BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Nu er det lige værd at have in mente, at lee priest kun er 162cm høj.. Og hans guns er 62cm, samme størrelse som ronnie colemans  :w00t: .. Så jeg tror det ser ganske sindssygt ud på så lille en mand  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu løber fantasien vist af med dig igen...

<{POST_SNAPBACK}>

Mht de 62cm gør den ja.. Synes bare jeg har læst et sted at ronnie har 62cm guns..

Anyway, ifølge bodybuilders.com har ronnie 22" guns, og priest 21 3/4" (off season vel at mærke) så der er jo ikke lige frem den store forskel :wink:

Tror dog man skal tage de mål med et gran salt, da ronnies guns ikke er større end arnolds var hvis man skal stole på deres information..

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hans guns målte 50cm uden han spændte dem

hø hø... Ja vi er jo nogle stykker der nærmer os den standard :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Sergio´s arm målte +50 cm, når den hang afslappet ned langs siden af kroppen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Æv :laugh: Troede lige jeg havde arm som en pro BB`er :tongue: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var en målemetode Arthur Jones brugte tilbage i 70erne og 80erne. Sergio skulle efter sigende være den eneste der kunne præsterer 50cm ved denne form for måling. Ganske intressant, idet der blandt de andre Jones målte findes navne som Arnold, Casey Viator og Mentzerbrøderne. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jones brugte en strimmel avispapir som blev strammet til det flaekkede og derefter målt.

Link to comment
Share on other sites

karlsonpaataget: Han kunne måske godt ligne en der var clean? Clean tror jeg det er svært at få større lår med den BF

<{POST_SNAPBACK}>

Det er selvfølgelig en mulighed. :smile:

Synes dog, at lårmuskulaturen har bedre repræsentanter i den forsamling der. :smile: Men nu vægter jeg også dem forholdsvist højt! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share