BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Som en klumpet pro bodybuilder er han fino – kun fordi der er meget muskelmasse over ham -, men rent æstetisk, symmetrisk og proportionsmæssigt er han BVADRADRHGFJHD

Det samme gælder IMO de andre krudtsvin som Coleman, Cutler og resten af ghettoen....Desuden er det takket være dem, at de rene atleter der formår at vise langt flottere form (hvor masse, symmetri og proportion går hånd i hånd) aldrig når toppen.

Muskelmasse opbygget ved at AAS har været på dagsordenen er ganske enkelt ligeså imponerende som muskelimplantater!

Og hvorfor dog idealisere disse ”mænd” hvis man ingen planer har om at stikke sig med sprøjten anyway…

Men ja, ja…ved det godt…vi bliver aldrig enige…

LOL :laugh: Du vil da ikke påstå at ham du har postet er Clean, Vel?

Nå, det er sagt synes jeg da det er udemærket at poste billeder af ham gutten. Han er da BB'er :smile:

Link to comment
Share on other sites

:baaa: Jeg har ikke forurenet den...den trængte tværtimod til lidt æstetik :cooldance:

Men hvis du absolut kun vil ha’ pics af freaky store bodybuilders som har leget med ulovligt fyrværkeri, så har du her et af Markus “drengen”... :tongue:

Som en klumpet pro bodybuilder er han fino – kun fordi der er meget muskelmasse over ham -, men rent æstetisk, symmetrisk og proportionsmæssigt er han BVADRADRHGFJHD :gal:

Det samme gælder IMO de andre krudtsvin som Coleman, Cutler og resten af ghettoen....Desuden er det takket være dem, at de rene atleter der formår at vise langt flottere form (hvor masse, symmetri og proportion går hånd i hånd) aldrig når toppen.

Muskelmasse opbygget ved at AAS har været på dagsordenen er ganske enkelt ligeså imponerende som muskelimplantater!

Og hvorfor dog idealisere disse ”mænd” hvis man ingen planer har om at stikke sig med sprøjten anyway…

Men ja, ja…ved det godt…vi bliver aldrig enige… :tongue:

1) For det første var min bemærkning til dig ment som en joke. Ham israeleren har da en ganske udemærket fysik.

2) Så vælter du med bemærkninger om krudtsvin. Hvem siger den lille Sagi Kalev ikke starter dagen med en nål i måsen?

3) Såfremt du mener, at Sagi Kalev er bedre hvad angår symmetri og propotioner end de fleste prof BBere, så mangler du forståelse for hvordan en fysik bør bedømmes ud fra BB-kriterier.

4) Iøvrigt fatter jeg ikke hvordan du mener, at der kan være en sammenhæng imellem symmetri, propotioner og et eventuelt brug af doping.

post-1781-1136889282_thumb.jpg

post-1781-1136889328_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Squat ==>

Jeg så helst at man i BB verdenen godt måtte være lige så "lille" en BB'er som Sagi K. og være på toppen. Men jeg ved godt at du ikke er enig.

Pkt. 2 - Jeg mener ikke at Kalev benytter sig af doping. Men det ka' jeg ikke bevise alligevel, i know :dry: Gør han det, så ville jeg (hvis jeg var mand) ikke se op til ham...

Pkt. 3 - Synes ikke at Kalev er bedre end de fleste prof BB'ere, men han er ihvertfald bedre end mange af dem...Også selvom han er halvt så stor.

Pkt. 4 - Det har jeg heller ikke sagt at jeg gør. Synes blot at folks fascination af muskelmasse overstiger symmetri og proportion. Kedelig tendens imo :cry: For de kæmpe store BB'ere rykker ved kropsidealet - et ideal som bliver sværere og sværere at leve op til, hvorfor mange unge og håbefulde begynder på et AAS misbrug.

Men godt at du synes hans form er acceptabel...troede kun du var til XXXXXXXL BB'er typen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share