BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hvad var det egentlig, der skete for Nasser? Blev hans mave stor og de andre kropsdele mindre eller hvad, siden han droppede sådan i placeringer? Har kigget meget på billederne af ham og kan ikke blive helt enig med mig selv.. Han er bare klart ringere ebd i hans storhedstid!

Link to comment
Share on other sites

Hvad var det egentlig, der skete for Nasser? Blev hans mave stor og de andre kropsdele mindre eller hvad, siden han droppede sådan i placeringer? Har kigget meget på billederne af ham og kan ikke blive helt enig med mig selv.. Han er bare klart ringere ebd i hans storhedstid!

Tror primært han ødelagde sig med synthol. Hans skuldre så ihvertfald på et tidspunkt meget mærklige ud.

Link to comment
Share on other sites

Jaroslav Horvath er endnu en af de oversete. Personligt fatter jeg ikke, at han ikke bliver placeret i toppen til de store konkurrencer. Hans fysik lever op til de klassiske BB-idealer med en god V-form og flotte linier. Det eneste kritikpunkt jeg kan komme med er, at hans lægge nok hæfter lidt højt. :smile:

post-1781-1137610972_thumb.jpg

post-1781-1137611020_thumb.jpg

post-1781-1137611064_thumb.jpg

post-1781-1137611153_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gi'r dig ret i at Jaroslav Horvaths fysik er genial og VILDT overset, tilgengæld ser jeg intet i Ronny Rockels fysik. :blink:

Ronny Rockel er da ikke på niveau med Jaroslav Horvath, men jeg syntes nu aligevel han har en fin fysik samt at han er en af dem der bestemt ikke får de placeringer han fortjener. Når han gang på gang får lavere placeringer end folk som Chris Cook, Luke Wood og George Farah er der sgu noget galt. Men kravet for succes er tilsydenladende, at man har hovedet helt oppe i røven på Weider. :smile:

Et par mere af Jaroslav

post-1781-1137612269_thumb.jpg

post-1781-1137612327_thumb.jpg

post-1781-1137612390_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ronny Rockel er da ikke på niveau med Jaroslav Horvath, men jeg syntes nu aligevel han har en fin fysik samt at han er en af dem der bestemt ikke får de placeringer han fortjener. Når han gang på gang får lavere placeringer end folk som Chris Cook, Luke Wood og George Farah er der sgu noget galt. Men kravet for succes er tilsydenladende, at man har hovedet helt oppe i røven på Weider. :smile:

Se SÅ er vi helt enige!!! Chris Cook er BARE hyped! Synes ik' engang han fortjente sit pro kort! :dry: Og George Farah… Lille… Synthol i biceps… Et ar over manden der HELT spolere hans fysik. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tror primært han ødelagde sig med synthol. Hans skuldre så ihvertfald på et tidspunkt meget mærklige ud.

Det er korrekt at han kom synthol i bla. delts. Dette skete efter desperate forsøg på at følge med i "the mass game" i Mr. Olympia. Synthol var dog endnu en yderlighed for Nasser, som tydeligt har mindreværdskomplekser, er homies med King Kamali, og låner penge af folk han ikke betaler tilbage, og sælger sit brugte trænings tøj over nettet... ja.. rent personlighedsmæssigt er jeg sq ikke Nasser fan :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ronnie er så massiv og han muskler buler ud alle steder så det kun kan beskrives på én måde: VULGÆRT! :wacko:

For folk der ikke normalt ser på bodybuildere vil de fleste i denne tråd nok fremstå som vulgære. Selv en mand som Jaroslav Horvath som vi fornyligt blev enige om havde en flot klassisk fysik vil for Fru Jensen fremstå som værende vulgær. Moderne bodybuilding handler om at rykke grænser for det fysisk mulige, og netop det gør Ronnie godt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moderne bodybuilding handler om at rykke grænser for det fysisk mulige, og netop det gør Ronnie godt. :smile:

Det må man sige. Det billede hvor han sidder med en 40kg's dumbbell og strammer patkassen, arme og skuldre viser jo med al tydelighed hvor nær Ronnie er på grænsen. Der ser jo ikke ud til at være plads til, at hans pectoralis major udvider sig ret meget mere på den øvre del. Det buler jo næsten indover knoglevedhæftningen, og så er man sgu ved at nå max-potentiale. :superman:

Rygbillederne behøver slet ingen kommentering. Det er bare helt fuldstændig vildt!! :crazy:

Men han er sgu alligevel bare en bet'ski'. 178 cm... pff... er det ikke snart 20 år siden man rykkede grænsen fra dreng til mand til, at man skulle være over 180 cm.? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share