BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Branch Warren. Nu vi snakker om store ben.

<{POST_SNAPBACK}>

Ang. Branch Warren:

BRANCH WARREN: 2001 NPC NATIONAL HEAVYWEIGHT WINNER

"A little over a year ago, I tore my right biceps tendon from the bone. It was a cold day, and I didn't warm up properly. I was doing heavy biceps curls, using 100-pound dumbbells. I felt a pop and a sharp pain. I went to the emergency room within an hour, and they told me it was detached. Luckily, I was referred to a good orthopedic surgeon in Dallas and had surgery. He was able to put it back and told me not to work out for four or five months. I told him I wasn't a normal person and that I had a different schedule. I was working out lightly four or five weeks later. I started out with five-pound dumbbells and worked my way back up.

"I missed the 2001 USA in July, and I was only able to train for the Nationals [November 2001] for about seven months, but came in heavier and harder. I don't think I'd do anything different regarding the treatment. But now, in training, I use better form and slightly lighter weight--I don't let my ego get the best of me anymore."

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. Jeg synes nu det er ganske uforsvarligt at have fået en lille dreng til at løfte jern fra han var 4 år gammel.. Han blive sikkert aldrig andet end 150cm høj.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Henning: Nu du poster billede af Franco Columbo, så slog det mig pludselig om han nogensiden brugte udstyr? ellers er det immervæk nogle imponerende løft han har hevet hjem i løbet af årene...

<{POST_SNAPBACK}>

Det ved jeg så ikke, men hvis han gjorde, så er det fra en tidsalder hvor udstyret ikke gav ret meget. Bænkprestrøjer fandtes ikke den gang, og squatdragter har nok ikke bidraget med mere end 5 kg.

Så vidt jeg kan ane, så har han ikke bælte på det billede som jeg har postet. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Jeg synes nu det er ganske uforsvarligt at have fået en lille dreng til at løfte jern fra han var 4 år gammel.. Han blive sikkert aldrig andet end 150cm høj..  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tvivler på at hans vækst bliver ødelagt af at løfte jern, prøv selv at læse artiklen om samme her på mol :wink:

Noget andet er at når han holder så hård diæt, om det ikke kommer til at gå ud over hans vækst? Jeg mener at have hørt at det samme sker med babyer, der ikek får nok kcal pga deres forældre er så fedtforskrækkede... Men det er der måske nogen, der kan sige noget om?

Undskyld trådkapring :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kan ane, så har han ikke bælte på det billede som jeg har postet. 

Det var nemlig også det der slog mig!

Og hvis man tæller skiver og siger at de alle er 25 kgs så løfter han vel tæt på 400 kg på det billede! :devil:

Ellers er det med 20 kgs skiver 300 kg, hvilket også er temmelig imponerende!

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kan ane, så har han ikke bælte på det billede som jeg har postet. 

Det var nemlig også det der slog mig!

Og hvis man tæller skiver og siger at de alle er 25 kgs så løfter han vel tæt på 400 kg på det billede! :devil:

Ellers er det med 20 kgs skiver 300 kg, hvilket også er temmelig imponerende!

<{POST_SNAPBACK}>

Han har aldrig været oppe på 400 kg(mener det var omkring 320-350 kg), og som regel brugte de også 20 kg's skiver den gang, så omkring 300 kg er nok ikke helt ved siden af.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg synes nu overhovedet ikke hans fysik er imponerene, selvom han kun er 12 år.. En af mine kammerater som har spillet håndbold siden han var 6 år, var virkelig massiv allerede da han var 12 år.. Meget mere end ham knægten der.

Dog kan jeg virkelig imponeres over hans hans hastigheden på hans slags..

Tjek lige det videoklip her :blink:

http://www.richardsandrak.com/Hands%20Technic.WMV

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu overhovedet ikke hans fysik er imponerene, selvom han kun er 12 år.. En af mine kammerater som har spillet håndbold siden han var 6 år, var virkelig massiv allerede da han var 12 år.. Meget mere end ham knægten der.

Dog kan jeg virkelig imponeres over hans hans hastigheden på hans slags..

Tjek lige det videoklip her  :blink:

http://www.richardsandrak.com/Hands%20Technic.WMV

<{POST_SNAPBACK}>

Generelt er han ikke pisse stor måske, men prøv lige at kigge lidt nærmere på hans mavemuskler - de er fandme onde :devil:

Og så er det nogle ret fede split øvelser han laver ind imellem ... men det er selvfølgelig kun nemmere i hans alder ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share