BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

På opfordring af JB :smile: :

Video: Viggo Snowhill

Men synes nu ikke kvaliteten blev forfærdelig meget bedre - i hvert fald ikke på selve videooptagelserne, dog kan man se tydelig forskel på still-pics'ne i vid'en!

Virkelig fed film, essensen! Imponerende så stor han er, ikke mindst alderen taget i betragtning!

Og hvad er det for en sang?

Link to comment
Share on other sites

Cool. Håber der er nogen fra NOC 94. Husker der var nogle i bladene dengang, hvor han stod på scenen imellem Francois og Sonbaty. Og Viggo kunne fint klarer den sammenligning.

Det er der desværre ikke, da det er nutidige posing-pics! Det kunne være for fedt hvis han fik scannet nogle af alle sine billeder han har taget gennem tiden. Ren guldgrubbe af never seen before BB-footage !

Her er et billede som jeg er 99% sikker på er Viggo. :smile:

ja, det er Viggo - jeg har også brugt billedet i min film :wink:

Virkelig fed film, essensen! Imponerende så stor han er, ikke mindst alderen taget i betragtning!

Og hvad er det for en sang?

What Nissen said :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke rigtig styr på, hvor sikker man egentlig kan være på, hvorvidt nogle bodybuilders er clean eller ej. Det kunne imidlertid være spændende at se, hvor langt de tungeste drenge er kommet uden anaboler og jeg ved ikke hvad. Måske Squattie eller en anden ved, hvor man kan finde nogle rigtig store clean gutter? :) Evt. et sted hvor der testes på langs og tværs hele tiden

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke rigtig styr på, hvor sikker man egentlig kan være på, hvorvidt nogle bodybuilders er clean eller ej. Det kunne imidlertid være spændende at se, hvor langt de tungeste drenge er kommet uden anaboler og jeg ved ikke hvad. Måske Squattie eller en anden ved, hvor man kan finde nogle rigtig store clean gutter? :) Evt. et sted hvor der testes på langs og tværs hele tiden

Det er jo svært at spå om, da der ikke er nogen BBere der er i et seriøst testprogram. Men Mike Ashley skulle efter eget udsagn være clean.

post-1781-1190069562_thumb.jpg

post-1781-1190069578_thumb.jpg

post-1781-1190069595_thumb.jpg

post-1781-1190069622_thumb.jpg

post-1781-1190069646_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share