SAS liga'en 2006/2007


Martin G
 Share

Recommended Posts

Lad mig slå fast én gang for alle. Vejle rykker IKKE ned. Og ja, jeg ved godt at VB ikke har fået point endnu. Men, efter 6 spillerunder har de mødt nummer 1,2,3,4,5 og 7.

Når VB over de næste uger møder Viborg, SIF, Randers og Horsens så skal der nok komme gang i pointhøsten.

FCK vinder selvfølgelig ligaen igen i år. Men, det kan jo ligesom ikke alene være tilfredsstillende for et hold med det budget. Hvis ikke de ryger med i CL eller gør det rigtigt godt i Uefa-cup'en, så må sæsonen siges at være en fiasko - uanset hvad de vinder herhjemme.

Måske ligger de 1,2,3,4,5 og 7 fordi de har mødt Vejle :tongue:

Har du set Vejle spille i år, det er jo ikke bare fordi de taber, det er måden de gør det på. Jeg har set et par kampe, hvor de har været heldige kun at tabe 4-0. Feks på hjemmebane imod FCK i lørdags, hvor deres forsvar var så let at udspille at selv FCK's målmand fik en assist og det med en Albeck i vanlig standard mindst var blevet til tenniscifre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Måske ligger de 1,2,3,4,5 og 7 fordi de har mødt Vejle :tongue:

Har du set Vejle spille i år, det er jo ikke bare fordi de taber, det er måden de gør det på. Jeg har set et par kampe, hvor de har været heldige kun at tabe 4-0. Feks på hjemmebane imod FCK i lørdags, hvor deres forsvar var så let at udspille at selv FCK's målmand fik en assist og det med en Albeck i vanlig standard mindst var blevet til tenniscifre.

Jeps, jeg har set dem. Men, for det første skal VB ikke måle sig mod hold som FCK eller Brøndby (som vi spillede 1-2 med i Brøndby) - for det andet spillede VB faktisk en god første halvleg mod FCK.

Men, lad os vente og se til efter 11. spillerunde hvor alle har mødt alle.

--->Blanco

Er det noget, du er villig til at vædde om?

You decide the stakes :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hmm, som jeg før har udtrykt, så har jeg stor sympati for Vejle, og jeg håber, i klarer den :smile:. Men, jeg tror ikke, at i har niveauet. Så du kampen hvor vi (OB, hvis det ikke er gået op for jer :tongue:) mødte jer? Vi vandt 3-1 uden nogen problemer. Og det på trods af at vi har haft en elendig sæsonstart i år. Faktisk er Vejle det enste hold, vi bare har kørt over.

Jeg er i hvert fald også klar på et væddemål :wink:.

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share