BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Ikke for noget Squatfather men synes du ikke at Ian harrisons påståede styrke er lidt for god til at være sand. hvis det var de rigtige stats ville han jo være meget stærkere end mange pro-powerlifters. især de stifflegged deadlifts er da fuldstændigt´sindsyge

Link to comment
Share on other sites

Ikke for noget Squatfather men synes du ikke at Ian harrisons påståede styrke er lidt for god til at være sand. hvis det var de rigtige stats ville han jo være meget stærkere end mange pro-powerlifters. især de stifflegged deadlifts er da fuldstændigt´sindsyge

Jo, den med stiff-legs køber jeg ikke. Men hans squatworkouts er jo legendariske på samme måde som Platz´s, og er omtalt af mange som har trænet med ham eller set ham træne. Det samme gør sig gældende for hans styrke i presøvelserne.

Med hensyn til styrke hos BBere, så er der da flere som har haft et styrkeniveau som gjorde at de ville kunne gører sig gældende i styrkeløft. Og en mand som Johnnie Jackson gør det faktisk også. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jo, den med stiff-legs køber jeg ikke. Men hans squatworkouts er jo legendariske på samme måde som Platz´s, og er omtalt af mange som har trænet med ham eller set ham træne. Det samme gør sig gældende for hans styrke i presøvelserne.

Med hensyn til styrke hos BBere, så er der da flere som har haft et styrkeniveau som gjorde at de ville kunne gører sig gældende i styrkeløft. Og en mand som Johnnie Jackson gør det faktisk også. :smile:

Når der så åbenlyst pyntes på stiff-legged statsne hvad skulle så få dig til at tro at det andet passer?

Link to comment
Share on other sites

Når der så åbenlyst pyntes på stiff-legged statsne hvad skulle så få dig til at tro at det andet passer?

At folk som Yates, Mike Quinn og Robby Robinson som ikke har nogen som helst interesse i at pynte på Ians styrke har betegnet ham som noget af det stærkeste de har set. Nu forholdte jeg mig mest til hans squatstyrke i en meget ung alder som rent faktisk var meget omtalt, da Ian var en ung dominerende teenage BBer. :smile:

Jeg skal ikke kunne afvise, at Ian har pyntet en smule på nogle af tallene eller at ham der har lavet interviewet har pyntet på et par ting. Men såfremt han selv har pyntet lidt på tallene fatter jeg det ikke, idet han i forvejen var kendt som en af de stærkeste BBere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er det overhovedet muligt at blive enorm, hvis man fra genernes side er svag

for at blive større skal man også blive stærkere. Med det i Baghovedet så Var Pauld Dillet enorm selvom han ikke var særlig stærk i forhold til hans størrelse

Edited by T:I:R
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share