BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Nej ikke tomato/tomato.

Den der responderer bedst på krudt vinder konkurrencen, og at respondere bedst på krudt er ikke det samme som at være bedst disponeret for at vokse ved træning. Incognito ved noget mere om det - måske han vil skrive.

Og ja de gav den gas med Dbol dengang. Arnold startede jo også pænt tidligt.

Ja Dbol og andre ting.

Grunden til at jeg skrev tomato/tomato var at man ikke kan se det ud fra deres fysik alligevel, og der med synes jeg det er lidt ligegyldigt det du vil ind på.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Bare sjovt at citere Arnold fordi så mange mener at han er/var kongen.

Hvilket jeg aldrig kommer til at forstå mange synes det. Arnold var bare god til at markedsføre sig selv.

Selvfølgelig skal det tages med et gran salt når jeg siger ”de bedste”.

En anden med rigtig gode gener er Flex pga. han mutation. Nævnte ikke ham fordi han var sku lidt for disco og selvglad (han står dog stadig som toppen for mig).

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Bedste gener må vel et eller andet sted også betyde en noget nær perfekt symmetri, proportioner osv?

Link to comment
Share on other sites

Hvilket jeg aldrig kommer til at forstå mange synes det. Arnold var bare god til at markedsføre sig selv.

QFT! :smile:

Bedste gener må vel et eller andet sted også betyde en noget nær perfekt symmetri, proportioner osv?

Ud fra de kriterier så ville jeg vælge Flex.

Ved Sergio tænkte jeg masse i forhold til tidspunktet + smal talje. Symmetrifejl var jo meget mere udbredte den gang.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Selv om han har ret.

Selv om jeg også er meget stor Levrone fan og absolut ikke Coleman fan. Så står Coleman bare bedre end Levrone, hertil vil jeg give JB og Pauli ret. Hvis Levrone havde stået som til BGP 99, så havde han nok fortjent at vinde.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Bare sjovt at citere Arnold fordi så mange mener at han er/var kongen.

Selvfølgelig skal det tages med et gran salt når jeg siger ”de bedste”.

En anden med rigtig gode gener er Flex pga. han mutation. Nævnte ikke ham fordi han var sku lidt for disco og selvglad (han står dog stadig som toppen for mig).

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

det med flex wheelers mutation var en and... Der findes ikke dokumentation for det og hans fænotype passer slet ikke overens med hvad man ville forvente med den mutation der påstås han havde.

Men det kunne have været sjovt at se hvordan Sergio kunne have set ud med nutidens krudtforbrug...

Link to comment
Share on other sites

det med flex wheelers mutation var en and... Der findes ikke dokumentation for det og hans fænotype passer slet ikke overens med hvad man ville forvente med den mutation der påstås han havde.

Men det kunne have været sjovt at se hvordan Sergio kunne have set ud med nutidens krudtforbrug...

Nej det kunne ikke. Det ville jo være direkte skræmmende! :devil:

Bow down to the master!!!

Link to comment
Share on other sites

spørgsmålet er også om hvor vi snakker gener i forhold til at opbygge muskelmasse som respons på træning eller i forhold til at respondere på stoffer.

For ikke at tale om form på muscle bellies, muskelvedhæftninger (høje/lave lats, kort lang bicep etc) scnestrøg på abs- 4 pack vs 8 fx. Det er jo også genetiske forudsætninger for at blive en god BB'er

Link to comment
Share on other sites

Nej det kunne ikke. Det ville jo være direkte skræmmende! :devil:

Bow down to the master!!!

det er iøvrigt værd at notere sig at han en stor del af sin karriere havde meget hårdt fysisk arbejde ved siden af sin træning, en faktor der sjældent påvirker evnen til at bygge muskelmasse positivt.

Men hvis man isolerer hele gensnakken til evnen til at packe ond maaaa, så må han dælme ligge foruftigt i feltet lige meget hvordan man vender og drejer det....

Link to comment
Share on other sites

titusryanlz4.jpg

"The celebrity bodybuilder couple accused of murdering their assistant will save the county the trouble of a trial. Craig Titus and Kelly Ryan finalized a plea deal with prosecutors late Friday afternoon, avoiding a trial set to begin Monday".

For more info:

http://www.musculardevelopment.com/content/view/1251/79/

Link to comment
Share on other sites

Ser patværket ikke lidt kleint ud?

Jeg synes også det ser lidt mindre ud, men det skal skyldes hans BF er forholdsvis høj.

Men hvordan ser benene ud? :smile:

Kan godt forstå han ikke viser dem fra endnu, men det kunne da være fedt lige at få et sneakpeak!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share