BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

rygskaden var dog, ret mig hvis jeg tager fejl, før 96 - i 93 - men jeg gætter på, at han blot ikke kom sig over den, eller hvordan..?

Han havde en pec tear i 93. Rygskaden var i 95 eller 96. Mener det var en form for diskopolabs.

Har du billeder eller artikler eller lignende - er interesseret i hvad din kilde til tallene er.

Interessant hvor smalt han står. Ville gerne se billeder eller andet af hans squat.

Det er noget jeg har læst for år tilbage. Jeg kan tjekke om jeg har flere andre pics.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det her stod på hans hjemmeside:

Billedet er fra walk-outet. Levrone squattede ikke specielt smalt, faktisk lidt bredt IMO.

Find gerne det pic eller den video du baserer din holdning på - jeg har forsøgt at søge på nettet men har intet fundet.

Det er noget jeg har læst for år tilbage. Jeg kan tjekke om jeg har flere andre pics.

Kanon! Tak skal du have.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Squatfather,

Hvis du har Muscle and Fitness, 1992, Nov. issue er der pics af Levrone der squatter.Jeg har ikke bladet liggende men kunne være at du havde.

Link to comment
Share on other sites

Eneste billede jeg har Levrone squat er:

974038816.jpg

Squatfather,

Hvis du har Muscle and Fitness, 1992, Nov. issue er der pics af Levrone der squatter.Jeg har ikke bladet liggende men kunne være at du havde.

Det er nok det billede du har postet der er at finde der. Det er ihvertfald taget omkring det tidspunkt, da det er fra en fotosession med Levrone og Cortrell i forbindelse med deres prodebut det år.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

squat.jpg

For mig at se er det lidt svært at visionere at han altid skulle squatte "way below parallel" sådan som det hævdes i artiklen.

Poundage claimsne lyder ret reelle, men det er næppe Levrone selv der har skrevet den artikel.

Med så smal en stand og at dømme ud fra billederne kan de næppe være way below parallel, og med så smal en stand og stangen relativt højt er det vel heller ikke noget de behøver at være.

Uploader resten:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

squat2.jpg

15 reps 500 lbs.

8-10 reps 600 lbs.

Squatfather, har du set andre billeder eller video eller lignende så du kan kommentere på Levrone's dybde under squat? Jeg forestillede mig almindelige bodybuilding-squats så dybe som billede nummer 4 i første levrone upload.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Squatfather, har du set andre billeder eller video eller lignende så du kan kommentere på Levrone's dybde under squat? Jeg forestillede mig almindelige bodybuilding-squats så dybe som billede nummer 4 i første levrone upload.

Har ingen billeder. Men har set en video, hvor han squattede for år tilbage og der stod han noget breddere end på de billeder. Jeg tror ikke du skal tolke for meget ud af billeder fra BB-magasiner. Oftest er de ikke fra træning, men fra opstillede foto-session. Ligeledes er det ofte fake-skiver der bruges på stangen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share