BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Viggo Snoghøj = MEGA BB!

Fede billeder!

Viggo er cool. Fuck jeg følte mig spæd den uges tid han trænede samme sted som mig tilbage i 94. Det var lige efter NOC, hvor han vejede 123kg hakket helt i bund og han havde fortsat diæten da han skulle gæsteposerer til nordisk. Manden var enorm og sindsygt hugget.

Link to comment
Share on other sites

På opfordring af JB :smile: :

Video: Viggo Snowhill

Men synes nu ikke kvaliteten blev forfærdelig meget bedre - i hvert fald ikke på selve videooptagelserne, dog kan man se tydelig forskel på still-pics'ne i vid'en!

Fed video Morten. Meje meje BB. Jeg er sikker på at du kan blive fast videoproducer i BB99 :superman:

Viggo er cool. Tænk at have en sådan form i den alder :devil:

Link to comment
Share on other sites

Han er sgu stadig i god form :superman:

Yeah, det er han sgu! Jeg var overrasket over hvor god form han var i, da jeg besøgte ham!

Viggo Snoghøj = MEGA BB!

Fede billeder!

BB!

Viggo er cool. Fuck jeg følte mig spæd den uges tid han trænede samme sted som mig tilbage i 94. Det var lige efter NOC, hvor han vejede 123kg hakket helt i bund og han havde fortsat diæten da han skulle gæsteposerer til nordisk. Manden var enorm og sindsygt hugget.

Gad fanme godt have set ham i hans prime - jeg synes han virkede stor som han er nu, så det må have været vildt dengang :devil:

Fed video Morten. Meje meje BB. Jeg er sikker på at du kan blive fast videoproducer i BB99 :superman:

Viggo er cool. Tænk at have en sådan form i den alder :devil:

Yeah, jeg må snart aflægge BB99 et gæstevisit igen, jeg kan se der er brug for ordentlig videokvalitet- og redigering !

Tak, dude. :smile:

Dæ' dæmeneeme BB!

Np :smile:

----------------------

Viggo har faktisk lige netop sendt mig en række posing-pics via email - må jeg lige få uploadet ingen længe!

Link to comment
Share on other sites

Gad fanme godt have set ham i hans prime - jeg synes han virkede stor som han er nu, så det må have været vildt dengang :devil:

Det var vildt. Man følte sig virkligt som en pissemyre ved siden af ham. De billeder du tidligere har postet med hans autograf på er fra dengang. En re-post af dem ville også være på sin plads. :smile:

Viggo har faktisk lige netop sendt mig en række posing-pics via email - må jeg lige få uploadet ingen længe!

Cool. Håber der er nogen fra NOC 94. Husker der var nogle i bladene dengang, hvor han stod på scenen imellem Francois og Sonbaty. Og Viggo kunne fint klarer den sammenligning.

Her er et billede som jeg er 99% sikker på er Viggo. :smile:

t_000034.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share