Squash og Fitness - Alle "store folk" skal væk !


razor
 Share

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så så jeg vasker da mini knæ kogere når jeg får besked på det :tongue:

Jens det med lugten har vi sagt op til flere gange... jeg kan skide godt li' dig... du er en flink person og en god kammerat men vi har snart sagt det mange gange på flere pæne måder... du bliver nødt til at tage dig sammen og det her mener jeg virkelig da det ikke kun går udover dig selv hvilket det burde... folk forstår ikke at differenciere, desværre... det kan hellere ikke tage mange min derhjemme at sørge for at vaske dem eller hænge dem op

Link to comment
Share on other sites

Jens det med lugten har vi sagt op til flere gange... jeg kan skide godt li' dig... du er en flink person og en god kammerat men vi har snart sagt det mange gange på flere pæne måder... du bliver nødt til at tage dig sammen og det her mener jeg virkelig da det ikke kun går udover dig selv hvilket det burde... folk forstår ikke at differenciere, desværre... det kan hellere ikke tage mange min derhjemme at sørge for at vaske dem eller hænge dem op

Jeg vasker dem da også?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vasker dem da også?

Nu vil jeg ikke træde mere i det eller hænge dig ud men det er desværre den eneste måde du forstår det på er jeg bange for... vi har snart sagt det rigtig mange gange og jeg mindes en dag så sent som i sidste uge hvor dine knækogere stank værre end at tage en blond teenage-tøs med racerrøv i skideren

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Og så er der vist ikke grund til at vade rundt i Jens' knækogere mere. I ser ham vel flere gange om ugen, så hvis der er mere kan i vel snakke om det i en kagepause :tongue:

tak

Enig MaxP men han har brug for at det bliver offentlig kendt og at det er et problem ellers forstår han det ikke, men jo ikke mere om det emne herfra... det var bla. for at forklare Christian at jeg ikke forstår hvorfor enkeltpersoner skal hives frem

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lunau'en

han er en del af vores gruppe men du er også en del af det hjem Norah bor i og jeg synes stadig ikke det er fair du er blevet udelukket... sådan er der så meget...

Hmm care to uddybe? Nu bliver man jo helt nysgerrig.

Link to comment
Share on other sites

trolle >

Jeg synes det er lidt irriterende at blive sat op som det ene eller andet. Den med at skelne mellem motionist og konkurrence udøver synes jeg virker sådan lidt...."Se mig, jeg er KONKURRNECE ATHLET, så min træning er vigtigere end dem der bare er "MOTIONISTER"...

For fa'en! Vi er sgu da alle en gang motionister. Der ikke nogens træning der er vigtigere end andres..

nu er jeg sikkert bedrevidende igen, men fair nok, eftersom det ikke er tilladt i dette land

at sige at noget er vigtigere end andet, så må vi jo prøve fra en anden vinkel..

vigtigere eller ej, så er der FORSKEL på vores træning,

fx er det motionisten ligegyldigt om han bruger en af de 2 gode stænger til de høje partials

han står og laver i squat med 50 kg...

ligeledes er det ham ligegyldigt om det er det ene eller det andet rack han bruger til det,

og længden af pauser er ham sikkert os inderligt ligegyldigt...

dette gælder altså ikke for os !

kald det gerne højrøvet, men hvorfor skal jeg ødelægge min træning og spilde min tid,

ved at bruge en gammel ærwelig stang og stå i et dårligt rack, hvor der knap nok er plads til

spotterne, og hvorfor skal jeg haste igennem mine løft, og derved få mindre udbytte af min

træning ?

det er IKKE et spørgsmål om at vade rundt som små konger og kræve opmærksomhed,

fordi vi er udøvende athleter, men faktum er at vi ER athleter, og mere og mere tyder desværre

på at folk ikke kan accepterer den måde vi er nødt til at træne på, upåagtet at vi begrænser

os mere og mere i det daglige, men eftersom meget tyder på at denne mangel på accept

først og fremmest bunder i mangel på forståelse af sporten, ja så ville det problem jo

være til at løse, hvis ellers folk ville indgå i en dialog med os, men det er der jo

forsvindende lidt vilje til, og vi kan jo ikke ligefrem tvinge folk til at komme og spørge os

om hvad vi laver og hvorfor vel ?

og det samme gælder med taskerne, folk der kun lige skal ind og bænke 10 min og kun har

en drikkedunk med, de ser bare vores tasker som et problem, istedet for lige at spænde hjelmen

og prøve at forstå hvorfor det er nødvendigt med en taske til alt det grej vi skal bruge,

faktisk burde det kræve et MINIMUM af hjerneceller at se det logiske i dette, men det er altså

for meget forlangt af folk...nææ så hellere brokke sig over det...

men okay, næste gang du skal i trøje, så kan du få lov til at ligge på plastikbænken

hvor man ikke kan lave opspænd, og du kan få en glat Ol-stang uden at få lov til at

bruge magnesium, og så kan du få max 30 sek pause imellem dine maxløft...

og alt imens kan der så ligge et par Brianer ved siden af på den gode bænk

men en af de sorte stænger og få forced med 40 kg...når du så har misset alle dine løft

fordi du sejler rundt på bænken og dine hænder glider, så regner vi med at du går glad og

tilfreds hjem og synes du virkelig har fået noget ud af din træning, og at du nu virkelig føler dig

klar til stævne ugen efter, hvorpå du så skal minde dig selv om at din træning aldrig

er vigtigere end disco-Brians...aldrig..

Link to comment
Share on other sites

Det er jo heller ALDRIG tilfældet vel :wink: Jeg har ihvertfald aldrig oplevet at nogen kom hen og sagde at jeg skulle fjerne bands så han kunne komme til...

Jeg må sige at jeg sagtens kan følge mange af Kragefars punkter. Dog er det måske sat vel rigeligt hårdt op, og når alt kommer til alt, så er Kragefar jo altså også styrkeløfter. Har leget i trøje, brugt bands, boards, brugt timer på det samme udstyr og holder lange pauser mellem sættene :wink:

Jeg synes det er lidt irriterende at blive sat op som det ene eller andet. Den med at skelne mellem motionist og konkurrence udøver synes jeg virker sådan lidt...."Se mig, jeg er KONKURRNECE ATHLET, så min træning er vigtigere end dem der bare er "MOTIONISTER"...

For fa'en! Vi er sgu da alle en gang motionister. Der ikke nogens træning der er vigtigere end andres.. :wink:

OBBC burde være et center for ALLE, og må indrømme at OBBC er det første center jeg har trænet i, hvor jeg har haft en fornemmelse af dette faktisk er tilfældet.

Self. ville jeg som styrkeløfter gerne have endnu bedre forhold, mens dem der dyrker fitness eller spinning ville trække i den anden retning. Dette giver self. en masse diskuteren og problemer, men sådan er det nu engang i en så stor klub hvor der skal være plads til SÅ mange forskellige personer :smile:

Jeg melder mig også på holdet, der syns, Crawdaddy sidder med de bedste kort her, selvom de er skarpe i kanten.

Som jeg har nævnt før, har vi for nylig fået en tosse ind i S+F direkte importeret fra OBBC. Han mener seriøst, at man kan beslaglægge op til flere stationer grundet hans ekstremt tåbelige måde at træne på. Og han skriger og rååver EEEN TOOO TREEE osv. i alle sæt, alle reps - fordi det mener han, han skal ifølge hans program.

Men beklager, hverken annektering af inventar, ekstrem kropslugt, ekstremt opmærksomhedsfremkaldende råberi, kagespisning, hyggelæsning, generel afslapning eller tilsvarende hører hjemme i noget træningscenter.

Kan også lide Troels holdning til det med, at vi er én gruppe af folk, der træner. Kan godt være, der er forskelle, men ingen er specielt meget mere vigtige end andre. Hvis Crawdaddy har ret i sine observationer, så syns jeg kraddajme osse, det er at opføre sig uden situationsfornemmelse i et center, men åbenbart er kommet til at opfatte som sit hjem. :smile:

Jeg tror sagtens, man ville kunne skære en hel del af træningssærhederne væk og stadig ha en god træning. Jeg arbejder skal selv på, at langt mindre skal være acceptabelt i mit center, end det man tillader nu.

Man æder sguda ik medbragt bagværk til træning ... Jeg ser intet galt i, man kører en banan ned. Jeg ser mig heller ikke for god til at snuppe en kæmpeeskimo i sommervarmen i S+F. Eller at tigge razor's klamme klid/chokoladebarrer. Men så stopper det osse der.

Moos og jer andre, det handler om lige at kunne betragte sig selv udefra et øjeblik og så skære de ting fra, hvor man måske har bredt sig lidt for meget og er blevet lidt for meget små chefer i træningslokalet.

Edited by Reebok
Link to comment
Share on other sites

Christian>>>

Jeg må også indrømme at det efterlader mig med en bitter smag i munden at tænke på den dobbeltmoral, de fremviser, i og med du selv har brugt timevis på champsquat, sheiko-bænk osv, endda altid samme squatrack/bænkstativ, og så endda er kategorisk dårlig til at lade andre køre ind imellem, på trods af en volumen, der ikke ligefrem lægger op til at være færdig på 10 minutter...

Jeg har altid syntes, at det var fair nok, men med den indstilling du ligger for dagen nu her, må man da sige at det klinger lidt hult...

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har nævnt før, har vi for nylig fået en tosse ind i S+F direkte importeret fra OBBC. Han mener seriøst, at man kan beslaglægge op til flere stationer grundet hans ekstremt tåbelige måde at træne på. Og han skriger og rååver EEEN TOOO TREEE osv. i alle sæt, alle reps - fordi det mener han, han skal ifølge hans program.

At han gør det, skal vel ikke sige noget om os???

Men beklager, hverken annektering af inventar, ekstrem kropslugt, ekstremt opmærksomhedsfremkaldende råberi, kagespisning, hyggelæsning, generel afslapning eller tilsvarende hører hjemme i noget træningscenter.
Inventar = nødvendigt

Kropslugt = Jens ( :wink::tongue: )

Råberi... Prøv du da at tage dig sammen til at lave tung dødløft i udstyr uden at hidse dig lidt op (Forøvrigt sjovt som Troels "Viking power!!!!" giver ret i dette - Gud ved hvad det var han råbte igår under squat... :wink :tongue: )

Kagespisning... For 120'ende gang, get on with it... Det er jo længe overstået, og havde aldrig været i problem, hvis nogen bare lige havde nævnt det...

Hyggelæsning... :blink::blink::blink:

Afslapning... :blink::blink::blink: Mener du at man ikke skal hvile ud mellem sættene, eller hvad?

Kan også lide Troels holdning til det med, at vi er en gruppe af folk, der træner. Kan godt være, de er forskelle, men ingen er specielt meget mere vigtige end andre. Hvis Crawdaddy har ret i sine observationer, så syns jeg kraddajme osse, det er at opføre sig uden situationsfornemmelse i et center, men åbenbart er kommet til at opfatte som sit hjem. :smile:

Det kan siges meget nemt; Det har han ikke.

Tilgengæld vil jeg godt IGEN påpege (hvor mange gange skal det gøres? ) at udviddelsen af udstyret i SÆRDELESHED vil komme flertallet til gavn, og ikke os.

Jeg tror sagtens, man ville kunne skære en hel del af træningssærhederne væk og stadig ha en god træning. Jeg arbejder skal selv på, at langt mindre skal være acceptabelt i mit center, end det man tillader nu.
Nej, men nu har du heller aldrig oplevet styrkeløft på din egen krop :wink: Kan såmænd godt forstå, hvis det er svært for en, der aldrig har kørt ME dødløft af forstå, hvorfor styrkeløfterne hidser sig op inden de skal løfte. De kan jo bare lade være med at løfte så tungt?!?!
Man æder sguda ik medbragt bagværk til træning ... Jeg ser intet galt i, man kører en banan ned. Jeg ser mig heller ikke for god til at undvære en kæmpeeskimo i sommervarmen i S+F. Eller at tigge razor's klamme klid/chokoladebarrer. Men så stopper det osse der.

Fint at du har en holdning. Derfor behøver andre ikke at dele den.

Moos og jer andre, det handler om lige at kunne betragte sig selv udefra et øjeblik og så skære de ting fra, hvor man måske har bredt sig lidt for meget og er blevet lidt for meget små chefer i træningslokalet.

Det handler jo netop om at vi betragter os selv. Der er jo ikke mange friheder at skære i, tilbage, og det går ud over træningen.

Det er da forståeligt hvis folk synes vi opfører os underligt, men vi skader sq ingen, så at de har ondt i røven er på ingen måde retfærdigt.

Link to comment
Share on other sites

fx er det motionisten ligegyldigt om han bruger en af de 2 gode stænger til de høje partials

han står og laver i squat med 50 kg...

ligeledes er det ham ligegyldigt om det er det ene eller det andet rack han bruger til det,

og længden af pauser er ham sikkert os inderligt ligegyldigt...

men okay, næste gang du skal i trøje, så kan du få lov til at ligge på plastikbænken

hvor man ikke kan lave opspænd, og du kan få en glat Ol-stang uden at få lov til at

bruge magnesium, og så kan du få max 30 sek pause imellem dine maxløft...

og alt imens kan der så ligge et par Brianer ved siden af på den gode bænk

men en af de sorte stænger og få forced med 40 kg...når du så har misset alle dine løft

fordi du sejler rundt på bænken og dine hænder glider, så regner vi med at du går glad og

tilfreds hjem og synes du virkelig har fået noget ud af din træning, og at du nu virkelig føler dig

klar til stævne ugen efter, hvorpå du så skal minde dig selv om at din træning aldrig

er vigtigere end disco-Brians...aldrig..

Hvorfor være så nedladende overfor motionister, som om at de er fuldstændig ligeglade med hvordan de træner!

Da jeg ikke dyrkede styrkeløft på konkurrence plan var jeg da også mest interesseret i at få en god bænkpres, det rigtige rack osv. Det har ikke ændret sig selvom jeg dyrker det på konkurrence plan nu.

Men man må da acceptere at andre også ønsker det gode udstyr. Det er altså ikke noget vi har fortrinsret til.

Hvis en diskobrian som du kalder dem, er igang med at kører bænkpres på den gode bænk, så er det vel bare at spørge hvornår han er færdig, og spørge om man kan få bænken efter ham. Og som du selv siger så tager det jo ofte ikke så lang tid, og man kan komme til 10min efter.

Hvis det tager lang tid, så må man jo bare improvisere og kører en anden presseøvelse. Sværere er det ikke. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos og jer andre, det handler om lige at kunne betragte sig selv udefra et øjeblik og så skære de ting fra, hvor man måske har bredt sig lidt for meget og er blevet lidt for meget små chefer i træningslokalet.

som sagt, det handler ikke om at være hverken chefer eller konger,

men de anslået 3 timer om ugen hvor vi laver de ME-øvelser,

der udgør fundamentet i vores træning, ikke alle, men en del af os,

der kan jeg ikke se nogen grund til at gå på kompromis med vores

træning, for at tækkes en flok ignorante fjolser og bonderøve..

det betyder ikke at vi har carte blanche til at opføre os som vi lyster

i de få timer om ugen, og hele pointen er at det GØR VI HELLER IKKE!!!!

vi fylder mindre og mindre, vi larmer mindre, vi er hjælpsomme, vi deler

racks så ofte det er muligt, folk får et godt råd når de spørger om hjælp,

vi rydder pænt op efter os, men lige lidt hjælper det !!

når det så er sagt, så kræver et tungt løft i squat hurtigt en 3-4 spottere, plus

en mand til at tjekke dybde, PLUS at jeg personligt ikke vil misse et løft

fordi det forventes at jeg kryber som en lille ydmyg mus hen til stangen

og dykker med 250 kg uden at komme med så meget som et pip..

sådan spiller klaveret altså ikke, og det må folk enten acceptere eller også

må de sgu begynde at spille skak eller ludo, i stedet for at frekventere et

sted hvor der dyrkes eliteidræt med hvad det nu medfører.

Link to comment
Share on other sites

Råberi... Prøv du da at tage dig sammen til at lave tung dødløft i udstyr uden at hidse dig lidt op (Forøvrigt sjovt som Troels "Viking power!!!!" giver ret i dette - Gud ved hvad det var han råbte igår under squat... :wink )

Hehe! Indrømmer gerne jeg ikke er guds bedste barn i et træningscenter. Det er som heller ikke så meget det. Det er bare OS Vs. DEM diskussionen der er tegnet lidt for hårdt op synes jeg. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos, du er så stolt af din egen træning, at du slet ikke kan sætte dig ind i noget andet. Kun din unge alder kan undskylde denne nærmest pinlige selvoptagethed. Det er på tide at hoppe ned fra den høje hest.

I øvrigt ved jeg ikke lige, om jeg sådan ubeset køber at DU er prototypen på styrkeløfter, som skal definere begrebet og afgøre, jeg intet har prøvet i den retning. Men igen .... teenagere er jo lidt firkantede og jeg-alene-vide. :superman:

Du og andre ligger åbenbart andre til last i træningslokalet. Andre som har samme ret til alt inventar ligegyldigt, hvor åndssvagt du synes, de træner, ligegyldigt hvor mange fine styrkeløfterord du swinger rundt, ligegyldigt hvor mange medaljer og kager du skraber til dig.

Igen: Hvis Craw har bare lidt ret i sine observationer, og hvis jeg trænede i OBBC, så ville jeg også lige spørge lederne ud, om tingene måske kunne arrangeres mere smidigt....

Edited by Reebok
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor være så nedladende overfor motionister, som om at de er fuldstændig ligeglade med hvordan de træner!

Da jeg ikke dyrkede styrkeløft på konkurrence plan var jeg da også mest interesseret i at få en god bænkpres, det rigtige rack osv. Det har ikke ændret sig selvom jeg dyrker det på konkurrence plan nu.

Men man må da acceptere at andre også ønsker det gode udstyr. Det er altså ikke noget vi har fortrinsret til.

Hvis en diskobrian som du kalder dem, er igang med at kører bænkpres på den gode bænk, så er det vel bare at spørge hvornår han er færdig, og spørge om man kan få bænken efter ham. Og som du selv siger så tager det jo ofte ikke så lang tid, og man kan komme til 10min efter.

Hvis det tager lang tid, så må man jo bare improvisere og kører en anden presseøvelse. Sværere er det ikke. :smile:

Jeg er for så vidt enig med dig, selvom jeg dog tvivler på at de fleste motionister (Sig mig, det lyder efterhånden som et skældsord :blink: ) kan mærke forskel på at squatte med en ol-stang eller en styrkeløftsstang. Og der er da garanteret også størst forskel for os, om vi benytter ordentligt udstyr, end for dem, med alt det optimering, vi bruger med opspænd osv.

Der er jo heller ingen, der kræver fortrinsret, men det ER jo unægteligt ligegyldt om man laver sine highbar partial squats med 60 kg med en stang, hvor der står eleiko eller leoko på... Det er jo lidt en anden historie, når det drejer sig om 250 kg i udstyr...

Dog kan man ikke sige det så simpelt - der er sq folk, der bliver fornærmede, når netop en styrkeløfter spørger, hvor meget de mangler...

Link to comment
Share on other sites

Dog kan man ikke sige det så simpelt - der er sq folk, der bliver fornærmede, når netop en styrkeløfter spørger, hvor meget de mangler...

Ja, men det må så være deres problem :wink:

Prøver aldrig at jage folk væk, hvilket nogle af jer andre iøvrigt heller ikke gør, hvis andre i denne tråd skulle have fået det indtryk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu gider jeg snart ikke sige det mere, men læs dog for dælen hvad jeg skriver.

Du er så stolt af din egen træning, at du slet ikke kan sætte dig ind i noget andet. Kun din unge alder kan undskylde denne nærmest pinlige selvoptagethed.

Jeg er overhovedet stolt af min træning, at du ved det. Som sagt, jeg ville helst træne i fred, hvor folk ikke stopper op for at kigge. Ikke at de ikke må, eller ikke har lov til det, at forstå :wink:

Synes godt nok alderskortet er lavt at spille, selv for dig, som vitterligt ikke ved noget som helst om situationen, men det er vel at forvente, når man tænker på din konstante jagt efter brok og dårligdomme mht obbc'erne...

Men ja, det er jo nemt, når man ikke kan argumetere...

Jeg nægter at lade mig provokere at det :wink:

I øvrigt ved jeg ikke lige, om jeg sådan ubeset køber at DU er prototypen på styrkeløfter, som skal definere begrebet og afgøre, jeg intet har prøvet i den retning. Men igen .... teenagere er jo lidt firkantede og jeg-alene-vide. :superman:
Nu kan jeg jo se i din log, at det vidst nok er yderst sjældent du hopper i en squatdragt og dykker med dit max. Men selvfølgelig har du lige holdt pause fra mol, så det kan da godt være du lige var oppe og sniffe til de 300 i mellemtiden?

Eller, kunne det tænkes, du vitterligt ikke aner hvordan det er? :crazy::blahblah:

Du og andre ligger åbenbart andre til last i træningslokalet. Andre som har samme ret til alt inventar ligegyldigt, hvor åndssvagt du synes, de træner.

Har jeg skrevet andet? Nej, det har jeg ikke. Faktisk har jeg skrevet præcis det samme. Godt spottet!

At andre ikke kan forstå det, burde ikke være vores problem. Det er det så åbenbart alligevel, men vi KAN altså ikek gøre noget ved det - det er et job for bestyrelsen, men de er jo ikke interesserede i at støtte os.

Igen: Hvis Craw har bare lidt ret i sine observationer, og hvis jeg trænede i OBBC, så ville jeg også lige spørge lederne ud, om tingene måske kunne arrangeres mere smidigt....

Ja, men det er da også fantastisk at du kun ser det fra én side.

Forstod du ikke tidligere, da jeg skrev, at vi HAR forsøgt kontakt med bestyrelsen, men de nægter os denne. Det gør det umiddelbart ret svært, men hvis du kan komme med et forslag til at få det gjort mere velfungerende, uden at bestyrelsen rent faktisk gider lytte, ville da være fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Sikke sur, man er blevet. Og sikke en god hukommelse for gammelt nag. :bigsmile:

Jeg kan godt se, der ikke kan argumenteres - selv ikke når jeg tager tråde op fra Crawdaddy.

Nej, jeg squatter ikke i dragt. Jeg begyndte at squatte for 1-2 måneder siden efter simmons program, og det går helt fint. Jeg har spurgt klausjensen, hvad kravene til korrekt squat er, og jeg tror, jeg overholder reglerne. Jeg squatter uden knæbind, uden dragt osv. Jeg dødløfter efter TJ's singlesprogram, uden bælte og nogetsomhelst andet gejl. Jeg bænker efter simmons programmet uden noget tilbehør overhovedet. Gi mig kridt på hænderne, så er jeg igang.

Så hvis min eklatante mangel på bradepandekager, squatdragter, kæder, knæbind og yderligt lir betyder, jeg intet ved og intet har prøvet efter din mening, og jeg som følge deraf ikke har ret til at diskutere eller have en mening - så bekræfter det bare min opfattelse af, at du ikke kan se 5 mm. ud over næsen.

Og så kan jeg endnu bedre sætte mig ind i Crawdaddys indlæg, som jeg synes er ret lette at forstå. Eller burde være det.

I øvrigt er jeg helst fri for at få tillagt negative holdninger til andre, der træner i OBBC.

Edited by Reebok
Link to comment
Share on other sites

Jo da. :smile:

Tak!

:laugh:

Sikke sur, man er blevet. Og sikke en god hukommelse for gammelt nag. :bigsmile:

Jeg kan godt se, der ikke kan argumenteres - selv ikke når jeg tager tråde op fra Crawdaddy.

Nej, jeg squatter ikke i dragt. Jeg begyndte at squatte for 1-2 måneder siden efter simmons program, og det går helt fint. Jeg har spurgt klausjensen, hvad kravene til korrekt squat er, og jeg tror, jeg overholder reglerne. Jeg squatter uden knæbind, uden dragt osv. Jeg dødløfter efter TJ's singlesprogram, uden bælte og nogetsomhelst andet gejl. Jeg bænker efter simmons programmet uden noget tilbehør overhovedet. Gi mig kridt på hænderne, så er jeg igang.

Så hvis min eklatante mangel på bradepandekager, squatdragter, kæder, knæbind og yderligt lir betyder, jeg intet ved og intet har prøvet efter din mening, og jeg som følge deraf ikke har ret til at diskutere eller have en mening - så bekræfter det bare min opfattelse af, at du ikke kan se 5 mm. ud over næsen.

Og så kan jeg endnu bedre sætte mig ind i Crawdaddys indlæg, som jeg synes er ret lette at forstå. Eller burde være det.

I øvrigt er jeg helst fri for at få tillagt negative holdninger til andre, der træner i OBBC.

Hvad mener du med gammelt nag? :smile:

Spørgsmålet var som sådan heller ikke hvor meget og hvorledes, men spørgsmålet om at man har en væsentligt anderledes attitude på, for at gå ind i lave et løft på 250 kg, mere end, og alt respekt for din træning og hvor langt du er nået, en, der squatter 110 kg :smille:

Nu må man ellers ikke nævne Klaus Jensen og "korrekt squat" i samme sætning, men du slipper denne gang :tongue: :tongue:

Du skal dog være velkommen til at møde op i obbc til en omgang reverse band squat, for selv at opleve det på din egen krop. :smile: (apropos "kridt på hænderne" :wink: )

Det skal ikke være ensbetydende med at jeg ikke tager andres løft alvorligt, og er da også lige så opmærksom når jeg spotter folk med 60 kg i bænk, eller 200 kg. Men unægteligt kræver det tunge løft mere løfteren. Det må du da give mig ret i?

Nu handler det ikke så meget om hvad der er let forståeligt - det handler om hvad der er rigtigt :wink:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share