BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Det er jeg absolut ikke enig med dig i. Han er jo ekstremt kort lemmet og har en meget lang torso. Men han er da en freak af format.

Det er sandt men det er da imponerende der kan sidde så meget masse og stadig se æstestisk ud.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg absolut ikke enig med dig i. Han er jo ekstremt kort lemmet og har en meget lang torso. Men han er da en freak af format.

kan ikke lade være med at tænke om hans "getting real serious about bodybuilding at age 13" betyder at det var der han begyndte at tage rætti meget krudt, så hans højdevækst blev fucket. De der arme er fanme korte...

Link to comment
Share on other sites

Et - synes jeg - super fedt billede af ferrigno:

louferrigno.jpg

Og det her billede af Big Lou fra 93, tror jeg nok... Det ser fuldstændig hjernedødt ud, men der er nok også top-skygger ;):

lou-ferrigno.jpg

Galleri af Mr. O's siden 60'erne og frem mod i dag, courtesy of Jenslyn =)

Fede billeder af Larry Scott:

LarryScott.jpg

larryscott.jpg

Harold Poole

HaroldPoole.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og så slutningen af 60'erne - Sergio Oliva, et monster for sin tid:

sergio-oliva.jpg

sergio.jpg

Arnold, min personlige favorit, der også havde en røvfuld karisma og personlighed:

49_2006720103919_Arnold_Schwarzenegger.jpg

arnold6-1.jpg

ArnoldSchwarzenegger.jpg

Franco tog lige et år i '76 mellem Arnold og Zane:

columbo1.jpg

Zane kørte så resten af 70'erne:

zane.jpg

zane.jpg

Arnold tog et år igen i '80 og Columbo i '81... et par kontroversielle størrelser :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ikke bare er det kontroversielt, det var foræring ved højlys dag.

At Franco vandt i 81 er hamrende galskab.

Og absurd er det at Arnold vandt i 80.

Det overrasker mig dog, at det er de færreste der poster pics fra 73 og 74 - arnolds bedste år.

Yates billedet du har posted er chopped.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

kan ikke lade være med at tænke om hans "getting real serious about bodybuilding at age 13" betyder at det var der han begyndte at tage rætti meget krudt, så hans højdevækst blev fucket. De der arme er fanme korte...

Der er da ingen tvivl om, at han er faldet i gryden. Men jeg mener faktisk at have læst at han skulle være højere end begge sine forældre.

Link to comment
Share on other sites

Squat: Næh... søgte bare, og så dukkede han op :D Jeg retter det lige - tak for korrektionen:)

SimonHP: 2. gang? Men det passer vel ind i sammenhængen, så du klarer den nok...

Lavede det mest for lige selv at se en "kurve" over Oplympia-drengene, men I kunne ligeså godt se med :)

Edit: Synes I forøvrigt ikke, Bannouts arms ser uber ud på det sidste billede af ham? Stenhård :)

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Squat: Næh... søgte bare, og så dukkede han op :D Jeg retter det lige - tak for korrektionen:)

SimonHP: 2. gang? Men det passer vel ind i sammenhængen, så du klarer den nok...

Lavede det mest for lige selv at se en "kurve" over Oplympia-drengene, men I kunne ligeså godt se med :)

vil du så ikke fjerne det photoshoppede pic af Yates? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share