Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Efter en alt for lang pause fra træning, fik jeg en lille smule lavet idag: cykel 25 km og en halv time highpuls i SATS på Amager.

Glæder mig til når introduktionen til det nye arbejde i Brøndby er overstået, så jeg ikke behøver have de her lange dage mere.

Skulderen er meget bedre igen, så regner med at komme igang i næste uge med Bill Starr igen, men tror jeg bakker tilbage til uge II, med tanke på pausen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Efter dårlig diciplin med min træning et godt stykke tid, er min skuldre så blevet alt for svag for at kunne holde ordentligt til Bill Starr :cry3:

Derfor bliver det nu lidt mere body building agtig træning - det er meget nemmere at træne for "looks" end for styrke :wink: Men stadigvæk inspireret af styrkeløft - dvs aldrig repetioner over 12, maskiner i stedet for frie vægte kun i nødstilfælde og meget basisøvelser.

Derimod bliver det meget mere cardio end nogen styrkeløfter kan tænke sig og ikke specielt meget kage. Tror det kan blive sjovt, glæder mig til at få store arme igen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Idde bidde smule har jeg fået lavet også idag.

PW 30+30 min

Og så har jeg undervist min stram op 1 time.

Dejligt blød i musklerne men tung i hovedet efter supergod whiskey og så fik jeg smagt den berømdte Beluga vodka igår sammen med ptpoul og en af hans venner. :smile:

Beluga var lige så blød og rund som jeg fået den beskrevet, men som den semialkoholist jeg er, kan jeg bedre lide hvis der er en alkoholsmag. Den har INTET af den slags. Det føltes som at drikke varm mælk med lidt sukker og smælt smør i.

Link to comment
Share on other sites

Idde bidde smule har jeg fået lavet også idag.

PW 30+30 min

Og så har jeg undervist min stram op 1 time.

Dejligt blød i musklerne men tung i hovedet efter supergod whiskey og så fik jeg smagt den berømdte Beluga vodka igår sammen med ptpoul og en af hans venner. :smile:

Beluga var lige så blød og rund som jeg fået den beskrevet, men som den semialkoholist jeg er, kan jeg bedre lide hvis der er en alkoholsmag. Den har INTET af den slags. Det føltes som at drikke varm mælk med lidt sukker og smælt smør i.

Mmmmm, man får jo helt lyst til at drikke, sådan som du beskriver den vodka der... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

En vodka eller to ( eller fem :innocent: ) sidder aldrig forkert :smile: Men du må ikke drikke så meget at du ikke holder tempo på lørdag i odense :tongue:

Jeg venter skam med at drikke til på lørdag :tongue: På det tidspunkt har jeg så fået opbygget to ugers mangeltilstand og vil have godt af at superkompensere :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Der kan jeg også byde på en lille kæk jæger vodka. En Starka, den plejer at vække lykke..

Damn den er også tasty :tongue:

Ja, den starka vodka der var lige mig :smile:

Når jeg får løn næste gang, tror jeg at jeg tar en tur til Sverige og køber god whiskey og god vodka med. Med mine danske dollars, er det lige for at det går med vindst :wink:

Link to comment
Share on other sites

Enormt stille her til morgen i STAS. Skal nu komme igang med cardio og nogen form for "hørfrøoliediæt" i to uger, så jeg får fjernet lidt af den væske og det fedt jeg samlet på mig de seneste uger. Lidt rehab for min skuldre regner jeg også med at smide ind, så den kan holde bedre når jeg går igang med at løfte igen :showoff:

Næste gang jeg er i Sverige vil jeg også prøve synephrine. Det er blevet det ny ephedrine i svenske kosttilskudproducenters modsvarighed til Thermapower, efter at dette blevet forbudt at sælge i håndkøb. Finder både sider på nettet der taler for og sider der taler imod, men det de er ens om er at det øger ens blodtryk. Og det ville også være fint for mig, da jeg har så lavt et blodtryk og tit for problemer når jeg går på diæt.

Morgencardio

PW 3 km

Regner med at der kommer mere længre fram på dagen...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Enormt stille her til morgen i STAS. Skal nu komme igang med cardio og nogen form for "hørfrøoliediæt" i to uger, så jeg får fjernet lidt af den væske og det fedt jeg samlet på mig de seneste uger. Lidt rehab for min skuldre regner jeg også med at smide ind, så den kan holde bedre når jeg går igang med at løfte igen :showoff:

Næste gang jeg er i Sverige vil jeg også prøve synephrine. Det er blevet det ny ephedrine i svenske kosttilskudproducenters modsvarighed til Thermapower, efter at dette blevet forbudt at sælge i håndkøb. Finder både sider på nettet der taler for og sider der taler imod, men det de er ens om er at det øger ens blodtryk. Og det ville også være fint for mig, da jeg har så lavt et blodtryk og tit for problemer når jeg går på diæt.

Morgencardio

PW 3 km

Regner med at der kommer mere længre fram på dagen...

Hey Linis :smile:

Hørfrøoliediæt - lyder spændende og super sundt, uddyb! : :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag 16/2

Formiddagscardio

PW 3 km

Så lidt fitness med min veninde i SATS i Odense. Rigtig længe siden vi trænet sammen, så det var rigtigt hyggeligt. Hun fik styre træningen helt og kæft, tror jeg ikke har lavet så mange forskellige øvelser for den samme kropsdel siden et år tilbage og den eneste fri vægt jeg brugt, var DB til biceps :laugh:

Opvarmning

cykel 9 km

Pullups

4x6 @ mig - 32,5 kg

Cable pull down - bredt greb

4x6 @ 35 kg

Cable pull down - smalt greb

4x6 @ 45 kg

Siddende cable rod

4x6 @ 47,5 kg

Bænkpres(lykkedes jeg få hende at gå med på, så jeg ikke skulle få total hjemmeve :wink:)

1x6 @ 35 kg

3x6 @ 37,5 kg

Bicep BB curl

2x6 @ 25 kg

1x4 @ 27,5 kg

1x6 @ 25 kg

Bicep DB curl

3x6 @ 9 kg

1x6 @ 10kg

Bicep cable curl

4x6 @ 30 kg

Crunches på swiss ball

3x25 @ mig

Totalt fedt at være igang igen! :superman: Og rigtigt dejligt at se at jeg faktisk ikke blevet specielt svagere end når jeg kom til skade. Når jeg går igang med styrketræningen igen, vil jeg lægge flere øvelser ind som jeg ikke kørt så meget i lang tid. Tror jeg trænger til omvekslingen :smile:

Aftencardio

PW 7,5 km

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hey Linis :smile:

Hørfrøoliediæt - lyder spændende og super sundt, uddyb! : :bigsmile:

Hey Bogs! :smile:

Det er egentlig ikke så avanceret. Den ekstreme variant som jeg vil køre kun i to uger består af kun grøntsager og proteinpulver/MRP samt hørfrøolie som min i princip eneste fedtkilde. Planen er at spise mellem 50-70g hørfrøolie om dagen og så resten af kalorierne fra pulvret. Grøntsagerne tæller jeg som "gratis".

Jeg spiste meget hørfrøolie på et tidspunkt når jeg var teenager og kan huske hvor god en effekt det havde på min hud og især mit hår. Tror jeg vil blive en rigtig svensk afro :laugh:

Grunden til at jeg finder på sådan en idé, er dels fordi jeg godt kan lide at lave lidt halvt ekstreme ting ind imellem :cool: og at jeg har 7 kg proteinpulver stående der gerne skal spises :4mewantfood: Desuden tror jeg at jeg er rimeligt dårlig til at få fedt i mig og hørførolie giver fint af de essentielle fedtsyrer :smile:

Vi ses vel imorgen? Hvad er din yndlingschokoladekage? Mørk, lys eller hvid?

Link to comment
Share on other sites

Hey Bogs! :smile:

Det er egentlig ikke så avanceret. Den ekstreme variant som jeg vil køre kun i to uger består af kun grøntsager og proteinpulver/MRP samt hørfrøolie som min i princip eneste fedtkilde. Planen er at spise mellem 50-70g hørfrøolie om dagen og så resten af kalorierne fra pulvret. Grøntsagerne tæller jeg som "gratis".

Jeg spiste meget hørfrøolie på et tidspunkt når jeg var teenager og kan huske hvor god en effekt det havde på min hud og især mit hår. Tror jeg vil blive en rigtig svensk afro :laugh:

Grunden til at jeg finder på sådan en idé, er dels fordi jeg godt kan lide at lave lidt halvt ekstreme ting ind imellem :cool: og at jeg har 7 kg proteinpulver stående der gerne skal spises :4mewantfood: Desuden tror jeg at jeg er rimeligt dårlig til at få fedt i mig og hørførolie giver fint af de essentielle fedtsyrer :smile:

Vi ses vel imorgen? Hvad er din yndlingschokoladekage? Mørk, lys eller hvid?

Hvor mange kcal ligger du så på om dagen i de to uger?

Ja, hørfrøolie er super godt - jeg spiser selv en god blanding af olier hver dag: 15 ml hørfrøolie, 15 ml hvedekimsolie (som jeg putter i min proteinshake lige inden sengetid - jeg kan tydeligt mærke forskellen - vågner altid op super udhvilet og fuldt restitueret, hvis jeg husker min prot/olie shake hver aften! : :bigsmile: ), og ellers oliven- og tidselolie i løbet af dagen (plus masser af laks til frokost og avocado)! Mmmm... :4mewantfood: Og jo, cocosa i min havregrød om morgenen - det er helt vildt, så længe jeg kan holde mig mæt på det!

Men jeg har da overvejet at udskifte nogle af carbs i min kost med noget mere hørfrøolie for at få en endnu bedre restitutionsevne og bringe min hud i balance (den er stadigvæk ikke kommet sig efter min sidste kreatincyklus :crazy:)

Ja, vi ses jo i morgen, har på fornemmelsen, at det bliver både hyggeligt og festligt! :biggrin: Og jeg er helt vild med mørk chokoladekage... :innocent: :4mewantfood: :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange kcal ligger du så på om dagen i de to uger?

Ja, hørfrøolie er super godt - jeg spiser selv en god blanding af olier hver dag: 15 ml hørfrøolie, 15 ml hvedekimsolie (som jeg putter i min proteinshake lige inden sengetid - jeg kan tydeligt mærke forskellen - vågner altid op super udhvilet og fuldt restitueret, hvis jeg husker min prot/olie shake hver aften! : :bigsmile: ), og ellers oliven- og tidselolie i løbet af dagen (plus masser af laks til frokost og avocado)! Mmmm... :4mewantfood: Og jo, cocosa i min havregrød om morgenen - det er helt vildt, så længe jeg kan holde mig mæt på det!

Men jeg har da overvejet at udskifte nogle af carbs i min kost med noget mere hørfrøolie for at få en endnu bedre restitutionsevne og bringe min hud i balance (den er stadigvæk ikke kommet sig efter min sidste kreatincyklus :crazy:)

Ja, vi ses jo i morgen, har på fornemmelsen, at det bliver både hyggeligt og festligt! :biggrin: Og jeg er helt vild med mørk chokoladekage... :innocent: :4mewantfood: :biggrin:

Eksklusive grøntsager, regner jeg med at ligge på ca 1800 kcal (5-600 kcal fra olien) om dagen i de to uger, hvor jeg så tar 6 shakes om dagen a' ~200 kcal.

Oh yeah, hvedekim :4mewantfood: Jeg elsker det, køpte 2 påser med fra Sverige sidst jeg var der (har ikke fundet det i Danmark andet end i hælsokostbutikker hvor det koster kassen ) og spiser det med mælk og banan. Det er bare :4thumbup: Masser af proteiner, vitaminer, mineraler og godt fedt. Har dok aldrig smagt olien - er den god?

Det er godt nok meget sundt fedt du får ned. Jeg er såååå dårlig til og spise mad der indholder den slags (fraset nødder og oliven). Men hvad er cocosa? Et produkt med kokosfedt i?

Link to comment
Share on other sites

Eksklusive grøntsager, regner jeg med at ligge på ca 1800 kcal (5-600 kcal fra olien) om dagen i de to uger, hvor jeg så tar 6 shakes om dagen a' ~200 kcal.

Oh yeah, hvedekim :4mewantfood: Jeg elsker det, køpte 2 påser med fra Sverige sidst jeg var der (har ikke fundet det i Danmark andet end i hælsokostbutikker hvor det koster kassen ) og spiser det med mælk og banan. Det er bare :4thumbup: Masser af proteiner, vitaminer, mineraler og godt fedt. Har dok aldrig smagt olien - er den god?

Det er godt nok meget sundt fedt du får ned. Jeg er såååå dårlig til og spise mad der indholder den slags (fraset nødder og oliven). Men hvad er cocosa? Et produkt med kokosfedt i?

Hvedekimsolien smager faktisk hæsligt... :crazy: Har en ret kraftig eftersmag, mere end hørfrøolien... Men der er masser af E-vitaminer i og skulle i det hele taget være ret sundt, så jeg klemmer balderne sammen og drikker shaken.. Men lidt god vilje, kan jeg nok overbevise mig selv om at kunne lide den på et tidspunkt :laugh: Det skete fx med peberfrugt - har aldrig kunnet foredrage det før, men så efter en masse læsning om, hvor sunde peberfrugt er, og hvor meget C-vitamin der er i dem, begyndte jeg at spise dem. Nu elsker jeg dem!! :w00t:

Cocosa er noget virgin coconut oil, skulle også være god i forbindelse med diæter, og er sund, selvom den hovedsageligt består af mættede fedtsyrer (dem, der er i kokosolien, er af en eller anden speciel slags, som ikke er usunde - kan altså ikke huske den videnskabelige forklaring :blush: Har ellers læst en masse forskningsrapporter på dette område..)

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 17/2

Morgencardio: PW 6 km

Styrketræning i OSK

Opvarmning

BBcurl/Yates row/Støt/Squat/Good morning 3x5 @ 20 kg

Bænkpres

1x8 @ 35 kg

2x5 @ 37,5 kg

1x3 @ 40 kg

failure på den sidste... kan godt mærke at jeg holdt pause aligevel...

Snatch grip dødløft

5x3 @ 40 kg

Fedt hvor man kan mærke det i øvre delen af ryggen!! :4thumbup:

Zercher Good mornings

1x8 @ 20 kg

1x6 @ 30 kg

1x6 @ 35 kg

3x4 @ 37,5 kg

Feeeee' øvelse!! :superman: Fik forslaget at køre Zercher stilen til min skuldre er god nok til almindelige. Prøvede først med dem, men det gik slet ikke...:cry:

Og så efterfølgende hygge med besøg fra København :smile: Rigtigt hyggeligt, håber der bliver flere tilfælde og at jeg den gang ikke skal op og holde Stram op dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

Men jeg har da overvejet at udskifte nogle af carbs i min kost med noget mere hørfrøolie for at få en endnu bedre restitutionsevne og bringe min hud i balance (den er stadigvæk ikke kommet sig efter min sidste kreatincyklus :crazy:)

På min sidste "Kreatin cyklus" fik jeg også dårlig hud, skrumpeløg, tævede kæresten (hun kan lide det :crazy: ) men blev helt vildt stærk :4flex:

Den bedste udrensningskur er de mange næringsstoffer i Starka vodka!!

@Linis Zercher goodmornings er Evil :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 18/7

Morgencardio

Cykel 7 km

PW 1,5 km

Træning i SATS Brøndby

Min opvarmning idag fik bli min Stram Op time og Komplex BBcurl/Yates row/Støt/Squat/Good mornings 2x5 @ 20 kg

Snatch grip rumænsk dødløft

4x6 @ 50 kg

Zercher squat

5x3 @ 30 kg

skulle lige lære mig teknikken - det er klart noget andet end almindelige squats. Men det blev nemmer og nemmer undervejs, skulle bare finde ud af hvordan jeg skulle spænde op i mave og øvre ryg. Men hold da op, den tog godt!! Jeg er rigtigt øm i hele øvre ryg nu :laugh: Og efter de good mornings der igår har jeg bare den sygeste smerte i iliocostalis. Det er første gang jeg prøvet det.

French press

1x8 @ 20 kg

3x6 @ 22,5 kg

Dip machine

4x6 @ mig - 40 kg

Floating crunches

4x6 @ mig

Cardio

Løb 1 km på 5 min

PW 3 km

Cykel 7 km

Hyggeligt med besøget fra København :smile: Og til Camilla (og alle andre der vil prøve kagen jeg havde med), her er opskriften:

Snoddaskage

200 g chokolade

4 æg

175 g sukker

75 g hvedemel

200 g smør

1,5 tsk bagepulver

1 tsk vaniliesukker

Smælt smør, kom det over chokoladen. Låt stå til det hele er smælt sammen. Pisk et æg ad gangen ned i blandningen. Kom sukker og vaniliesukker ned, pisk godt sammen. Bland så sidst ned mel og bagepulver.

Kagen skal bages i ovn 175 grader i 20-30 minuter afhængig af hvor muddret man vil have den :4mewantfood:

Glasur

50 g smør

3 dl flormelis

1 msk vanilisukker

3 msk kaffe

1 msk kakao

kokos

Held og lykke med det!

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share