SAS liga'en 2006/2007


Martin G
 Share

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Første runde af SAS ligaen involverede ikke de store overraskelser

Største positive overraskelser:

1. Morten Nordstrand - FC Nordsjælland

2. FC Nordsjælland

3. Aab's fremragende nyindkøb! Alle tre!

4. Esbjerg kunne uden Berglund

5. Vejle!

6. FCK afgjorde kampen i første halvleg (som FCK'er betyder det forhåbentligt at man ikke skal sidde på kanten af sædet hele kampen i denne sæson!)

Største negative overraskelser:

1. Randers FC! Troels Bech kaldte dem i sidste sæson for et SAS ligahold lånt ud til 1. division. Der tog han fejl! Randers skal nok komme igen, men de skal godt nok spænde hjelmen da!

2. Mads Timm i front for OB!?! Hvad med at få fingeren ud og få købt en angriber så den stakkels gamle mand ikke skal ligge og lave armbøjninger på sidelinjen!!

3. "Med dette flag erobrer vi Danmark" (frit oversat) Starten var ikke den bedste! Brøndby spillede til tider ganske pænt, men de bør nok finde en eller to forstærkninger hvis de skal holde trit med FCN( :tongue: ) i denne sæson!

Men som sagt ikke de store overraskelser. Jeg havde skudt FCK til en smal sejr og en 4. plads efter første runde. Det blev en 5. plads. Medmindre de taber den næste, sandsynligvis deres laveste placering i denne sæson. (Det samme med Brøndbys 3-4. plads.)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
cool at AAB er startet så godt - det ser ud til at vi ikke får en sæson hvor det hedder: FCK eller BIF, men nærmere FCK -og så AAB og BIF

og lad så bare Horsens rykke ned - de spiller kedeligt

Sådan er det hver gang et midterhold får en stime. Bare vent, de skal nok få et knæk. AAB's position er netop et resultat af, at tingene går op i en højere enhed, hvorimod hverken FCK eller BIF har spillet prangende. Det er et spørgsmål om at have det højeste bund-niveau.

Tilgengæld ser kampen om bronze ud til at blive spændende, både FCN, AAB, FCM og EFB har vist gode takter(forhåbentlig kan de tage nogle point fra Parken Sports & Entertainment :wink: ).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det kan jeg, guldet ender i Nørreskoven :tongue:

Tja, hellere jer ned FCK. Men i ryger sgu nok retur til 1 division. Desværre. Jeg kan godt lide Vejle :smile:. I var også så venlige at lade os få vores eneste sejr indtil videre i den her skodsæson :unhappy:.

K

Link to comment
Share on other sites

Tja, hellere jer ned FCK. Men i ryger sgu nok retur til 1 division. Desværre. Jeg kan godt lide Vejle :smile:. I var også så venlige at lade os få vores eneste sejr indtil videre i den her skodsæson :unhappy:.

K

Vi ryger ikke retur, men når man i de første runder møder sidste års nummer 2 og 3 samt dette års førende hold, så er det altså en hård start. I øvrigt har vi FCN og FCK i de næste kampe, så det bliver ikke meget lettere lige foreløbig.

Sålænge vi slår hold som Horsens, Randers, Silkeborg mv, så skal det nok gå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg håber da på jer :smile:. Synes det er forfriskende, at et oprykkerhold ikke kun består af boldspassere på 100 kg, der losser bolden sanseløst frem. Vejle har altid spillet en god gang teknisk bold.

Pøj pøj med det.

K

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber da på jer :smile:. Synes det er forfriskende, at et oprykkerhold ikke kun består af boldspassere på 100 kg, der losser bolden sanseløst frem. Vejle har altid spillet en god gang teknisk bold.

Pøj pøj med det.

K

Takker - uanset hvad, så får vi nok brug for al den støtte vi kan få :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber da på jer :smile:. Synes det er forfriskende, at et oprykkerhold ikke kun består af boldspassere på 100 kg, der losser bolden sanseløst frem. Vejle har altid spillet en god gang teknisk bold.

Pøj pøj med det.

K

Jeg må indrømme, at jeg i min drømmeholdsturnering har valgt en strategi med altid at købe mange spillere fra de hold, som skal møde Vejle :innocent:

Var der i øvrigt ikke flere MOL'ere, som deltager i BT's drømmeholdsturnering, som ville joine MOL-puljen :smile: .

Der er jo ikke meget udfordring i bare at slå krummen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Var der i øvrigt ikke flere MOL'ere, som deltager i BT's drømmeholdsturnering, som ville joine MOL-puljen :smile: .

Der er jo ikke meget udfordring i bare at slå krummen :devil:

Nu kan du så kæmpe med Krumme om 2. pladsen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

FCK; DK's svar på Juventus. Det er beskæmmende, at dommerstanden ikke har nosser nok til at dømme bare nogenlunde retfærdigt, når FCK er den ene part :mad:.

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share