BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Dvs før år 1900?

Nej, men før steroider realistisk set blev anvendt i træningsammenhæng i USA ;) Han var en freak allerede i 48 i Bronx og har vel nogle af de bedste gener man kan opdrive. Det vidner hans styrke om.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hans fedtprocent er jo heller ikke så lav og så fremstår man dårligt i billeder. Jeg synes sgu han er pænt massiv.

Picture him ripped, shredded, carbed up, i olie i det rigtige lys...

LONNY.jpg

ederpicnic1.jpg

Han var monster stærk, og mange "ironhistorians" mener han pund for pund var en af de stærkeste mænd ever.

3. amerikaner til at bænke 500 lbs, og bænkede senere 520.

Lavede dips med sin egen kropsvægt + 400 lbs...!! Chin ups med sin kropsvægt plus 200 lbs og enda mere.

Stående pres, PR med 160 kg så vidt jeg husker.

Han trænede med Reg Park, rock bottom squats med 550 lbs.

Jeg ved ikke om du er så styrkeinteresseret, men hans liste af styrke feats er meget lang - og ekstremt imponerende.

Først for nylig, i en alder af 77 eller sådan noget, har han revet sin rotator cuff over på chin-ups.

Nu havde squatfather og jeg en diskussion omkring hans armmål. Manden påstår selv 19 inches på sit peak, hvilket er i overensstemmelse med de artikler jeg har liggende fra da han var helt ung og frem til hans peak (altså, udviklingen hænger sammen, fra 16 1/4 '' til 17.5 til 18, til 18.5 og slutteligt 19.) Hvad ans arm har målt kan jeg ikke sige, men hans arme og delts og pecs er sgu massive.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Claus Gunzel.

Han har kørt 8-10x250, 25x200 og 60x150 i squatten @ 100-105 kg kropsvægt.

F---INSANE!!! Syg fysik og lede wheels.

1996Claus.jpg

det tog mig så også kun en 2½-3 timer at finde...

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

lol, jeg er ikke født i går :D

jeg googlede skam det fulde navn squatte skrev til mig, men ikke DEN del af navnet. Hans navn er noget længere.

Det var nu faktisk først da jeg lavede en søgning på "Claus" på squatties navn, som bragte mig til "bedste ben i BB" tråden. Der stod hans navn som jeg så googlede.

Så jeg var sgu lidt på bar bund :laugh.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share