BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Ja, det tænkte jeg nok, men et genetic freak som Heath tæller vel ikke med i en generel betragtning. Kan vi ikke være enige om det? :wink:

Jo det kan vi sagtens. Heath har også "kun" trænet og levet som en BB'er i 6 år, han løftede allerede vægte da han spillede basketball.- Så de 6 år holder ikke helt.

Link to comment
Share on other sites

Det havde jeg heller ikke! Jeg er lidt ambivalent omkring det - havde haft det bedre med heath som vinder.

Jeg er lidt ligeglad med om Dex eller Heath vandt, så længe det gik lidt mere retfærdigt til end sidste år.

Hvis Cutler kom til forbedømmelserne med den form han viste her til finalen, havde han vundet sin 3. Sandow.

Link to comment
Share on other sites

Hvad blev hele top 6? Og fedt at de ikke længere kræver minimum 5 trofæer pr. Mr. Olympia før konkurrenterne kan få lov at komme til fadet. :smile:

Kom ikke op i nat, så har intet set, og glæder mig derfor til showet kommer op på hjemmesiden og billederne begynder at dukke op her i tråden. :blush:

EDIT: Nevermind. Gik selv ind på Bodybuilding.com :bigsmile:

1 Dexter Jackson

2 Jay Cutler

3 Phil Heath

4 Dennis Wolf

5 Toney Freeman

6 Melvin Anthony

7 Silvio Samuel

8 Dennis James

9 Moe Elmoussawi

10 Gustavo Badell

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Go Dex!

Jeg synes at Dexter har haft den mest harmoniske og æstetiske fysik inden for Pro BB i mange år - flow og proportioner er på plads og hans conditioning er meget konsekvent.

Men måske mangler han den kvalitet som oftest er forbundet med Mr. O - freakiness! En omstændighed der gør, at jeg er tilbøjelig til at tro Heath snupper titlen næste gang, hvis han fortsætter af sammen tangent, som han har gjort hidtil.

Anyways så var min forhåbning, at enten Heath eller Dexter to sejren. Under alle omstændigheder burde 1. og 2. pladsen være fordelt mellem de to og man kan kun håbe at udfaldet i år udgør en fremtid tendens blandt dommerne

post-9113-1222587462_thumb.jpgpost-9113-1222587477_thumb.jpg

Jeg var dog lidt skuffet over Wolf. Hvis han formår at blive så god, som han kan være, tror jeg godt han kunne være med i kampen om topplaceringen, men han ramte ikke helt formen i år. Specielt teh quads var væsentlig forværret sammenlignet med sidste år synes jeg. Ikke nær samme sweep og generel fylde. Han har dog den vanvittigste upper back. Fylden gennem den øvre ryg gennem skuldrene og armene er total overlegen

post-9113-1222587917_thumb.jpgpost-9113-1222587931_thumb.jpg

Tony Freeman stod også pisse godt

post-9113-1222588172_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share