Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Træning 25 september

Cardiodag så det skriger om det! :crazy_pilot:

Morgencardio: 7 km cykel

Cardio: Spinning II + spinning udholdenhed i SATS

Aftencardio: 7 km cykel

Bagefter chockerede jeg mine nyrer med 90 g protein i en shake og oxalsyre fra 700g spinat. :freaked:

Heldigvis kogede jeg spinaten i en savs lavet på bland andet hvedemel, så jeg fik i hvert fald også lidt fuldværdigt protein i mig. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er det fordi jeg ikke spist så mange boller i det sidste som jeg har taget på? Og jeg som trodte det var for al den pasta med ost, 5x5 og gainershakes... :tongue:

Jo, måske skulle jeg se den der diætist... Ved f eks ikke hvis 4 måltider om dagen er nok, jo. Tror hun ville ha en opinion i det spørgsmål...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt styrketræning i OSK, min første før øvrigt :smile:

Og det blev bare en halvt useriøs bænkpress-træning. Var pinligt slapp og sløv :blush:

Bænkpress

1x20 @ 20 kg

2x15 @ 25 kg

2x12 @ 30 kg

2x8 @ 35 kg

2x6 @ 35 kg

3x2 @ 37,5 kg

2x1 @ 37,5 kg (skulle været 2x2, men failure på den sidste i de sidste to set... crappy! Men har gode doms i bryst og røv idag, så det må have givet noget i hvert fald :smile: )

Brachioflex

3x10 @ 10 kg

Stakt arm BB skulderflex

3x10 @ 10 kg

PW hjem 7 km

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Endelig slut med den deprimerende måned i Esbjerg og efter overstået flyt, kan man endelig have overskudet til at komme igang med sin træning igen :smile:

Stille rolig start:

I forgårs: 8+8 km cykel samt 3 timer PW

Igår: 7+7 km cykel og 8 km løbning

Idag er der ikke blevet meget endnu, men planen er at der bliver lidt, i hvert fald. Skal bare vågne ordentlig først :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cardio om formiddagen: PW 7,5 km

Eftermiddag: PW 8 km

Styrketræning OBBC

Opvarmning - OL squats

1x12 @ 20 kg

1x12 @ 30 kg

Romansk dødløft

1x8 @ 50 kg

2x8 @ 55 kg

Bent over BB rows - reverse grip

4x6 @ 45 kg

Havde glemt mine straps idag, så det var sindssygt tungt det der! Blev først bange for at jeg var blevet RIGTIGT svag i min dovenhed den sidste stykke tid, men forhåbentlig havde de glemte straps lidt med min slaphed at gøre :innocent: I presøvelserne var jeg nemlig ik gået så meget tilbage.

Military press

3x8 @ 20 kg

1x6 @ 20 kg

Latstræk

4x8 på nr 3

Crunches på bold

3x25

Og så til sidst 7 km cykel hjem. Tror jeg vil vågne imorgen med dygtige DOMs.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Cardio formiddag: 30 min cykel

Eftermiddag: 30 min cykel

Styrketræning i OBBC

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

2x12 @ 25 kg

2x10 @ 30 kg

2x6 @ 35 kg

2x7 @ 32,5 kg

2x8 @ 27,5 kg

Latstræk - smal greb

4x7 @ nr 3

Reverse crunches på bold

3x8

Superset biceps DB curls / elbue extension bag hoved

3x7 @ 8 kg på respektive

Link to comment
Share on other sites

Er helt sindsygt øm i bryst, numse, baglår og mave idag... Puha, skal aldrig mer holde pause fra træning...

Idag en cardiodag: Formiddag: cykel 8 km

Eftermiddag: cykel 51 km

Aften: 7 km cykel

Nu: Træt....

:smile:

Var på retsmedicinsk institut idag for at få besked om min pre graduate. Fik sidde med på deres konference og det var dejligt at høre at der faktiskt er en fremtid indenfor medicin selv med min syge humor :tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio: cykel 30 min

Træning i SATS

Opvarmning: 24 min kondicykel

Latstræk - smalt greb

1x8 @ 40 kg

2x8 @ 45 kg ( så græmme at Quasimodo havde blivit forskrækket... Men jeg fik dem ned!! )

Latstræk

3x8 @ 30 kg

Standing BB bicep curl

1x10 @ 20 kg

2x6 @ 22,5 kg

French press

3x10 @ 20 kg

Good mornings

1x10 @ 35 kg

2x7 @ 40 kg

JS Rows

3x8 @ 40 kg

Aftencardio: 7 km cykel

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 4 december

Første uge på ny omgang Bill Starr, dok lidt modifieret med mer dødløft end orginalen og mindre squat. Tænkte dok den her gang køre mer efter "advanced" modellen jeg fandt på nettet, istedet for "intermediate" som jeg gjordt sidste gang.

Cardio: cykel 8 km "in the wild" + 9 km cykel på motionscykel

Romænsk dødløft

5x5 @ 50 kg

Benkpres

1x5 @ 25 kg

1x5 @ 27,5 kg

1x5 @ 30 kg

1x5 @ 30 kg

1x5 @ 32,5 kg

Bent over rows

1x5 @ 37,5 kg

1x5 @ 40 kg

1x5 @ 45 kg

1x5 @ 47,5 kg

1x5 @ 50 kg

Situps på bold

3x25

Hyperextensions

3x12

Og så til sidst cykel hjem : 8 km

Syntes det føltes let det der, det var næste kun det sidste set jeg kunne mærke. Men det var vidst for tungt, hvis det var sådan, fik jeg så at vide :blink: Mærkligt... Men hvis Bill Starr mener det virker, så må det være sandt.

Link to comment
Share on other sites

Træning 6/12

Sindsygt tidlig (04.30) morgencardio: PW 8 km

Træning i SATS

Opvarmning: 24 min cykel

Squat

5x5 @ 44 kg

Efter et kig på min kalk, såg jeg at jeg kun skulle have kørt squat på 40 kg, huskede simpelthen forkert... Skal ta med et styk papir næste gang. Så må jeg bare gøre det ordentlig fra næste uge.

Incline DB press

5x5 @ 10 kg

Let, så let... har lige præcis den dårlige samvittighed som man tydeligtvis skal have i starten af programmet :xmas:

Dødløft - konventionell

5x5 @ 42,5 kg

Lorte 10kg skiver i SATS... De er så små, stangen bliver sgu helt vildt langt ned :annoyed:

Pullups

5x5 @ - 30 kg

Reverse crunches på swiss ball

3x8

Er nu efter en mindre tur i byn, HELT færdig med mine julegaver!! :newyear: Sweeeet....

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

22starr.gif

Just do the program as written! :4signme:

I am always right :4george:

Hvis jeg kommer ligne den kvindelige modsvarighed til ham når jeg er på hans alder, vil jeg definitivt følge hans program slaviskt :4flex:

:wink:

Idag har det i hvert fald været en stille rolig dag med 8+8 km cykel og pump her til morgonen. Men squat og launges var forfærderlige med de DOMs jeg havde efter squats og dødløft igår... Konventionelt dødløft er sindsygt, bliver dejligt afslappet med rumænske imorgen.

Zappade forbi VH1 her i aften og blev fanget af gamle Take That musikvideoer - helt fantastiskt, på en tragisk måde... Det var første gang jeg såg dem, var altfor fanget af Pink Floyd den gang de var store. No loss...

Link to comment
Share on other sites

Endelig weekend og jeg skal væk fra Odense!!!! :yahoo: Glæder mig til at få lidt miljøskift og nyde at der sker lidt omkring en.

Idag har dagens træning været:

Cykel 8+8 km

Opvarmning:

Komplex bicep curl - bent over row - stød - squat - good morning 3x5 @ 20 kg

Dødløft

1x5 @ 36 kg

1x5 @ 39 kg

1x5 @ 42 kg

1x5 @ 45 kg

1x5 @ 48 kg

Bænkpres

5x5 @ 26 kg

Bent over BB rows

5x5 @ 41 kg

Bicep BB curl

3x8 @ 20 kg

French press

3x8 @ 20 kg

Nu skal der bare pakkes og så af sted!!!

Link to comment
Share on other sites

Tilbage i Odense igen efter en slap weekend med god mad i Christiania og en tur på Nørrebro. Tog også ud til Tårnby for at se alle stærke mennesker i Copenhagen Cup :showoff: Fik næsten lust at også prøve det en dag... :cool:

Tog en extra slug day igår også lazy3.gif

Dagens træning:

PW 80 min

Opvarmning: 3xKomplex @ 20 kg

Dødløft

5x5 @ 50 kg

Bænkpres

1x5 @ 24 kg

1x5 @ 26 kg

1x5 @ 28 kg

1x5 @ 30 kg

1x5 @ 32 kg

Bent over BB rows

1x5 @ 38 kg

1x5 @ 41 kg

1x5 @ 44 kg

1x5 @ 47 kg

1x5 @ 50 kg

Bicep BB curls

3x8 @ 20 kg

French press

3x8 @ 20 kg

Og så PW igen 190 min

Link to comment
Share on other sites

Efter at have fået op motivation at køre mit hjemmelavede Bill Starr variant med med mere vægt på dødløft end squat, fik jeg en mærkelig forkølelse eller lignende. Fra en dag til den næste, blev jeg pludselig helt forpustet fra at cykle ind til byn. :ill:

Igår på vej til arbejdsinterview fik jeg pludselig blodtrykfald på toget og var ved at besvime. Sindssygt, jeg må have lignet en junkie på overdosis når jeg klamsveddig, bleg og rundtosset skyndede mig til toilettet.

Men idag har jeg det meget bedre, forhåbentlig kan jeg imorgen komme igang med lidt aktivitet igen :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share