BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Kunne den ene af Victor Martinez og Phil Heath ikke få hår på hovedet?! Jeg synes godt nok de ligner hinanden meget, ikke bare kroppen, men også ansigtet. Umuligt for en BB!-n00b som mig at kende forskel til sidst. :laugh:

Begge imponerende fysikker i forhold til Cutler, IMO. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ronnie & Jay Hit GNC Headquarters

Reigning Mr. Olympia Jay Cutler and eight-time Mr. Olympia Ronnie Coleman treated Pittsburgh bodybuilding fans to an autograph session today. Jay and Ronnie walked into the GNC, located below the corporate headquarters, and were greeted by a long line of eager fans. The two signed autographs and posed for photos from 11:30am until around 1pm.

20q1k5v.png

nxntx4.png

2hp0rhw.png

11ifzw5.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nu ikke han går til yderligheder som ECA!!!

Og hvis han har gjort det, så burde han ryge i fængsel. Lige med det samme!!

Men han er da tørret godt ud ifht. de sidste billeder. Det er sgu i orden.

Hans glutes var desværre stadig lidt bløde i det. Lyset var i øvrigt ikke særlig godt synes jeg.

_W5Q4510_VWRKMHWWLG.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kan man egentlig svede væske ud lokalt?

Jeg tænker eksempelvis på produktet saunabelt, som eftersigende kortvarigt reducerer taljemålet efter brug. Det er selvfølgelig pga væsketab og ikke fedttab, men smides væsken lokalt eller jævnt fra hele kroppen. Ellers tænkte jeg at gutter som Rockel, alves og Cutler måske kunne smide et saunabelt på røven og tørre ud på den måde?

Link to comment
Share on other sites

Kan man egentlig svede væske ud lokalt?

Jeg tænker eksempelvis på produktet saunabelt, som eftersigende kortvarigt reducerer taljemålet efter brug. Det er selvfølgelig pga væsketab og ikke fedttab, men smides væsken lokalt eller jævnt fra hele kroppen. Ellers tænkte jeg at gutter som Rockel, alves og Cutler måske kunne smide et saunabelt på røven og tørre ud på den måde?

Sauna belt og lignende virker lokalt.

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke nogen af konkurrenceatleterne JB eller Tunen fx, som kan give et bud på om man kan bruge sådan nogen som saunabelt til at rippe glutes hvis bf er bund?

mit bud er at det ikke ville gøre nogen forskel... Det ville ikke forbrænde fedt lokalt og væsken tabes fra hele kroppen, ikke kun fra balderne... Så vidt jeg husker findes der dog nogle cremer, som har en lokal fedtforbrændende effekt, som har været brugt i fitness/BB kredse.

Link to comment
Share on other sites

mit bud er at det ikke ville gøre nogen forskel... Det ville ikke forbrænde fedt lokalt og væsken tabes fra hele kroppen, ikke kun fra balderne... Så vidt jeg husker findes der dog nogle cremer, som har en lokal fedtforbrændende effekt, som har været brugt i fitness/BB kredse.

Vil der ikke også være en risiko for at man bliver "hævet/væsket" bagefter?

Link to comment
Share on other sites

mit bud er at det ikke ville gøre nogen forskel... Det ville ikke forbrænde fedt lokalt og væsken tabes fra hele kroppen, ikke kun fra balderne... Så vidt jeg husker findes der dog nogle cremer, som har en lokal fedtforbrændende effekt, som har været brugt i fitness/BB kredse.

Ok thanks :smile: Jeg ved godt at et sådant produkt ikke forbrænder noget fedt, det var bare fordi Quantanamo mente at det virkede lokalt at jeg tænkte om man kunne svede lokale væskeophobninger ud. At en mand som Rockel har bløde glutes har vel udelukkende noget med væske at gøre og ikke fedt?

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share