BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

:cooldance:

De arme er bare for syge.

de er faktisk ikke større end andres foreksempel Kris Dims :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

de er sgu da os kæmpe :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det lige værd at have in mente, at lee priest kun er 162cm høj.. Og hans guns er 62cm, samme størrelse som ronnie colemans :w00t: .. Så jeg tror det ser ganske sindssygt ud på så lille en mand :devil:

priest har dog ikke det der ligner harmoni i hans fysik, tarveligt bryst, tarvelige skuldre, og KÆMPE guns :laugh: .. Jeg synes dog han er ret cool alligevel :cooldance:

Btw Sergio var for vild!.. Hans guns målte 50cm uden han spændte dem :w00t::devil::devil:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

:cooldance:
De arme er bare for syge.

de er faktisk ikke større end andres foreksempel Kris Dims :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

de er sgu da os kæmpe :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det lige værd at have in mente, at lee priest kun er 162cm høj.. Og hans guns er 62cm, samme størrelse som ronnie colemans :w00t: .. Så jeg tror det ser ganske sindssygt ud på så lille en mand :devil: undefinedundefinedundefined

priest har dog ikke det der ligner harmoni i hans fysik, tarveligt bryst, tarvelige skuldre, og KÆMPE guns :laugh: .. Jeg synes dog han er ret cool alligevel :cooldance:

Btw Sergio var for vild!.. Hans guns målte 50cm uden han spændte dem :w00t::devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

tarvelige skulder og bryst dårlige harmoni :blahblah::laugh:

hans skulder er kæmpe!

hvis han er så dårlig hvorfor placere han så sig altid i top 5 ??

post-610-1126194361_thumb.jpg

post-610-1126194456_thumb.jpg

Edited by Chil
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg synes hans skuldre er tarvelige i forhold til resten af kroppen.

Selvfølgelig er hans skuldre langt større end dine og mine, men jeg synes ikke de harmonerer med resten af kroppen.

Der er dog 1 billede hvor hans skuldre er større end jeg nogen sinde har set dem før.. Og det er på billede nr. 2 jeg af dem jeg poster her :devil::devil:

Når det nu er sagt, så må vi hellere se nogle flere billede af den lille kæmpe :devil:

29.jpg

30.jpg

7.jpg

14.jpg

12.jpg

23.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hans guns målte 50cm uden han spændte dem

hø hø... Ja vi er jo nogle stykker der nærmer os den standard :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Sergio´s arm målte +50 cm, når den hang afslappet ned langs siden af kroppen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Æv :laugh: Troede lige jeg havde arm som en pro BB`er :tongue: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var en målemetode Arthur Jones brugte tilbage i 70erne og 80erne. Sergio skulle efter sigende være den eneste der kunne præsterer 50cm ved denne form for måling. Ganske intressant, idet der blandt de andre Jones målte findes navne som Arnold, Casey Viator og Mentzerbrøderne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share