BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

jeg er fuldstændigt enig og jeg prøvede da osse på at skrive det med en vis ironi.

Men når nu tråden hedder BB billeder (og ikke "hvad synes du er pænt/lækkert/ønskeligt/whatever billeder"), synes jeg egentligt det er legitimt nok.

Iøvrigt synes jeg stadigvæk at han skulle klippes :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
jeg er fuldstændigt enig og jeg prøvede da osse på at skrive det med en vis ironi.

Men når nu tråden hedder BB billeder (og ikke "hvad synes du er pænt/lækkert/ønskeligt/whatever billeder"), synes jeg egentligt det er legitimt nok.

Iøvrigt synes jeg stadigvæk at han skulle klippes :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, jeg er ikke altid lige hurtig til at fange andres ironi :wink:

Men ja, BB'er er han da ikke ligefrem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mit mål, ikke nær så stor som resten af billederne her, men stadig flot synes jeg :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorn' mon ben+ryg ser ud? :innocent: Hils og sig han burde træne skuldrene.. :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvom det ikke hører til i denne tråd, så svarer jeg da lige, fordi denne fyr har da tydeligt trænet ryg, det kan man da nemt se.

Edited by Klaus_s
Link to comment
Share on other sites

Mit mål, ikke nær så stor som resten af billederne her, men stadig flot synes jeg :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

hvor er det synd for den stakkels dreng. Han har hverken råd til at spise eller blive klippet. Er der nogen indsmaligner i gang til ham?

<{POST_SNAPBACK}>

Han er ikke stor, nej, men han har da en nydelig fysik.

Det er da til grin at hver gang der kommer en gut á la undertøjsmodeller - selvom ham der nok er lige et tak over dem masse mæssigt (og nej jeg siger IKKE han er stor) - så skal han svines... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig...folk er hurtige til at svine herinde, også selvom det i dette tilfælde var ironi...

Ved godt at han ikke er BB'er, men synes stadig han har en flot fysik der nok er et mål for mange herinde....

Link to comment
Share on other sites

Mit mål, ikke nær så stor som resten af billederne her, men stadig flot synes jeg :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

hvor er det synd for den stakkels dreng. Han har hverken råd til at spise eller blive klippet. Er der nogen indsmaligner i gang til ham?

<{POST_SNAPBACK}>

Han er ikke stor, nej, men han har da en nydelig fysik.

Det er da til grin at hver gang der kommer en gut á la undertøjsmodeller - selvom ham der nok er lige et tak over dem masse mæssigt (og nej jeg siger IKKE han er stor) - så skal han svines... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig...folk er hurtige til at svine herinde, også selvom det i dette tilfælde var ironi...

Ved godt at han ikke er BB'er, men synes stadig han har en flot fysik der nok er et mål for mange herinde....

<{POST_SNAPBACK}>

Syntes folk tager det for nær hvis de syntes det er at svine.

Men nu er tråden jo også "BB BILLEDER" og ikk hvordan kunne du godt tænke sig din fysik så ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha    .. Det ligner sku da fuldstændig ham der.. Det må da næsten være ham  .. Hvor fandt du billedet

Ligheden er slående 

Ja det er helt sygt!! Det er et pic som er postet tidligere i denne tråd....

Det er da Franco Columbo. Arnold gamle træningsmakker der er bodybuilderen. Og ja, han ligner faktisk en del ham fra de fantastiske Fem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mit mål, ikke nær så stor som resten af billederne her, men stadig flot synes jeg :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

hvor er det synd for den stakkels dreng. Han har hverken råd til at spise eller blive klippet. Er der nogen indsmaligner i gang til ham?

<{POST_SNAPBACK}>

Han er ikke stor, nej, men han har da en nydelig fysik.

Det er da til grin at hver gang der kommer en gut á la undertøjsmodeller - selvom ham der nok er lige et tak over dem masse mæssigt (og nej jeg siger IKKE han er stor) - så skal han svines... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig...folk er hurtige til at svine herinde, også selvom det i dette tilfælde var ironi...

Ved godt at han ikke er BB'er, men synes stadig han har en flot fysik der nok er et mål for mange herinde....

<{POST_SNAPBACK}>

Syntes folk tager det for nær hvis de syntes det er at svine.

Men nu er tråden jo også "BB BILLEDER" og ikk hvordan kunne du godt tænke sig din fysik så ud :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke fordi jeg tager det så tungt, mere en generel overvejelse omkring tendensen til at kritisere....fx er der mange bemærkninger om at "BB'ere er klamme og syge" og ligeså mange der kalder fitness-typen tynd og uden masse.....

Der er ingen regler der TVINGER dig til at kommentere alle billeder jo :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu hvor vi er ved ham den langhårede...er det muligt at blive så veltrænet som han er clean?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er det. Se evt. i Conscience eller Crawdaddy's log for billeder af cleane BB'er/½hjertede BB'ere :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved vi jo faktisk ikke med 100% sikkerhed at de rent faktisk ER clean, selvom jeg da for Craws vedkommende er ret overbevist om han er :wink:

Og ja, det er klart muligt...

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Cutler og Cormier til Arnold Classics 2004

Hold kæft Cormier er blevet en massiv stodder :blink: .. Jeg troede først det var Coleman, indtil jeg kiggede ordentligt efter :blink:

2004arnold_01.jpg

2004arnold_02.jpg

Ruhl var i øvrigt også sygt leee :w00t: .. Han er jo lige frem blevet symmetrisk at se på :blink:

2004arnold_11.jpg

Dexter var også ret leee´ :devil:

2004arnold_03.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Nu hvor vi er ved ham den langhårede...er det muligt at blive så veltrænet som han er clean?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er det. Se evt. i Conscience eller Crawdaddy's log for billeder af cleane BB'er/½hjertede BB'ere :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved vi jo faktisk ikke med 100% sikkerhed at de rent faktisk ER clean, selvom jeg da for Craws vedkommende er ret overbevist om han er :wink:

Og ja, det er klart muligt...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg så fortælle dig at Conscience er ... og hvad med at lukke ægget når du ikke har en skid at have det i!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Mere Ruhl:

Haaargh

marcus_ruhl_large.jpg

Fra EFBB SOUTH COAST April 2004 Leee, selvom stængerne ser dårlige ud end de plejer

IMG_8864_Marcus_Ruhl.jpg

Og sidst men ikke mindst:

ruhl11.jpg

Har aldrig set et bedre billede af Rühls fysik end dette her.. Der spiller det hele virkelig :devil:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Kniber det med at læse, LungBrush?

Her er hvad jeg skrev:

Nu ved vi jo faktisk ikke med 100% sikkerhed at de rent faktisk ER clean, selvom jeg da for Craws vedkommende er ret overbevist om han er
Hvad er det faktisk jeg siger? Jeg siger at vi i ikke med sikkerhed kan sige de er clean, og jeg siger at jeg personligt er ret overbevist om at Craw er clean.

Måske kunne du udpege hvor jeg siger Conscience IKKE er clean? :raisebrow:

Det bliver naturligvis svært, da jeg ikke siger noget om Conscience.

Du skrev:

hvad med at lukke ægget når du ikke har en skid at have det i!

Ja jeg kan kun sige, mht. din post, - hvad med at lukke ægget når du ikke har en skid at have det i??

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, DocH - der synes jeg også du går over stregen

Jeg ved ikke om smilien betyder at du slet ikke mener det, eller mener det til dels :raisebrow: Men uanset hvad er det latterligt at sige at jeg med min post anklager Conscience for noget. Jeg udtaler mig slet ikke om ham, men det har LungBrush åbenbart problemer med at forstå.

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft Cormier er blevet en massiv stodder  :blink: .. Jeg troede først det var Coleman, indtil jeg kiggede ordentligt efter  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Blevet massiv? Jeg så Cormier træne i Gold´s Gym, Venice i 98. Der var manden næsten lige så massiv som Yates var, da jeg var til seminar med ham tilbage i 93. :smile:

Det er et FIKTIVT inerview. Det står øverst i artiklen.  :wink:  :4smartass:

Kunne godt være at intervieweren ikke syntes at det gav mening nok til at være et rigtigt interview, men fair nok - æv, det kunne ellers ha været skægt med sådan en bindegal gut :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo lidt svært at interviewe en død mand. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share