BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

For satan da de ben! :devil:  Så står Ferrigno med sine åle-stænger og fundere over om han bør træne ben  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor pokker skulle han også det? Det var jo kun Platz der trænede ben dengang, hvilket Waller og Katz er gode eksempler på. :tongue:

Mike Katz

post-1781-1123802714_thumb.jpgpost-1781-1123802749_thumb.jpg

Ken Waller

post-1781-1123802839_thumb.jpgpost-1781-1123802862_thumb.jpg

Fuck hvor har Platz bare de bizart store ben :devil: Angående lou Ferrigno så må han da vel være stoppe med at konkurrer på det billede der?  :smile:

Han her ellers en rigtig led fysik. Sådan som han ser ud på det billede med fuldskæg og ikke helt rippet er sådan jeg godt gad at se ud  :devil:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lou Ferrigno og Tom Platz konkurrerde ikke samtidigt, da Lou havde sin tid i starten og midten af 70erne og sit comeback først i 90erne. Platz var derimod aktiv fra slutningen af 70erne og frem til midten af 80erne. Iøvrigt vil jeg give dig ret i, at Lous fysik er for fed. Det må snart være tid til lidt flere pics af ham. :smile:

Link to comment
Share on other sites

1983 NPC National Men's Championships, hvor Bob Paris vandt. Bemærk at her går udviklingen stærkt. Både Paris og Leidelmeyer fremviser en fysik til et amatørmesterskab der er lysår foran den Arnold vandt Mr. O med 3 år tidligere. :smile:

Leidelmeyer_Christian_Paris

post-1781-1123842657_thumb.jpg

Leidelmeyer_Paris

post-1781-1123842712_thumb.jpg

Mere Paris.

post-1781-1123843177_thumb.jpgpost-1781-1123843211_thumb.jpg

post-1781-1123843360_thumb.jpgpost-1781-1123843429_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Utroligt, at Aron ikke fik højere placeringer, men det var jo nok politik..?

<{POST_SNAPBACK}>

Det var helt sikkert politik, manden burde jo have fået langt højere placeringer end tilfældet var. En anden som aldrig er blevet behandlet fair er iøvrigt Rory Leidelmeier som der er billeder af i min forgående post. Og nu vi er ved dem der bliver snydt kan vi jo passende snuppe lidt pics af Mostafa Mohammed. Han er vist den der snydes mest af IFBB i disse år. :wink:

post-1781-1123843769_thumb.jpg

post-1781-1123843803_thumb.jpg

post-1781-1123843828_thumb.jpg

post-1781-1123843850_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bob Paris ligger nok på min top 2-3 af favoritBB nogensinde. Joe Weiders kommentar om, at BP's kommen ud af skabet var det værste der nogensinde var sket for BB, var nok heller ikke noget, der påvirkede hans placeringer positivt.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

1983 NPC National Men's Championships, hvor Bob Paris vandt. Bemærk at her går udviklingen stærkt. Både Paris og Leidelmeyer fremviser en fysik til et amatørmesterskab der er lysår foran den Arnold vandt Mr. O med 3 år tidligere. 

Nu har jeg fulgt denne tråd med en smule interesse.. Og det kunne være en hjælp for os der ikke har så meget forstand(ingen), hvis i f.eks. postede billeder af Jeres sammenligninger.. Bl.a. Ovenstående som Squattie kommer med.. Så kunne man få visualiseret hvad i mener og måske finde ud af hvordan og hvad i bedømmer dem udfra. Må erkende at jeg overhovedet ikke kan se forskel på dem i poster andet en naturligvis størrelsen.. Men kan ikke skelne dem fra hinanden mht. deres form/niveau..

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kun har fulgt den med en smule interesse..? Prøv i første omgang at blade denne tråd igennem. Der er et par bileder af BB i den..

Tja, det er ikke noget der har min største interesse, men syntes det er spændende at følge med i denne tråd.. Vil kigge den igennem.. Det var bare mere for at i kunne skære det ud i pap.. Selvfølgelig kun hvis det er noget i gider at gøre..

Link to comment
Share on other sites

V-form i torsoen, faktisk X-form, med sweep på benene også. Lav, lav fedtprocent. Proportioner sådan at der ikke er nogen muskelgrupper, der er mindre eller større i forhold til andre og mellem over og underkrop. Højre venstre symmetri. En pæn krop.

Link to comment
Share on other sites

Arons lave placeringer skyldtes jo nok hans tidliger involvering med WBF, men hvorfor snyder de ham Mostafa?

<{POST_SNAPBACK}>

En del af forklaringen omkring Aaron Baker ligger sikkert i hans WBF-fortid. De blev jo stort set alle røvrendt, da de vendte tilbage til Weidercirkuset. Mostafa har aldrig fået de placeringer han fortjener i USA, hvorimod han altid får gode placeringer i europa. De er så vist blevet endnu hårdere ved ham efter han sidste år var ved at kradse af pga dehydrering ved Mr. O. Milos Sarcev er blevet truet med udelukkelse fra IFBB fordi han kørte Mostafa på sygehuset. :blink:

Bob Paris ligger nok på min top 2-3 af favoritBB nogensinde. Joe Weiders kommentar om, at BP's kommen ud af skabet var det værste der nogensinde var sket for BB, var nok heller ikke noget, der påvirkede hans placeringer positivt.. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Weiders udtalelser om Paris´s seksualitet var ikke videre smarte. Paris havde dog det problem, at han stort set ikke forbedrede sin fysik igennem karrieren. Han var jo nærmest på toppen, da han vandt Nationals i 83. :wink:

Hvis du kun har fulgt den med en smule interesse..? Prøv i første omgang at blade denne tråd igennem. Der er et par bileder af BB i den..

Tja, det er ikke noget der har min største interesse, men syntes det er spændende at følge med i denne tråd.. Vil kigge den igennem.. Det var bare mere for at i kunne skære det ud i pap.. Selvfølgelig kun hvis det er noget i gider at gøre..

<{POST_SNAPBACK}>

De bliver bedømt ud fra størrelse, propotioner, symmetri og hvor god form der er i. :smile:

Federovs lat spread :blink:

post-1781-1123846597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

I så fald fatter man jo ikke din Arnold facination. Paris´s fysik er jo på et helt andet niveau. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan sagtens blive fascineret af to forskellige (eller flere, uhadadada) fysikke.

Min top 3 for drømme fysikke er Bob Paris, Arnold og Frank Sepe (fitness, I knows).

Link to comment
Share on other sites

I så fald fatter man jo ikke din Arnold facination. Paris´s fysik er jo på et helt andet niveau. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan sagtens blive fascineret af to forskellige (eller flere, uhadadada) fysikke.

Min top 3 for drømme fysikke er Bob Paris, Arnold og Frank Sepe (fitness, I knows).

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu mest for at mobbe dig lidt, da du plejer at forsvarer Arnold med næb og kløer. :tongue:

Sepe havde iøvrigt en OK fysik i sine BB-dage. :smile:

Den massive JP Fux :devil:

post-1781-1123847601_thumb.jpg

post-1781-1123847664_thumb.jpg

post-1781-1123847726_thumb.jpg

post-1781-1123847789_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

1983 NPC National Men's Championships, hvor Bob Paris vandt. Bemærk at her går udviklingen stærkt. Både Paris og Leidelmeyer fremviser en fysik til et amatørmesterskab der er lysår foran den Arnold vandt Mr. O med 3 år tidligere. 

Jeg ved godt jeg ikke er den store bodybuilding ekspert, men har da meget svært ved at se at nogle af de gutter der nærmer sig Arnold til sokkeholderne :smile:

Sorry, tog lige et kig igen, og ham Paris kan jeg godt se er pænt stor og symmetrisk. Hans ben ser bedre ud end Arnolds men det vidst også det :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

I så fald fatter man jo ikke din Arnold facination. Paris´s fysik er jo på et helt andet niveau. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan sagtens blive fascineret af to forskellige (eller flere, uhadadada) fysikke.

Min top 3 for drømme fysikke er Bob Paris, Arnold og Frank Sepe (fitness, I knows).

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu mest for at mobbe dig lidt, da du plejer at forsvarer Arnold med næb og kløer. :tongue:

Sepe havde iøvrigt en OK fysik i sine BB-dage. :smile:

Den massive JP Fux :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Som nævnt på forsiden, er rygbilledet af Dave Palumbo :wink: Fux' lats gik også mere lige ud fra ryggen

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Han havde en habil bryst-, delt-, tricepskombo den gode Strydom. At hans ryg vist ikke kunne følge med er en anden sag, men forfra var han fandme god!

<{POST_SNAPBACK}>

Han fik nu vist ryggen helt godt med i WBF-tiden. :smile:

Eduardo Kawak, NABBA Mr. Universe og Mr. O deltager i slutningen af 80erne.

post-1781-1123885326_thumb.jpgpost-1781-1123885401_thumb.jpg

post-1781-1123885436_thumb.jpgpost-1781-1123885457_thumb.jpgpost-1781-1123885485_thumb.jpg

Edgar Fletcher, amerikansk topamatør fra starten af 90erne.

post-1781-1123885632_thumb.jpgpost-1781-1123885669_thumb.jpg

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share