BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Flere x'er Fast, flere X'er....... :wink:

Ja, du har ret kære PT’er…10 flere x’er ville nok ikke have været en overdrivelse :wacko:

Så har du ikke tjekket mine posts særligt godt. Det er ikke mange sider siden, at jeg postede billeder af BBere i -65 og -70kg klasserne. :wink:

Jo, jo…husker godt de pics du postede af BB "dværgene" der var 1,5 m lave el. deromkring. Dog er det snarere undtagelsen end reglen når det gælder dig jo. :tongue: Men hver sin mening og smag – og fred være med det. :wink:

-----------

Skip La Cour

Triceps_Pushdowns_IM_2002.jpg

lacour8.jpg

lacour1.jpg

lacour2.jpg

lacour6.jpg

lacour3.jpg

lacour7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jo, jo…husker godt de pics du postede af BB "dværgene" der var 1,5 m lave el. deromkring. Dog er det snarere undtagelsen end reglen når det gælder dig jo. :tongue: Men hver sin mening og smag – og fred være med det. :wink:

De fleste af de lette er nu 160-165cm, så der er sgu da ikke den store forskel til den 172cm høje Sagi Kalev som du postede. :wink: Iøvrigt mener jeg at højde er fuldstændigt irrelavant, når vi snakker BB. Der har nu enganmg været flere gode bodybuildere under 170cm end over 180cm. :smile:

Groulx - Horvath - Anthony

post-1781-1137096711_thumb.jpg

post-1781-1137096780_thumb.jpg

Groulx - Dawodu - Horvath

post-1781-1137097020_thumb.jpg

post-1781-1137097125_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Satme en flot fysik Haney rendte rundt med, proportionerne er lige i skabet. Hvis man endelig skal kritisere synes jeg at hans ben, skuldre og traps godt kunne bruge noget mere masse.

Jeg syntes Haney har en af de fedeste fysiker ever, specielt når man tager hans samtidige konkurrenter i betragtning. Jeg er til dels enig med dig med hensyn til benene. Men i 91 (hvor det første og sidste billede i min sidste post er fra) havde han nu aligevel fået dem pænt med. Med hensyn til skulder og traps er jeg derimod meget uenig med dig. Det var sammen med bryst og lats Haneys bedste muskelgrupper. Hans svagheder var nærmere haser, lægge og biceps. :smile:

lh45.jpg

lh52.jpg

lh71.jpg

sphan9.jpg

lh92.jpg

lh108.jpg

lh117.jpg

Link to comment
Share on other sites

rc58.jpg

Haha, han har sgu ikke været særlig heldig med lyset på hans højre arm... :laugh: Det ligner fa'me den er er halv størrelse af den anden! :4flex:

Men superfede billeder, Squattie. Specielt side triceps billedet - der havde han stadig styr på gut'en. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share