Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Du er bare den bedste til at bage kage. :wub:

Bogs skal til at tage sig sammen hvis hun skal have en chance imod dig. :4mewantfood:

Jeg bager en kage og tager med den weekend 16-17. februar, hvor Camilla og jeg skal til Odense, så ser vi på det :devil::smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg bager en kage og tager med den weekend 16-17. februar, hvor Camilla og jeg skal til Odense, så ser vi på det :devil::smile:

:4mewantfood: :bigsmile:

Og for dem der måtte interessere sig for den slags, så er her min rangliste over bedste kagebagere: :cool:

1. Linis

2. Stina

3. camillabruun

4. Bogs

5. Moos (Jeg husker stadig den protkage vi prøvede til Nordfyn Cup sidste år... :cry::tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Du er bare den bedste til at bage kage. :wub:

Bogs skal til at tage sig sammen hvis hun skal have en chance imod dig. :4mewantfood:

Tak Henning, glad du kunne lide den :wub:

Hvis det var Moos der sagde det, ville jeg beskylde ham for at sige det kun for at komme Poul nærmare via mig - men det er ikke faldet med dig...vel? :tongue::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bager en kage og tager med den weekend 16-17. februar, hvor Camilla og jeg skal til Odense, så ser vi på det :devil::smile:

Ja, det skal vi nok få set på :devil:aggressive.gif

:wink:

Så længe du trækker betydeligt mere end mig, må der være et eller andet med dine super-brownies, udover smagen, som jeg endnu ikke lært at bruge i mine kager :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :bigsmile:

Og for dem der måtte interessere sig for den slags, så er her min rangliste over bedste kagebagere: :cool:

1. Linis

2. Stina

3. camillabruun

4. Bogs

5. Moos (Jeg husker stadig den protkage vi prøvede til Nordfyn Cup sidste år... :cry::tongue: )

Hvor er hippo på den liste?

Hans snegle bør sikre ham en plads på den liste!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke med god samvittighed stå foran Stina på en sådan liste...

Hun owner mig altså ret meget på den front... :blush:

Til gengæld er der vist ingen tvivl om at selv min farmor er bedre til at bage end Måååsen,

og hun har været død i over 10 år, så det taler vist for sig selv....

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke med god samvittighed stå foran Stina på en sådan liste...

Hun owner mig altså ret meget på den front... :blush:

Til gengæld er der vist ingen tvivl om at selv min farmor er bedre til at bage end Måååsen,

og hun har været død i over 10 år, så det taler vist for sig selv....

Dine kanelsnejler var bland det første jeg fik høre om når jeg lærte jer styrkeløfter at kende for snart et år siden - og stadigvæk har jeg ikke fået smagt dem!! :poking:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning 9/1

Morgencardio: PW 8 km

Træning i OBBC

Opvarmning: Komplex BBcurl/Rows/Front squat/Pres/Squat/Good mornings 3x5 @ 20 kg

Squat

5x5 @ 45 kg

Incline bænkpres

5x5 @ 25 kg

Konventionelt dødløft

5x5 @ 47,5 kg

Floating crunches

3x8 @ mig+5 kg

Aftencardio: cykel 5+5 km

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte selv på det i dag faktisk. Han fortjener også en plads. :wub:

Revideret kageliste:

1. Linis

2. Hippo

3. Stina

4. camillabruun

5. Bogs

6. Moos (Jeg husker stadig den protkage vi prøvede til Nordfyn Cup sidste år... :cry::tongue: )

Uh, forvist til en fjerdeplads... Jeg må vist liige til at tage mig sammen og bage lidt mere :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke med god samvittighed stå foran Stina på en sådan liste...

Hun owner mig altså ret meget på den front... :blush:

Til gengæld er der vist ingen tvivl om at selv min farmor er bedre til at bage end Måååsen,

og hun har været død i over 10 år, så det taler vist for sig selv....

Det kan du da fint. Ganske vist har Stina bagt mange gode kager, men jeg husker stadig din lækre kanelsnegle. :4mewantfood: :4thumbup:

Det er også bedre at trække 1 x 250 kg i dødløft end 3 x 235 kg. Man er vel styrkeløfter. :cool:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :bigsmile:

Og for dem der måtte interessere sig for den slags, så er her min rangliste over bedste kagebagere: :cool:

1. Linis

2. Stina

3. camillabruun

4. Bogs

5. Moos (Jeg husker stadig den protkage vi prøvede til Nordfyn Cup sidste år... :cry::tongue: )

Meget kan du sige, men original - Dét var den fanme!! :4thumbup: :innocent:

Tak Henning, glad du kunne lide den :wub:

Hvis det var Moos der sagde det, ville jeg beskylde ham for at sige det kun for at komme Poul nærmare via mig - men det er ikke faldet med dig...vel? :tongue::4winkkiss:

Tsk tsk... Jeg kan slet ikke lige kage, og ville aldrig have tænkt på dén slags, før end du sagde det :innocent: (Dammit, hvorfor finder jeg først ud af sådan noget for sent??? :dry: )

:tongue:

Jeg kan ikke med god samvittighed stå foran Stina på en sådan liste...

Hun owner mig altså ret meget på den front... :blush:

Til gengæld er der vist ingen tvivl om at selv min farmor er bedre til at bage end Måååsen,

og hun har været død i over 10 år, så det taler vist for sig selv....

Tsk, som om du har turdet spise noget, jeg har bagt, endnu :nonono:

Eller... Eftersom du stadig er i stand til at fungere som et nogenlunde normalt mennesker er det vidst bevis nok for, at du ikke har :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fik præstationsangst... :innocent:

Men skal nok bage igen efter eksamen :hehe:

Der var næsten noget religiøst i blikken på Poul og Henning når de snakkede om dine snejler den gang, så jeg havde ikke mod til at lave andet end vaniliesnejler efter det :laugh:

Så jeg glæder mig til at din eksamen er overstået :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

En smule update på cardiofronten:

Lørdag 13/1

cykel 7,5+7,5 km

Søndag 14/1

cykel 7,5+7,5 km

Tirsdag 16/1

Morgencardio: PW 7,5 km

Aftencardio: PW 18 km

Fik påpejet fra underviserne i kiropraktik, at jeg var muskuløs på overkroppen for en pige at være :cool: Sweeet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/1

Styrketræning i SATS

Opvarmning: cykel 22 km

Morede mig hele opvarmningen igennem med et gammelt afsnit af Beverly Hills - det var faktisk værre end jeg husker det. Men en smule fascinerende at se hvor mange moralbudskaber de faktisk kan presse ind i et 50 min afsnit.

Rumænsk dødløft

1x5 @ 42,5 kg

1x5 @ 45 kg

1x5 @ 47,5 kg

1x5 @ 50 kg

1x5 @ 52,5 kg

Bænkpres

5x5 @ 30 kg

Bent over BB rows

5x5 @ 45 kg

Biceps BB curls

3x8 @ 22,5 kg

French press

3x8 @ 20 kg

Føltes nemt altsammen idag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/1

Formiddagscardio: PW 7,5 km

Styrketræning i SATS

Opvarmning: cykel 13,5 km

Reverse serve

2x12 @ 5 kg

Serve

2x12 @ 7,5 kg

Cable brystpres

2x12 @ 20 kg

Skuldre extensions i cable

2x12 @ 10 kg

Siddende rodd

2x12 @ 32,5 kg

Rohmbrod

2x12 @ 22,5 kg

Latsmaskine

2x12 @ 40 kg

Lateral raises

1x12 @ 3 kg

1x12 @ 4 kg

Front raise

1x12 @ 4 kg

1x12 @ 5 kg

Shrugs

2x12 @ 12 kg

Bicep cable curl

2x12 @ 30 kg

Tricep cable push down

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 32,5 kg

En smule cool down med PW 3 km

Link to comment
Share on other sites

Træning 19/1

Morgencardio: PW 6 km

Styrketræning i SATS

Opvarmning: cykel 10 km

Rumænsk dødløft

5x5 @ 55 kg

Bænkpres

1x5 @ 27,5 kg

1x5 @ 30 kg

1x5 @ 32,5 kg

1x5 @ 35 kg

1x5 @ 37,5 kg

Dejligt nemt, selvom det er uge 3 i programmet og jeg er i rimeligt hårdt kalorieunderskud for tiden :bigsmile:

Bent over BB rows

1x5 @ 40 kg

1x5 @ 45 kg

1x5 @ 47,5 kg

1x5 @ 50 kg

1x5 @ 52,5 kg

Swiss ball crunches

3x25 @ mig

Hyperextensions

3x12 @ mig

Cool down: PW 2 km

Har gjort de bedste fynd idag på januarudsalg :4thumbup: Totalt opgraderet bland produkter fra Body shop nu :bubblebath:

Tog en tur forbi gutterne i OSK på vejen til min veninde og fik hyggesnakket lidt og hentede min kageform. Så nu kan der blive ny kage ned til klubben igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 20/1

Morgencardio: cykel 10 km

Eftermiddag: cykel 3+46 km

Aftencardio: cykel 7,5 km

En ordentlig omgang cykel idag :smile: Men det var godt nok et rigtigt lortevejr! Hold da kæft, det var længe siden jeg sidst var så våd! Tror det var først efter en omgang mexicansk mad og whiskey her i aften som jeg fik tilbage normal kropstemperatur :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke meget motion idag, kun cykel 10 km til arbejde og så 10 km hjem. Så har jeg også fået meget motion arbejde, hvor jeg cyklet rundt i hele Odense i et lortevejr!!! Har to dage mere med sådanne vagter, håber VIRKELIG det vil holde op!

Heldigvis har jeg en sød kæreste som forkeler mig når jeg tjent penge til hans mad (som jeg også laver ):wink::tongue::wub:

Så aftnen har bestået af massage, the og en salat han lavede til mig mens jeg varmede min kolde krop i badet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter et stunt har jeg så fået min gamle skuldre til at luxere :unhappy: Noget rigtigt møg, er rigtigt bange for at få tilbage lortet jeg kæmpet med tidligere. Heldigtvis har det ikke været så slemt igen idag, så jeg håber det ikke er gået et eller andet i stykker derinde og at jeg straks kan køre på igen. Bare ærgerligt, nu hvor jeg fået fart og fremgang i min bænk :cry3:

Men skal jeg se på det positivt, så motiverer det endnu mere at få styr på et godt opspænd :smile:

Så dagens Bill Starr-program blev lagt på hylden og i stedet 15 km cykel, bagning og gåtur ca 5 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share