BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hvornår røg hans triceps? Han havde en pec tear tilbage i 93 og jeg troede billederne var derfra.

"Kevin Levrone is out of the 2003 Mr. Olympia due to a tricep tear, of which is minor. Kevin tore it doing Lat Pull Downs in his World Gym doing the entire stack."

:wink::smile:

Ville hans bryst ikke ögså være blå/lilla/sort hvis det var en pec tear?

Link to comment
Share on other sites

Hvornår røg hans triceps? Han havde en pec tear tilbage i 93 og jeg troede billederne var derfra.

"Kevin Levrone is out of the 2003 Mr. Olympia due to a tricep tear, of which is minor. Kevin tore it doing Lat Pull Downs in his World Gym doing the entire stack."

:wink::smile:

Ville hans bryst ikke ögså være blå/lilla/sort hvis det var en pec tear?

<{POST_SNAPBACK}>

Det har du nok ret i. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det billede hvor Rühl står og beundrer sin kæmpe gun!  :blink:  :blink:  :4thumbup:  :4thumbup: Fuck, hvor har han bare en sindsyg biceps!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Den gode Herr Rühl kommer til DK i november - se mere på loaded.dk.... :devil:

Kan anbefales at deltage i hans seminarer, han er en lee¨fætter og hyg´som at høre på..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Således bør en Mr Olympia se ud IMO.

Kevin Levrone fra British Grand Prix 1999.

<{POST_SNAPBACK}>

Bare synd, at hans ben ikke er i nærheden af det niveau de var på i 91-94, både hvad angår størrelse og seperationer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Størrelsen mangler lidt, men jeg synes nu ikke seperationerne er helt tossede på ovenstående billeder.

EDIT. Har lige set et klip fra UKGP 99, Levrone er nok noget af det mest komplette ever. Jo hans ben mangler en bitte smulle i forhold til hans overkrop, men det er virkelig tæt på perfekt: freaky, men med proportioner.

(og før du UNDRENDE spørger - Squattie - hvorfor jeg synes om Kevin Levrones krop, nå nu jeg ellers prædiker Arnold og Frank Sepe osv, så er det fordi jeg stadig selv hellere ville besidde en fysik som Arnold eller Frank Sepe fremfor Kevin Levrones, selvom Levrones fysik er dem klart overlegne på en BB scene. :wink: )

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Således bør en Mr Olympia se ud IMO.

Kevin Levrone fra British Grand Prix 1999.

<{POST_SNAPBACK}>

Bare synd, at hans ben ikke er i nærheden af det niveau de var på i 91-94, både hvad angår størrelse og seperationer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Størrelsen mangler lidt, men jeg synes nu ikke seperationerne er helt tossede på ovenstående billeder.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det er da absolut noget af det bedste han har fremvist efter 96. Men jeg er nu mere til den fysik han havde tidligere. :smile:

post-1781-1124365564_thumb.jpg

post-1781-1124365614_thumb.jpg

post-1781-1124365661_thumb.jpg

post-1781-1124365784_thumb.jpg

post-1781-1124365843_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan helt ærligt sige, at jeg ikke føler nogen af de billeder du har postet slår dem fra UKGP 99

Det er jo en smagssag, hvad man foretrækker. Nu ligger der desvære ikke nogle billeder på nettet fra NOC i 92 og ASC i 94, hvor jeg mener han er bedst. :smile:

Lidt flere Levrone pics fra først i 90erne. Kan ikke huske om jeg har postet dem før. :smile:

post-1781-1124366538_thumb.jpg

post-1781-1124366725_thumb.jpg

post-1781-1124366817_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Fuck mand, anede ikke at levrone havde haft så massiv end overkrop, som han har på de billeder anyone viser :blink::w00t::devil:

Har sgu ikke set nogen bb´er der kan måle sig med hans delts og guns :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan helt ærligt sige, at jeg ikke føler nogen af de billeder du har postet slår dem fra UKGP 99

Det er jo en smagssag, hvad man foretrækker. Nu ligger der desvære ikke nogle billeder på nettet fra NOC i 92 og ASC i 94, hvor jeg mener han er bedst. :smile:

Lidt flere Levrone pics fra først i 90erne. Kan ikke huske om jeg har postet dem før. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Shit nogen ben :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share