Hvorfor motion


Guest mialie
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Gad vide hvad der får folk til at træne i mere eller mindre mængder. I må hver især ha jeres formål/ønske og det ville jeg da gerne høre lidt om...hvis det ikke er hemmeligt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er bestemt ikke hemmeligt.

Jeg har følgende stående i første indlæg i loggen:

Mål med træningen:

Ja, nu kommer det rigtig spændende så, for hvad er det egentlig jeg vil med alt den træning?

Den præcise retning og de konkrete mål kan skifte, men meget kort er mine mål med træningen:

Det skal være sjovt

Det skal være en anderledes udfordring i en verden hvor der (for) sjældent stilles fysiske krav.

Det skal frem for alt give mig en sund og stærk krop.

AND LOOKING GOOD NAKED :4flex:

Min træning pt:

styrketræning - ca 3 gange pr uge

yoga - primært astanga 3-5 gange om ugen

spinning - ofte en enkelt gang om ugen

andre styrkemæssige udfordringer - meget forskelligt.

Det konkrete udbytte er naturligvis forskelligt for hver af de ting jeg laver, men de giver alle noget, men generelt giver det bare en fed følelse at træne

Link to comment
Share on other sites

For at opretholde en god kondition - som gerne må blive ved med forbedre sig :smile:

Og desuden for at se godt ud i en bikini - det ville da være en behagelig side effect :tongue:

Det er da bare noget af det fedeste at være helt smadret på den gode måde pga. en god, lang, hård træning :devil:

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share