Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Dagens cardio: 5+2+2+5 km promenad og 55 min spinning

Styrketræning i SATS

Preacher curls

1x8 20 kg

3x8 22,5 kg

French press

4x8 20 kg

Military press

3x8 19 kg

Sit ups på swiss ball

2x25

Bænkpress

3x8 35 kg

God træning idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meget cardio idag igen, frem og tilbage fra arbejd (der er ca 9 km i hver retning), cykling på arbejd og 63 min på kondicykel i SATS.

Efterfølgt af lidt styrketræning:

Omvendt crunches på swiss ball

3x8

Latstræk

4x8 30 kg

Latstræk - smalt greb

4x8 40 kg

Bent over rows, omvendt greb

4x8 45 kg

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio: ~9 km cykel

Styrketræning i OBBC

opvarmning: 10 squats

Squat

3x3 47,5 kg

Good mornings

1x8 40 kg

2x8 42,5 kg

Indianhopp

3x10 på hvert ben

Biceps curls

3x8 22,5 kg

Bænkpress

4x8 35 kg

Floating crunches

3x8 5 kg på brystet

Triceps extensions

1x8 10 kg

3x8 11 kg

Rows af nogen form...

3x8 30 kg

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning igår i SATS

opvarmning: 10 squats @ 40 kg

Bent over rows

4x8 50 kg

Smalt greb latstræk

2x8 47,5 kg

1x8 47,5 kg (failure de to sidste)

1x8 45 kg

Incline DB press

1x8 13 kg

2x8 14 kg

Preacher curls

3x8 22,5 kg

Hamcurl

4x8 25 kg

Ballistiske back extensions

8x3

Reverse crunches på swiss ball

3x8

Link to comment
Share on other sites

Cardiodag idag af den mer stille rolig slags... Tog en cykeltur til Nyborg via Kerteminde. Virkelig flot tur, men man skal bare overleve spasse-skiltningen i Bullerup og alle fly-kræ der sætter sig på én når man cykler gennem sådan en landsbygd. Det kløer sindssygt!!!

Sammenregnet med al cykling i arbejdet idag, gætter jeg på at jeg nået op på lidt over 50 km, så det må vel være godkendt. Planen er at på søndag cykle ca dobbelt så meget... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Cardiodag idag af den mer stille rolig slags... Tog en cykeltur til Nyborg via Kerteminde. Virkelig flot tur, men man skal bare overleve spasse-skiltningen i Bullerup og alle fly-kræ der sætter sig på én når man cykler gennem sådan en landsbygd. Det kløer sindssygt!!!

Sammenregnet med al cykling i arbejdet idag, gætter jeg på at jeg nået op på lidt over 50 km, så det må vel være godkendt. Planen er at på søndag cykle ca dobbelt så meget... :superman:

Du får da cyklet en hel del... :blink:

Floyd Linis... :tongue::laugh: (A krådter den jo... :bottom: )

Link to comment
Share on other sites

Du får da cyklet en hel del... :blink:

Floyd Linis... :tongue::laugh: (A krådter den jo... :bottom: )

Krut i magen så åker cykeln långt. :tongue:

Var og kiggede på en mountainbike idag - farligt, man vil bare ha', ha', ha'!!!! Elændigt at være student... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

En forfærdeligt masse cykel idag igen... Udendørs gætter jeg på sammenlagt ca 15 km og så 93 min på kondicykel i SATS, mens jeg væntede på Poul

Styrketræning i SATS

Bænkpres

1x8 20 kg

1x8 25 kg

1x8 32,5 kg

1x8 37,5 kg

Box squat

1x3 40 kg

3x3 45 kg

R Dødløft

4x8 62,5 kg

Military press

3x8 19 kg

French press

3x8 20 kg

Rodmaskin

3x8 40 kg

Lateral flies

1x8 6 kg

1x8 7 kg

1x8 8 kg

Link to comment
Share on other sites

En sidste omgang träning igår i SATS i Odense för min tur til Sverige de näste 5 uger.

Bänkpres

4x8 37,5 kg

Good mornings

1x8 35 kg

1x8 40 kg

1x8 45 kg

Squat

3x3 50 kg

Smalt greb latsträk

4x8 45 kg

Ballistiske hyperextensions

8x3

Reverse crunches på swiss ball

3x8

Og idag er jeg sindssygt öm i baglår, bryst og numse :laugh:

Det blev derimod ingen träning idag, lang bus-tur og så arbejd direkt. Promenad hjem iaften 50 min bliver det eneste...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Promenerande 1 time + 45 min med 16 kg på ryggen (de der sidste 45 min med al den vägt var ofrivillig, da det var fordi jeg skulle frakte min täske fra station til mit fitness-center)

Styrketräning med min slappe bror i Fysiken, Göteborg

High box squat

1x3 47,5 kg

2x3 50 kg

Bent over rows

1x8 50 kg

3x8 52,5 kg

Incline DB press

3x8 13 kg

French press

3x8 20 kg

Hamcurl

1x8 32 kg

1x8 35 kg

1x8 36 kg

1x8 38,3 kg

De har de märkligste trin på maskinerne på Fysiken...

Siddende row

1x8 32 kg

3x8 34,3 kg

Tricep extensions

4x8 11 kg

Så er det arbejde igen iaften og hvis det ikke bliver regn og tårdnen (ved ikke hvis jeg fik det rigtigt stavet) så bliver det PW hjem i aften igen 50 min med min tunge täske...

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg er ked af det, men du bliver desvärre nöd at selv bage dine winstrol-lagkage og Texas DECAn Pie i näste måned :tongue:

Bare rolig, Jan har sat mig på kur, så det gør ikke noget. Tilgengæld får jeg nydelsen af at være første til at teste den nye vandkur, hvor man opløser ét stk stimorol i vand, og lever af det i løbet af en hel dag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig, Jan har sat mig på kur, så det gør ikke noget. Tilgengæld får jeg nydelsen af at være første til at teste den nye vandkur, hvor man opløser ét stk stimorol i vand, og lever af det i løbet af en hel dag :superman:

Stimorol? Det skulle jeg måske pröve näste gang... De her Extra-tyggegummi synes jeg ikke rigtigt har så hurtig en effekt. Måske har de et höjere GI eller mindre andel protein, jeg ved det ikke. Nå, det bliver spännende at följe dine erfaringer af Stimorol, du må fortälle mig hvad du syntes om det!

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio med mountainbiken 2,5 time.

Styrketräning i Fysiken

Bänkpres

1x8 22,5 kg

1x8 27,5 kg

1x8 35 kg

1x8 40 kg (failure på de to sidste...damn it!!!) :sneaky2:

Romansk dödlöft

4x8 62,5 kg

Military press

4x8 20 kg

Latsdrag

4x8 80 lbs

Hammer curls

3x8 10 kg

Så står den på arbejd igen... Igår fik jeg en chance at agere läge når en knägt kom ind på Fysiken og havde kört galt på sin knallert. Han havde fået skulderen disloceret og det klöede i mine fingrer at få träkke den på plads igen. :devil: Men det fik jeg slet ikke komme i närheden af - han ville hellere vänte på sin mor... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Igår blev det löbning i Köpenhamn - mellem 7-8 km og det föltes fantastiskt let! Jeg var helt overbevist om at det skulle väre tungt, men hvis det ik var for at vi skulle i byn, havde jeg gerne löbet längere. 35 min tog det mig, så ikke den bedste tid, vel, men alligevel :bigsmile:

Til grejen hör visserligen at jeg sagtens fået i mig minimum 100 mg koffein efter diverse Red Bulls, kaffe og pepsi max for at kunne holde mig vågen halve natten. Måske kunne det hjälpe lidt på det... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Igår og idag blev det kun PW. Igår 60+90 min, idag 50 min.

Har indledt min förste uge praktik i min den lille by hvor jeg er vokset op i idag... havde nästen glemt hvor sjovt et folk der bor her - de minder lidt om Fyn-bor :tongue:

Og når man kun er her ca 1 gang om året numer, kan man faktiskt nästen se det könne den her by har at byde på; by-centret ligger lige ved basen af et bjerg, så det er meget smukt og det er superflot og god motion at klättre op for bjerget. Det er hvad min träning vil bestå af de uger hvor jeg er her. Har ikke penge at löse et kort lige i öjeblikket...

Har også idag forkelet mig ordentligt med en pizza :4mewantfood: Men de laver bare de bedste pizzaer i den her by, så jeg var simpelthen nöd at opleve det igen! :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Pinligt hvor er jeg doven pt... Ikke lavet noget som helst fornuftigt den her uge og spist alt for meget god mad som de byder på på sygehuset. Men nu må det blive bedring, startede stille rolig idag med 25 km PW i regn og tårdnen. Blev forfärdeligt kölet ned, så tror jeg spenderede längere tid i varmt bad end der er at anbefäle for huden :bubblebath:

Imorgen er der EM-löb gennem hele byn, så de har spärret min träningsrunde af - vilken stil... :sneaky2:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Der har ikke väret så meget til träning endnu idag, kun morgencardio i form af PW 45 min til arbejd, men målet er at der skal blive lidt mer cardio senere idag.

Derimod var jeg inde på Tanitavägten idag, hvor den endelig fungerede igen.

Den sagde:

BW: 66 kg

BF: 16,7 %

Som en mager ost, m a o :unsure:

....så det er et stykke ned til de 8,5 jeg havde sidste år og som også er mit mål. Så det er bare at komme igang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fortsat cardio igår i form af 12 km löbning regnet. Elsker at löbe i regn, men puha hvor var det tungt!!! Og KÄÄÄÄFT hvor er der meget bjerg i de her by!! Jeg kunne kun löbe de förste 7 km, hvorefter jeg var nöd at gå 5 min för jeg kunne ta resten hjem. Och hvis ikke det väret for alle de mennesker der var på vej til busser, biler, tivolit mm efter at EM var klart for igår, havde jeg nog väret nöd at gå lidt mer :innocent:

Men man kan sgu ik starte med at gå når man har publik, vel :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mine 5 eneste feriedage den her sommer har vist betydt også lidt ferie fra MOL... der har väret lidt cykling og styrketräning de senste dage, men det er kun det jeg lavede igår jeg stadigväk kan huske... So here goes:

Opvarmning - squats

1x10 20 kg

1x10 30 kg

1x10 40 kg

Bänkpres

4x8 35 kg

Stående BB bicep curl

1x8 20 kg

2x8 22,5 kg

1x8 20 kg

Incline DB bänkpress

3x8 11 kg

Stående DB bicep curl

3x8 10 kg per arm

Dip machine

3x8 70 kg

Lidt grejs for rotatorcuff

Plus en masse cykel og gående rundt for at vise Poul byn :smile::wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share