Små t.......


Weeny
 Share

Recommended Posts

Holá

Jeg tænker på at påbegynde vægttræning og har været nede for at lure lidt rundt i vores lokale træningscenter. Her viser det dog sig hurtigt , at der går er rygte om at næsten alle de store fyre (altså pumpede), har meget små tissere. Er det rigtigt at ens "størrelse" hænger sammen med træning?. Jeg tror måske en del på det, da alle dem jeg så i badet dernede havne et "lille" problem

Weeny

Link to comment
Share on other sites

hmmm.....

Ved jeg sgu ikke, jeg er sgu hverken særlig stor på den ene eller anden måde :):)

Men der er næppe nogen sammenhæng, det er nok noget der er skabt af et par misundelige sjæle, med nogle bittesmå biceps.

Men det kan jo være at der er nogle der rent psykologisk kompenserer for et kompleks med en lille sjover, ved at blive monsterstore.

Men det er nok mere psykologi-bogen fremfor bodybuilding-bogen.

Link to comment
Share on other sites

har da hørt Pro BB`ere udtale at der ik er meget tilbage efter en hardcore kur. Så det kan måske ha noget med det at gøre.... I dunno

Jo, men det er jo IKKE selve penis som bliver mindre. Det er udelukkende testiklerne som skrumper. AS påvirker ikke penis overhovedet.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

bare find en chick med små hænder (så syntes den i hvertfald større  )
:banana:

Store ben, får den også til at se mindre ud.... men det er ikke nogen undskyldning for ikke at træne dem ;)

Derudover kan en stor mave også resultere i at den syntes mindre, da fedtet ophober sig omkring den.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke nogen der poste et link til en site, hvor de sælger penis-pumper... :lol: så er det igang med underarms træningen xax...

Store ben og lille tissemand, eller små ben og lille tissemand, så har du da ellers en undskyldning, hvis pigen spø'r hvorfor den er så lille.... "Det er squ da på grund af træstammerne..... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share