BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

ok, så.. Hvor mange gram depotmedicin og enheder vækst og insulin, da, din pedant :laugh:

Hæ.

Jeg har ikke den fjerneste ide om hvor mange gram de kører, jeg er dog af den overbevisning af toppen af BB sporten ikke behøver nær så meget krudt pga overlegne gener. De reagere simpelthen meget bedre på AAS end "normale" gør.

Lee Priest har fx gentagne gange udtalt sig om hvad han har kørt, og hvor høje doser osv, og det har virkelig været i småtings afdelingen.

Link to comment
Share on other sites

Hæ.

Jeg har ikke den fjerneste ide om hvor mange gram de kører, jeg er dog af den overbevisning af toppen af BB sporten ikke behøver nær så meget krudt pga overlegne gener. De reagere simpelthen meget bedre på AAS end "normale" gør.

Lee Priest har fx gentagne gange udtalt sig om hvad han har kørt, og hvor høje doser osv, og det har virkelig været i småtings afdelingen.

Hvad snakker vi om da? +-5 gram om ugen?

Link to comment
Share on other sites

Det har du nok helt ret i... Har læst at der er et par af dem der går over de 5 gram om ugen, men at Lee han kan gøre det på så lidt siger bare lidt om hvad generne har at sige

Præcis. De BB'ere som ligger lige i røven på eliten eller måske et trin længere nede, skal sikkert bruge mere for at kunne konkurrere mod eliten.

Link to comment
Share on other sites

Bravo ved du noget om hvor meget Levrone kørte? Har hørt at han responderede virkelig godt på kraaadt ala Lee Priest

Jeg ved ikke hvor meget han har kørt, men jeg ved han har givet den gas når han var på de der 4-5 måneder om året.

Har et interview med ham hvor ham og Flex snakker om gamle dage.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share