, så er du kommet til det forkerte sted!" Piet P

I det jeg kom ind tror jeg faktisk allerede jeg var det forkerte sted :)

---

Kan jeg bruge maskiner istedet for frie vægte?

Ja, du kan roligt bruge maskiner. Du erstatter blot frie øvelser for tilsvarende øvelser på maskinerne

---

Self' kan man det, du må jo gaine dobblet så hurtigt så ! Nærmest 12kilo på 6 uger :)

Edited by mehateme
Link to comment
Share on other sites

Synes også det virker lidt grumset...

Se f.eks. bare på URL'en. Mener hvis det nu var ungdomens kilde, inden for BB så ville man vel som det første starte med en let huskelig addresse?

Det eneste der er lidt godt på siden, er efter min mening de billeder der... HAHA.. Og med dem kommer man altså ikke langt...

Link to comment
Share on other sites

Synes også det virker lidt grumset...

Se f.eks. bare på URL'en. Mener hvis det nu var ungdomens kilde, inden for BB så ville man vel som det første starte med en let huskelig addresse?

Det eneste der er lidt godt på siden, er efter min mening de billeder der... HAHA.. Og med dem kommer man altså ikke langt...

Der er altid noget skummelt ved det når de nedværdiger sig til at bruge testimonials. For når anonyme mennesker på internettet siger det virker, så må det jo virke! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Det er ikke så slemt som I udgiver det her!

Jeg købte v-pac bogen i foråret.

Jeg ved ikke om programmet egenligt præsentere noget totalt nyskabende som ikke er prøvet før. Men sammensætning af træningsteknikker og kostsystem, og at det hele er er let at følge, gør det effektivt.

Man træner i 2 faser: 3 uger med en slags volume træning, derefter 3 ugers HIT.

Kostsystemet: man spiser udfra den vægtgruppe man hører til. Der vælges man frit en proteinkilde og kulhydratkilde til hvert måltid. (5 måltider dagligt)

Jeg må sku' sige at resultaterne var gode, specielt efter de 12 uger.

Jeg kan godt anbefale det til dem der træner lidt mere seriøst og leder efter noget ny inspiration. Absolut ikke for nybegyndere.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så slemt som I udgiver det her!

Jeg købte v-pac bogen i foråret.

Jeg ved ikke om programmet egenligt præsentere noget totalt nyskabende som ikke er prøvet før. Men sammensætning af træningsteknikker og kostsystem, og at det hele er er let at følge, gør det effektivt.

Man træner i 2 faser: 3 uger med en slags volume træning, derefter 3 ugers HIT.

Kostsystemet: man spiser udfra den vægtgruppe man hører til. Der vælges man frit en proteinkilde og kulhydratkilde til hvert måltid. (5 måltider dagligt)

Jeg må sku' sige at resultaterne var gode, specielt efter de 12 uger.

Jeg kan godt anbefale det til dem der træner lidt mere seriøst og leder efter noget ny inspiration. Absolut ikke for nybegyndere.

Jeg er rørt over denne altruisme.

Victor opretter sig som bruger kl. halv fem om natten, for at finde en halv år gammel tråd frem således at han kan lovprise et bestemt produkt som sit allerførste (og forløbige eneste) indlæg på sitet.

Tak til Victor F for at give en gammel kynisk mand troen på menneskeheden tilbage!

Mvh,

AxBard

Edited by Axbard
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share