BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Nogen der kan smidet et link til en god Arnold pic samling. Altså kun med BB billeder fra hans glansperiode.

Har fundet en masse gallerier men det meste er fra films osv. Eller ikke så gode billeder.

Så hvis nogen lå inde med et link til den ultimative Arnold samlig + evt wallpapers ville jeg blive glad.

Leder specialt efter et hvor han laver det pose han laver øverst på siden med Sidneys Operahus. (ved ikke lige hvad det pose hedder :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

schwarzenegger.it

<{POST_SNAPBACK}>

Damn jeg skal have et alvorsord med min optikker, har været inde på den side 100 gange, men altid endt under de andre kategorier af billeder.

Tak for linket det var lige det jeg søgte.

Arnold er og bliver the king. Det fedeste fysik ever imo.

<{POST_SNAPBACK}>

Overdimensionerede pecs og stikkelsbærben... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Blasfami! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ingen pics, men synes den der "fitnessstil" der præger det idag, er ti gange flottere rent symmetrisk.

Den størrelse de har, er ikke det jeg ende ud med ihvertfald  :)

<{POST_SNAPBACK}>

det er sku da målet at komme til at ligne dem, personligt ville jeg gerne ligne dem på billederne nedenunder:

godt nok er dette ikke ægte, men det ville være nice at ligne ham

53064_1092746675.gif

fcd8dcd9e4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da jeg sad og kiggede nogen af billederne her i tråden igennem igen kom jeg til og tænke på hvad der egentligt blev af Vic Richards.? Nogen der ved det. For han var da ekstremt stor!! Mener jeg har hørt noget om han røg i spjældet for mord eller lignende? eller det var måske en anden?

Bertil Fox sidder i spjældet for mord, vistnok på dødsgangen.

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Sygt nok.. :blink: .. Jeg har faktisk tit tænkt på hvad alle de gamle BB´ere laver i dag? .. Er de stadig i live, eller er leveren stået af?.. Træner de stadig?.. Hvad laver de?.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sygt nok..  :blink: .. Jeg har faktisk tit tænkt på hvad alle de gamle BB´ere laver i dag? .. Er de stadig i live, eller er leveren stået af?.. Træner de stadig?.. Hvad laver de?..  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er vist guvernør i Californien......

Link to comment
Share on other sites

Sygt nok..  :blink: .. Jeg har faktisk tit tænkt på hvad alle de gamle BB´ere laver i dag? .. Er de stadig i live, eller er leveren stået af?.. Træner de stadig?.. Hvad laver de?..  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er vist guvernør i Californien......

<{POST_SNAPBACK}>

og franco driver en kiropraktor geschäft i californien.

Frank Zane og hans kone lever af noget træningsfnidder. jeg kan ikke huske om det er nogle maskiner eller om det bare er seminarer.

Tom platz har en universitetsgrad i noget træningsnoget og drøner rundt og holder seminarer.

Lou ferrigno lever vistnok af cameo apperances i diverse film og tv-serier og reklame for weider imperiet.

Link to comment
Share on other sites

er det det her du tænker på?

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ud til at ½-delen af billedet mangler :smile:

- men det kan faktisk godt være at det ikke er Coleman - personen på billedet så noooget mere cuttet ud end han gør på ovenstående.

EDIT: Nu kom billedet - fuuujjjj :freaked: :dropjaw: :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

mere cuttet? tror sgu ik det kan lade sig gøre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

er det det her du tænker på?

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ud til at ½-delen af billedet mangler :smile:

- men det kan faktisk godt være at det ikke er Coleman - personen på billedet så noooget mere cuttet ud end han gør på ovenstående.

EDIT: Nu kom billedet - fuuujjjj :freaked: :dropjaw: :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det der ER Coleman - de glutes :blink: og ryg/trapz kan han sq ikke løbe fra

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Her er i hvert fald et billede af en cuttet ryg.

Det er Richard Jones. Kan være du har set bunden af billeder :)

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er han så cut? :blink: Han sku' ta' at være noget større i stedet for..! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Muligvis fordi det ser sindssygt sejt ud med sådan et evil cut :devil: .. Han har satme den mest evil afslappede ryg ham der.. Ikke nær så meget masse som coleman, men det ser til gengæld langt sejere ud :devil::devil: - Manden har jo sixpac på ryggen :blink::wootdance:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Muligvis fordi det ser sindssygt sejt ud med sådan et evil cut  :devil: .. Han har satme den mest evil afslappede ryg ham der.. Ikke nær så meget masse som coleman, men det ser til gengæld langt sejere ud  :devil:  :devil: - Manden har jo sixpac på ryggen  :blink::wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Han har riller hvor der skal være buler?! Uber Mass every day, ALL THE WAY, BABY! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Her er i hvert fald et billede af en cuttet ryg.

Det er Richard Jones. Kan være du har set bunden af billeder :)

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er han så cut? :blink: Han sku' ta' at være noget større i stedet for..! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

det samme kunne man jo sige om dig...bortset fra at du heller aldrig bliver så cut...

Link to comment
Share on other sites

Her er i hvert fald et billede af en cuttet ryg.

Det er Richard Jones. Kan være du har set bunden af billeder :)

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er han så cut? :blink: Han sku' ta' at være noget større i stedet for..! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

det samme kunne man jo sige om dig...bortset fra at du heller aldrig bliver så cut...

<{POST_SNAPBACK}>

:devil::cry::lolabove::rofl2:

Dexter_Jackson_020.jpg

Dexters ryg er også pæææænt cåt :blink:

008.jpg

Jean Pierre Fux... Leeee

Richard_Jones_008.jpg

Richard Jones har nu en vild ryg..

Men intet imod Coleman's

Mr.O_2004_218.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share