BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Mere Ruhl :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Normalt synes jeg ikke om at sige den slags, da jeg finder det devaluerende og urimeligt at dømme folk på deres ydre, men FUCK hvor er hans kæreste altså gusten stor af en pige at være :blink:

Tror I hun er clean??

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Mere Ruhl :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Normalt synes jeg ikke om at sige den slags, da jeg finder det devaluerende og urimeligt at dømme folk på deres ydre, men FUCK hvor er hans kæreste altså gusten stor af en pige at være :blink:

Tror I hun er clean??

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig er hun clean. det siger hun jo :smile::wink:

der ud over ville jeg da gerne have en fysik som hende :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mere Ruhl :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Normalt synes jeg ikke om at sige den slags, da jeg finder det devaluerende og urimeligt at dømme folk på deres ydre, men FUCK hvor er hans kæreste altså gusten stor af en pige at være :blink:

Tror I hun er clean??

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig er hun clean. det siger hun jo :smile::wink:

der ud over ville jeg da gerne have en fysik som hende :w00t::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Har hun virkelig kunnet få sig selv til at sige det?

Link to comment
Share on other sites

Mere Ruhl :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Normalt synes jeg ikke om at sige den slags, da jeg finder det devaluerende og urimeligt at dømme folk på deres ydre, men FUCK hvor er hans kæreste altså gusten stor af en pige at være :blink:

Tror I hun er clean??

<{POST_SNAPBACK}>

Her er lidt flere pics af den tyske ungmø. :smile:

post-1781-1123140109_thumb.jpg

post-1781-1123140140_thumb.jpg

post-1781-1123140168_thumb.jpg

post-1781-1123140237_thumb.jpg

post-1781-1123140262_thumb.jpg

post-1781-1123140290_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mere Ruhl :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Normalt synes jeg ikke om at sige den slags, da jeg finder det devaluerende og urimeligt at dømme folk på deres ydre, men FUCK hvor er hans kæreste altså gusten stor af en pige at være :blink:

Tror I hun er clean??

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgeligt er hun clean.... :blink:

Vi kan jo ikke dømme hende når hun aldrig er blevet taget for det vel :laugh:

....Hun er 99,999 % på et eller andet !

Link to comment
Share on other sites

Phoenix> 99.99? Prøv 100%  :wink: Hun er så proppet i hoved og røv med alt hvad hun overhovedet kunne være, og det er bogstaveligt talt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen(mange på mol har samme holdning)

Er man aldrig blevet taget i en test + man siger man er clean så er det selvfølgelig ganske korrekt, eftersom det ville være fuldstændig grotesk at lyve om den slags...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Phoenix> 99.99? Prøv 100%  :wink: Hun er så proppet i hoved og røv med alt hvad hun overhovedet kunne være, og det er bogstaveligt talt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal man jo også være for at opnå en anstændig BB-fysik. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja :tongue: Jeg ville bare understrege at der ingen tvivl burde være om at hun er proppet.

Og jeg antager du mener anstændig ift. pro niveau og hvad der nu er krævet...

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Phoenix> 99.99? Prøv 100%   Hun er så proppet i hoved og røv med alt hvad hun overhovedet kunne være, og det er bogstaveligt talt.

Det skal man jo også være for at opnå en anstændig BB-fysik. 

Er lidt i tvivl..Er det bare gas eller er det ment i alvor?? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var skam helt alvorligt ment. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Angående Ruhls Kæreste, så var hun jo også med i hans første træningvidio, og hun er bare vokset MEGA meget på ret kort tid.

Selv er Ruhl nok den BBer i verden der i forholdt til sin bygning bære mest masse.

Jeg tror ikke det er tilfældigt at Kæresten er vokset så grotekt meget under Ruhls vinger..... RESPEKT for Ruhls træningsmetoder!

Om de bruger AAS eller ej vil jeg ikke komme ind på, men blodt slå fast at det ville være obsonst at tro de skulle have et meget anderledes forhold til den slags end alle andre elitebodybuildere. Man må bare konstatere at Ruhls træning bare skaber de bedste resultater under de forehold som pro BB'er nu en gang byder deres krop.

Edited by Chris Mikkelsen
Link to comment
Share on other sites

Det var skam helt alvorligt ment.

Det er vel sådan en holdning der er med til at Doping bliver ved med at smadre kroppe på utallige bodybuildere rundt om på kloden.

Bodybuildinger = Kropsbygning gælder vel bare om at bygge så meget muskel på kroppen med så lav fedt procent som muligt samtid med nogle æstetiske elementer.

Det er da imponerende at se hvor langt de bedst genetiske disponeret og mest hengivne til sporten kan drive dette UDEN doping.

Er ret sikker på at resultatet vil blive en stor stærk bodybuilder med en anselige masse på kroppen, som de fleste som dyrker sporten ville se som et forbillede, istedet for disse freaks.

Det kan godt være det er otopi men synes stadig det er forkert at sige at man ikke kan bygge en flot bodybuilding fysik op uden steorider. Synes da at et par fyrer som Kragefar, Consience og Mass som alle er krudtfri har en pæn slat masse og der er jo slet ingen der siger at nogen af dem har optimale gener eller træner optimalt. Der findes altså genetisk freaks derude der kan drive den langt uden krudt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var skam helt alvorligt ment.

Det er vel sådan en holdning der er med til at Doping bliver ved med at smadre kroppe på utallige bodybuildere rundt om på kloden.

Bodybuildinger = Kropsbygning gælder vel bare om at bygge så meget muskel på kroppen med så lav fedt procent som muligt samtid med nogle æstetiske elementer.

Det er da imponerende at se hvor langt de bedst genetiske disponeret og mest hengivne til sporten kan drive dette UDEN doping.

Er ret sikker på at resultatet vil blive en stor stærk bodybuilder med en anselige masse på kroppen, som de fleste som dyrker sporten ville se som et forbillede, istedet for disse freaks.

Det kan godt være det er otopi men synes stadig det er forkert at sige at man ikke kan bygge en flot bodybuilding fysik op uden steorider. Synes da at et par fyrer som Kragefar, Consience og Mass som alle er krudtfri har en pæn slat masse og der er jo slet ingen der siger at nogen af dem har optimale gener eller træner optimalt. Der findes altså genetisk freaks derude der kan drive den langt uden krudt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Med alt respekt for de resulteter de 3 MOLere har opnået vil jeg blot sige, at det ikke er det jeg og mange andre forbinder med BB. Folk tager ind for at se disse shows for at se freaks. Hvis standarden er en muskelmasse som de nævnte MOLer besidder er det ihvertfald ikke noget jeg gider at rejse til den anden ende af landet for at se. Men alternativt kunne man jo dele det op i to klasser, en for dem der er clean og en for dem der tager AS. Som reglerne er nu vil der jo bare være en masse der stiller op som ved de bliver knaldet i testen og er ligeglade med dette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share