Fed artikel fra Dragondoor


teddy
 Share

Recommended Posts

Nu er denne tilgang faktisk old school. mange af de rigtig gamle bodybuildere som John Grimek og bill pearl gjorde sådan

Tjah, Grimek gjorde da ikke i de programmer af hans jeg har set.

>>Squattie: Det er vel ikke helt det samme? Hvis det drejer sig om at lave brede, smalle og incline bænkpres i samme træning er jeg som sådan enig. Men nu er en af tidens tegn vel fx, at de fleste trænende er ret svage i skulderpres kontra deres bænkpres i forhold til de trænende førhen. Så hvis man synes man kan supplere en bænkpresvariant med dips eller skulderpres synes jeg ikke det er for meget :smile:

Det var ikke det, at smide en enkelt anden presseøvelse ind jeg gik efter. Men ofte ser man programmer her på MOL, hvor der er squat og dødløft, samt et utal af øvelser for overkroppen. I de tilfælde kommer squat og dødløfttræningen til at være under 10 % af den samlede træningsvolumen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke det, at smide en enkelt anden presseøvelse ind jeg gik efter. Men ofte ser man programmer her på MOL, hvor der er squat og dødløft, samt et utal af øvelser for overkroppen. I de tilfælde kommer squat og dødløfttræningen til at være under 10 % af den samlede træningsvolumen. :smile:

Jaamen, så er vi jo FULD-stændig enige :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share