BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Squattie ->

I omegnen af 80-90% af de billeder du poster HAR allerede været postet i tråden… :wink:

Men hvad… Kender det der med at man keder sig og bare skal lave ET eller andet, så fortsæt da endelig… :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da en dejlig konstruktiv kommentar, at komme med. :wink: Da jeg primært poster billeder af BBere som ikke længere er aktive og/eller er knapt så kendte, tvivler jeg kraftigt på, at repostprocenten ligger så højt. Men der sker da en smutter indimellem, da jeg ikke ligefrem kigger en tråd på 175 sider igennem inden jeg poster. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var da en dejlig konstruktiv kommentar, at komme med.  :wink:  Da jeg primært poster billeder af BBere som ikke længere er aktive og/eller er knapt så kendte, tvivler jeg kraftigt på, at repostprocenten ligger så højt. Men der sker da en smutter indimellem, da jeg ikke ligefrem kigger en tråd på 175 sider igennem inden jeg poster. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Såså, ikke så nærtagende Hr Squat! Der var intet negativt i min post! :bigsmile:

Det er da klart man ikke gider glo 175 sider tilbage for at se på de samme billeder man lige har postet! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var da en dejlig konstruktiv kommentar, at komme med.  :wink:  Da jeg primært poster billeder af BBere som ikke længere er aktive og/eller er knapt så kendte, tvivler jeg kraftigt på, at repostprocenten ligger så højt. Men der sker da en smutter indimellem, da jeg ikke ligefrem kigger en tråd på 175 sider igennem inden jeg poster. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Såså, ikke så nærtagende Hr Squat! Der var intet negativt i min post! :bigsmile:

Det er da klart man ikke gider glo 175 sider tilbage for at se på de samme billeder man lige har postet! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

OK, godt ord igen. Det ville jo heller ikke ligne dig at komme med den slags. :smile:

Link to comment
Share on other sites

: Hvordan kan det være at forced reps bliver frarådet af de fleste brugere herinde, når man kan se at nogen af de "store" BB'er tildyneladende benytter sig af dette?

fordi de store kan slippe af sted med ting vi andre ikk kan. Dog tror jeg ikke det er skadeligt at lave forced en gang imellem. jeg tror heller ikk moldogmen er den endegyldige sandhed

Edited by T:I:R
Link to comment
Share on other sites

Bare et silly question: Hvordan kan det være at forced reps bliver frarådet af de fleste brugere herinde, når man kan se at nogen af de "store" BB'er tildyneladende benytter sig af dette?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke om det var ironisk ment. Det kan de fordi de er på steroider.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share