BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Platz ownede jo Franco fuldstændigt. Selv franco's ryg, der ellers var virkeligt god, var jo ovned af Platz seperation, tørhed og detaljering.

Den havde skam også god hårdhed og tyngde der!

1981.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har du ikke fulgt med Troels? Det er næsten nemmere at få fat i sådan noget lort i DK end det er i USA efterhånden. :wink:

Lige for snakke lidt mere om kosttilskud i USA, er dette taget fra en tråd på MuscleMecca om Ron Paul, som er præsident kandidat.

http://www.musclemecca.com/showthread.php?t=11005

As a side note, government is pushing to become much more strict on the regulation of supplements. It wouldn't surprise me if creatine became a banned substance. At the very least, and this WILL happen, prices for all supplements will soon sky rocket once government regulation gets involved.

Bodybuilders and athletes in general who buy supplements would seriously reap huge financial savings on these products if this guy gets into office.

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Det er trods alt 7 år siden. Der er sket radikale ændringer siden da, kan jeg godt love dig. Det er lige før det er nemmer at få fat i AS end det er at få fat i prohormoner o.lign.

Ja, ved godt at der er sket en del ændringer, men de der billeder af "drugfree" bodybuildere er jo altså også ofte 7år gamle :tongue:

Men det er da godt at der sker noget på det område. Tror bare ikke det ændre det jeg ville sige med mit første indlæg. Nemlig, at det er meget forskelligt hvad folk anser som clean. Men det gælder jo self. også sportsfolk herhjemme. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Måske efter hans 15 rock bottom reps med 635 lbs.

Platzaftersquatting2.JPG

Nogen der ligger inde med billeder af Levrone der squatter?

Han skulle have været god for 675 lbs+ for reps.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Levrone stoppede med squat i 96 efter en rygskade gjorde øvelsen smertefuld for ham. Siden var hans ben heller aldrig på samme niveau som tidligere. Han var ellers god for 8-10 reps med 600 lbs.

rygskaden var dog, ret mig hvis jeg tager fejl, før 96 - i 93 - men jeg gætter på, at han blot ikke kom sig over den, eller hvordan..?

Har du billeder eller artikler eller lignende - er interesseret i hvad din kilde til tallene er.

Interessant hvor smalt han står. Ville gerne se billeder eller andet af hans squat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share