SAS liga'en 2006/2007


Martin G
 Share

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu kan du så kæmpe med Krumme om 2. pladsen :wink:

Det var ikke så meget udfordring jeg bad om :blush: . Men jeg kan se, at du ventede med at melde dig, til du førte, tsk :tongue:

Men godt nok en giftig runde med 1175000kr, du er jo nr 7 i Danmark med den runde.

Link to comment
Share on other sites

FCK; DK's svar på Juventus. Det er beskæmmende, at dommerstanden ikke har nosser nok til at dømme bare nogenlunde retfærdigt, når FCK er den ene part :mad:.

K

afslut tudefjæs :laugh:

hvis du så kampen mellem fck og ob kan man da vist ikke sige dommeren var mere til den ene side end den anden - han lavede hvertfald nogle underlige domme som tilfaldt både fck og ob.

der vil altid være mere fokus på fck og bif end de andre hold og nogle personer der ikke holder med de hold vil finde årsager til hvorfor det ikke var fx herfølge der vandt i år i stedet for at se på egne fejl.

Link to comment
Share on other sites

FCK; DK's svar på Juventus. Det er beskæmmende, at dommerstanden ikke har nosser nok til at dømme bare nogenlunde retfærdigt, når FCK er den ene part :mad:.

K

Du hentyder vel Grahn's røde kort :blink:

Først smed han sig i feltet og modtog en korrekt advarsel for film, herefter rev han Jesper Grønkjærs trøje i stykker og får endnu et gult kort. Kan ikke rigtigt se det urimelige heri.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Han smed sig ikke. Det er 100 % tydelig for alle. Majoriteten af medierne og andre sportskyndige er helt enige med dette. Når man er oppe i hans fart, skal der kun et ganske lille puf til før man kommer ud af balance - det var det der skete i går. Grahn fik et puf, kom ud af balance og faldt over sine egne ben. Der var ikke skyggen af straffe, men godt nok heller ikke skyggen af film. Spillet skulle bare være fortsat.

Det andet gule er helt ok.

Kampen blev en helt anden efter Grahn røg ud. Vi gik fra at være det bedste hold til at være under totalt pres.

Ok, hvis det var en enlig hændelse kunne jeg acceptere det, men de 2 store (specielt FCK) får så mange kendelser dømt til deres fordel, at man tror det er løgn. Jeg har sæsonkort til Odense stadion, og jeg har set så mange dommere dømme de mystiske ting til fordel for BIF og FCK. Aldrig nogen af de aldrig hold. Der er dommerne bare generelt dårlige :laugh:.

Det er til at brække sig over.

K

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dommeren siger det faktisk selv :blink:... Følgende er sakset fra onside:

"Efter at have set situationen i slow omkring Tobais Grahns første gule kort havde dommer Lars Christoffersen denne klare vurdering: "Jeg ville stadig ikke dømme straffe. Han falder over sine egne ben."

Hvordan ********** ******* ****** ***** kan du så give ham gult for film.....? Du siger jo selv, at han FALDER over sine egne ben..... :blink::blink::blink::blink::crazy::dry::mad::sneaky2::unhappy::4signme::rocketwhore:....

Nej, jeg er ikke helt tilfreds.

K

Link to comment
Share on other sites

Dommeren siger det faktisk selv :blink:... Følgende er sakset fra onside:

"Efter at have set situationen i slow omkring Tobais Grahns første gule kort havde dommer Lars Christoffersen denne klare vurdering: "Jeg ville stadig ikke dømme straffe. Han falder over sine egne ben."

Hvordan ********** ******* ****** ***** kan du så give ham gult for film.....? Du siger jo selv, at han FALDER over sine egne ben..... :blink::blink::blink::blink::crazy::dry::mad::sneaky2::unhappy::4signme::rocketwhore:....

Nej, jeg er ikke helt tilfreds.

K

Jeg så ikke kampen, men appellerer Grahn evt. selv for at få straffe bagefter?

Grahn er i øvrigt en mærkværdig primadonna, men det er jo en lidt anden snak. I skal trods alt kun trækkes med ham til jul :smile:

Link to comment
Share on other sites

Han smed sig ikke. Det er 100 % tydelig for alle. Majoriteten af medierne og andre sportskyndige er helt enige med dette. Når man er oppe i hans fart, skal der kun et ganske lille puf til før man kommer ud af balance - det var det der skete i går. Grahn fik et puf, kom ud af balance og faldt over sine egne ben. Der var ikke skyggen af straffe, men godt nok heller ikke skyggen af film. Spillet skulle bare være fortsat.

Det andet gule er helt ok.

Kampen blev en helt anden efter Grahn røg ud. Vi gik fra at være det bedste hold til at være under totalt pres.

Ok, hvis det var en enlig hændelse kunne jeg acceptere det, men de 2 store (specielt FCK) får så mange kendelser dømt til deres fordel, at man tror det er løgn. Jeg har sæsonkort til Odense stadion, og jeg har set så mange dommere dømme de mystiske ting til fordel for BIF og FCK. Aldrig nogen af de aldrig hold. Der er dommerne bare generelt dårlige :laugh:.

Det er til at brække sig over.

K

Jeg var inde i parken og se kampen. Det var helt fint Grahn røg ud, måske var det første gule kort ik helt i orden, men han var konstant henne ved dommeren og brokke sig. Hele tiden, og efter det første kort jagtede han grønkjær helt nede fra modsatte ende og rev hans trøje i stykker. Syntes det var helt fint han røg ud, han skulle konstant markere sig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg så ikke kampen, men appellerer Grahn evt. selv for at få straffe bagefter?

Grahn er i øvrigt en mærkværdig primadonna, men det er jo en lidt anden snak. I skal trods alt kun trækkes med ham til jul :smile:

Nej, det gør han ikke. Han brokker sig kun - forståeligt nok - over det gule kort. Grahn er en fantastisk spiller, og vi har ham da som min. resten af sæsonen :smile:. Så er han nok fortid, desværre.

K

Link to comment
Share on other sites

Nej, det gør han ikke. Han brokker sig kun - forståeligt nok - over det gule kort. Grahn er en fantastisk spiller, og vi har ham da som min. resten af sæsonen :smile:. Så er han nok fortid, desværre.

K

Ok, troede kun det var efterårssæsonen. Grahn kan spille ret utroligt, når han virkeligt gider, men til gengæld er han en primadonna udover alle grænser. Jeg håber da i slipper for for meget af den side i OB.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ok, jeg har så lige set, at du er fra Aarhus. Så forstår jeg det bedre :tongue:. Han er kommet til et bedre hold nu, og vi har ikke set det store til hans nykker. Eller jo, det har vi, men på en ok måde. Han ved at han er en god spiller, ingen tvivl om det, men han kæmper også røven ud af bukserne for os i hver kamp, og har fået en super start i OB. Endvidere har han også lavet en del kasser.

Nej, han er lejet sæsonen ud. Efter det ryger han nok til udlandet.

K

Link to comment
Share on other sites

Han smed sig ikke. Det er 100 % tydelig for alle. Majoriteten af medierne og andre sportskyndige er helt enige med dette. Når man er oppe i hans fart, skal der kun et ganske lille puf til før man kommer ud af balance - det var det der skete i går. Grahn fik et puf, kom ud af balance og faldt over sine egne ben. Der var ikke skyggen af straffe, men godt nok heller ikke skyggen af film. Spillet skulle bare være fortsat.

Det andet gule er helt ok.

Kampen blev en helt anden efter Grahn røg ud. Vi gik fra at være det bedste hold til at være under totalt pres.

Ok, hvis det var en enlig hændelse kunne jeg acceptere det, men de 2 store (specielt FCK) får så mange kendelser dømt til deres fordel, at man tror det er løgn. Jeg har sæsonkort til Odense stadion, og jeg har set så mange dommere dømme de mystiske ting til fordel for BIF og FCK. Aldrig nogen af de aldrig hold. Der er dommerne bare generelt dårlige :laugh:.

Det er til at brække sig over.

K

Måske det er fordi Bif og FCK spiller det bedre og hurtiger end jer andre hold at jeres spillere bliver nødt til at bruge ulovlige midler til at stoppe det tempo og den rytme Danmarks to ubestridte tophold spiller i..

Så stop med at tude over dommeren, det er til at brække sig over!!!

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen som har en idé om William Kvists chancer hos FCK resten af sæsonen? Indtil videre er han jo blevet skiftet ind i de første 5 kampe - på den anden side er der ret mange om pladsen. Jeg overvejer at købe ham i stedet for Oluwafemi fra FCM, men det er jo lidt et sats eftersom Oluwafemi er fast mand :smile:

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at BIF ikke har pengene. Ailton vil givet hvis pynte på et angreb, som kun tæller, en indtil videre talentløs Haitianer og Lillebror ost.

Han er god nok ham Haitianeren han kommer til at overraske i sas ligaen i år, men resten af vores angreb noget Aarhusiansk LORT... :crazy::crazy:

Og jo vi har pengene, vi har jo solgt og fremavlet talenter gennem de sidste 30 år og gjordt tusind gange mere for dansk fodbold end FCK nogensinde kommer til :cool::cool:

Edited by MastHa
Link to comment
Share on other sites

Er der nogen som har en idé om William Kvists chancer hos FCK resten af sæsonen? Indtil videre er han jo blevet skiftet ind i de første 5 kampe - på den anden side er der ret mange om pladsen. Jeg overvejer at købe ham i stedet for Oluwafemi fra FCM, men det er jo lidt et sats eftersom Oluwafemi er fast mand :smile:

Jeg synes, at du skal købe nogle Vejlespillere

:innocent:

Sidste år havde jeg begge spillere. Kvist er god, fordi han som FCK'er får mange point, men han scorer aldrig og får ikke altid ekspertpoint. Medens Oluwafemi er stabil og scorer et par mål i løbet af en sæson. Jeg ville vælge Oluwafemi.

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, at du skal købe nogle Vejlespillere

:innocent:

Sidste år havde jeg begge spillere. Kvist er god, fordi han som FCK'er får mange point, men han scorer aldrig og får ikke altid ekspertpoint. Medens Oluwafemi er stabil og scorer et par mål i løbet af en sæson. Jeg ville vælge Oluwafemi.

Ja, den med vejlespillere ku' du li' hva'! :wink: Tror også, at jeg beholder Oluwafemi - men det er fristende at tage Kvist, da FCK sikkert giver Vejle en kæmpe røvfuld!

Link to comment
Share on other sites

Han er god nok ham Haitianeren han kommer til at overraske i sas ligaen i år, men resten af vores angreb noget Aarhusiansk LORT... :crazy::crazy:

Og jo vi har pengene, vi har jo solgt og fremavlet talenter gennem de sidste 30 år og gjordt tusind gange mere for dansk fodbold end FCK nogensinde kommer til :cool::cool:

Så fotæl mig lige hvor i deres balance, jeg kan finde alle deres penge til at investere. Sådan som jeg ser det har BIF omkring 130 mio. kr. gæld og omkring 3 mio. kr. likvider. Regnskab

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt som det der kort med at FCK bare er en klub, der betaler sig fra det hele altid kommer frem.

Faxe sagde sidste år i et interview at Brøndby var en rigtig klub. Sebastian bemærkede ironisk at Brøndby også var en fusionsklub, og så vidt jeg husker var Faxes svar noget i stil med: Ja, men de to klubber lever stadig som underafdelinger af Brøndby.

Jeg glemte lige et øjeblik, hvad er det nu FCK's ungdomsafdelinger hedder? Så vidt jeg husker er det B1903 og KB.

Jeg er enig i at Brøndby har gjort mere for dansk fodbold end FCK. Men mere end FCK nogensinde kommer til er måske at tage munden lidt for fuld med Per Bjerregaards lem!

Brøndby IF har eksisteret i 32 år. (Correct me if I am wrong!) FC København i 14. Det er sgu lidt svært at bygge en talentudvikling op på fem-seks år (Så kommer de til klubben som 14årige, og spiller på førsteholdet når de er 22). For man er jo sådan set nødt til at få talenterne et sted fra. Det er på vej nu. Laudrup d. IV, William Kvist, Martin Bergvold, Martin Bernburg med flere.

Desuden så synes jeg Brøndby kan takke Rosenhøj i Hvidovre for en stor del af deres "talentudvikling" gennem de sidste 15 år! Det samme kan FCK, og adskillige andre klubber i dansk fodbold. Der er ingen tvivl om at en spiller som Daniel Agger er i høj grad er blevet udviklet i Brøndby, men de havde nok ikke haft den store interesse i ham, hvis han ikke kunne noget, da han kom til klubben.

Det er muligt at Brøndby sidder på en eller anden formue efter de mange spillersalg, men Bjerregaard er sgu for nærig til at smide 25 millioner på en enkelt spiller. Og så får man altså ikke det bedste, heller ikke det næstbedste, og heller ikke det tredje-fjerdebedste som FCK får.

FCK vil gerne slås med i Europa, og for første gang har de nogle klassespillere, som kan gøre sig internationalt, og som mere eller mindre holder konstant højt niveau.

Jeg ved godt at det er en synd at holde med FCK, men jeg tror nu Gud tilgiver mig, da han selv er at finde på Nedre C hver gang FCK spiller hjemme! (Det må være forklaringen på alle de sene sejre!) Eller også er DET bare fordi at FCK og Brøndby er de eneste hold i SAS-ligaen som har fattet at en fodboldkamp varer 90 minutter og nogengange længere, og at mål scoret efter 89.59 minutter tæller ligeså meget som mål scoret på et hvilket som helst andet tidspunkt i kampen.

Men jeg håber inderligt på at når FCK løber på banen i Amsterdam på onsdag, så sidder 100% af Danmarks fodboldinteresserede og håber at de klarer den. Fordi det er en dansk klub, og vi er danskere, når vi bor i Danmark.

Jeg håber da også at både Brøndby, OB og Randers klarer sig godt i Europa, selvom Randers jo ikke er rigtige danskere... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Shot>>

Enligt SPORT-Expressens danska källor var Bröndby och Örgryte överens redan för ett par dagar sedan, men Ailton ville hellre till FCK - som nu betalar drygt 25 miljoner kronor för Ailton.

Med andra ord riktigt, riktigt stora pengar för Örgryte.

- FCK och Bröndby var klubbarna som var mest intresserade och deras bud var likvärdiga, är sportchefen Stefan Allbäcks kommentar.

LINK

En fusion er vel ikke bare en fusion. Der er vel forskel på at fusionere to landsby-serieklubber (eller hva de nu har været) og så to gamle traditionsbundne klubber. Geografisk er der sikkert også lidt længere mellem Frederiksberg og Gentofte, end der er mellem B.Øster og B.Vester.

ps. når folk har en 'sjov' plante som avatar, er der vel god grund til ikke at hænge sig alt for meget i deres vrøvl.

pps. og nej - jeg holder IKKE med FC på onsdag :laugh: Jeg har prøvet, men jeg kan sku ikke :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share