BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Deres Live webcast var pisse ringe. For det meste var der lyd med hakkende billeder, så det er begrænset hvad jeg har kunne se.

Yes, jeg prøvede også men droppede det!

Ud fra billederne ligner Heath og Dexter sig selv, jeg mener der er ingen af dem der har undertgået sådan en wtf forvandling.

Edit: Hvem har bedst side chest af Cutler og Wolf på det billede du lige har postet?

Og er Wolf ikke lidt bleg?

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil faktisk sige Wolf, og jo han er lidt bleg

Mener også Wolf! Han er desuden mere tør, og tykkere pecs!

Wolf var ikke i 1. callout!

Toney Freeman

Dexter Jackson

Jay Cutler

Phil Heath

Edit.2: Jeg læser Shwn Ray og Fles Wheelers play by play og det lader til at Toney Freeman ejer showet :bigsmile:

De siger Jay er off igen!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Edit: Hvem har bedst side chest af Cutler og Wolf på det billede du lige har postet?

Og er Wolf ikke lidt bleg?

Jeg vil også sige Wolf. Cutler's side chest er ikke specielt god.

Jeg tror Wolf er lige så bleg som han plejer, og nu er Flex Online's billeder ikke just kendt for at være pisse gode. MD's billeder plejer som regel at være klart bedre.

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt et godt grin.

LEE PRIEST- OLYMPIA COMMENTS.

I JUST WATCHED OLYMPIA ATHLETES MEETING....MY THOUGHTS SO FAR...

FUCK ME PLEASE REMOVE THE BLUE TOOTH..WHEN BEING INTERVIEWED OR JUST IN ROOM..DONALD TRUMP ISN'T GOING TO CALL OR ANYONE ELSE .....

JAY DRINKING FROM THE WATER BOTTLE MADE ME THINK IF THE BOTTLE WAS TANNED UP IT WOULD LOOK LIKE JAY HAS TWO HEADS.....TRUE GO HAVE A LOOK...DO I LIE ..AND HE NEEDS TO REMOVE WIRE FROM HIS JAW WHEN HE TALKS......DID HE HAVE BOTOX AS HIS FACE NEVER MOVES..LIKE NO EXPRESSION IN FOREHEAD OR EYEBROWS...... ..HEY JUST AN OBSERVATION

AND THESE PEOPLE WHO WALK AROUND IN THE BACKGROUND WITH THEIR SHIRTS ROLLED UP AND TIGHT...JESUS IT'S THE OLYMPIA...NO ONE IS LOOKING AT YOU BUD....THE EXPOS ARE THE BEST FOR THESE PEOPLE.....SOMEONE SHOULD JUST DO A VIDEO ON THEM........

http://forums.musculardevelopment.com/show...7447#post997447

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bemærket noget interessant. Wolf har haft en kugle midt mellem abs- Enten brok eller noget byld af at skyde. Den var der for et par uger siden men nu er den væk, kan de have skrabet arvæv væk så tæt på konkurrencen?

Det har nok "bare" været en igf, mgf, slin eller HGH væskesamling... De fortager sig over relativ kort tid

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share