Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror nu nok nærmere, det at han aldrig kommer ind helt i form, har større indflydelse på hans Olympia-chancer. Cormier om igen... :nonono: Potentialet er der uden tvivl, men det bliver bare ikke udnyttet til fulde.

Han skal nok lære at være "dialed in" når det gælder tror jeg.. Er jo set mange gange at folk bliver bedre og bedre til det med tiden, eller at de får en god rådgivning af deres nutritionist. Tror han vil fremvise en rigtig god pakke i år til Mr. O.

Link to comment
Share on other sites

chasingcolemanjg8.jpg

Fra FlexOnline:

“I’m not out to set any records or try to change history. But let’s put it this way — a lot of my goal is to beat Ronnie Coleman because he’s the only guy I haven’t been able to surpass yet. And honestly, I really want to beat Ronnie Coleman more than I want to win the Olympia at this point. Because he is maybe the greatest bodybuilder we’ve seen as Mr. Olympia. So you know, with all the respect to him, and all the other athletes, I just want to beat the guy. And you know what, when I do beat him, you know people are going to make excuses (about) why I beat him. And say, ‘Maybe he’s over the hill’ or ‘He didn’t look his best.’ But you know what? First is first. You take it the way it comes. People are always going to have opinions.

“I sit at home and I look at my victories that I’ve had — I’ve got three Arnold Classic trophies sitting in my case, I’ve got three most muscular trophies. I’ve won the Ironman, I’ve won San Francisco. European shows. I’ve won a lot of contests except the Mr. Olympia. I’d love a Sandow sitting on my mantle. I’d love two. I’d love possibly three. But I’m not trying to set records. If I wanted to set records I would have gone back to the Arnold Classic and won their consecutive wins after three but I didn’t. I’m really focused on trying to bring home the Sandow and beat Ronnie Coleman at the same time.”

Link to comment
Share on other sites

Det er så ledt det billede... Håber han gør sig gældende i år :smile:

ja han ser ud til at være godt kørende. Dog måske en anelse for klar på nuværende tidspunkt, med fare for ikke at toppe på dagen. personligt kan jeg ikke forstå at folk generelt på dette forum syntes at Cutler er asymetrisk. Jo han er MEGET stor for sin højde, men det er Coleman da vist også :wink:

Slaget bliver mellem de to endnu engeng i år og de har begge fortjent at vinde......

Link to comment
Share on other sites

ja han ser ud til at være godt kørende. Dog måske en anelse for klar på nuværende tidspunkt, med fare for ikke at toppe på dagen. personligt kan jeg ikke forstå at folk generelt på dette forum syntes at Cutler er asymetrisk. Jo han er MEGET stor for sin højde, men det er Coleman da vist også :wink:

Slaget bliver mellem de to endnu engeng i år og de har begge fortjent at vinde......

At Coleman også er meget stor hjælper sgu da ikke på Cutler´s symmetri...

Hans maveregion ser rigtigt skidt ud. ved god at han stadig mangler at cutte helt men den mand skulle vist have lavet nogle flere crunches!! :4thumbup: Ellers ser han da klar ud men Cutler tæver ham :devil:

Når han lige får smidt et par kilo mere og kørt en væskeudtømning er Branch Warren vist hvor han skal være formmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

At Coleman også er meget stor hjælper sgu da ikke på Cutler´s symmetri...

Når han lige får smidt et par kilo mere og kørt en væskeudtømning er Branch Warren vist hvor han skal være formmæssigt.

tvivler på at han pludselig ud af ingenting skaber større mavemuskler ved en væskeudtømning, det er da tydeligt at det er hans svage punkt. ud over det ser han uden tvivl rigtig skarp ud. han skal nok få sin 6.plads :wink:

med hensyn til coleman mener jeg bare at hans symmetri er mindst lige så langt fra en klassisk bodybuildersymmetri som cutlers, grundet deres størrelse. men er stadig superfan af dem begge.....

Link to comment
Share on other sites

tvivler på at han pludselig ud af ingenting skaber større mavemuskler ved en væskeudtømning, det er da tydeligt at det er hans svage punkt. ud over det ser han uden tvivl rigtig skarp ud. han skal nok få sin 6.plads :wink:

Jeg tror nu heller ikke ligefrem at Warren vinder. Men hans abs plejer nu at stå fint på konkurrencedagen.

med hensyn til coleman mener jeg bare at hans symmetri er mindst lige så langt fra en klassisk bodybuildersymmetri som cutlers, grundet deres størrelse. men er stadig superfan af dem begge.....

Er du overhovedet klar over hvad symmetri er?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nu heller ikke ligefrem at Warren vinder. Men hans abs plejer nu at stå fint på konkurrencedagen.

Er du overhovedet klar over hvad symmetri er?

selvfølgelig er jeg det og min personlige mening er at colemans symmetri er mindst lige så "dårlig" som Cutlers. det er da klart at bodybuildere i deres vægtklasse ikke har den samme harmoniske symmetri som f.eks darrem Charles, Melvin anthony osv. Men hvis du syntes det er det fint med mig. der er jo en grund til at coleman og cutler er i toppen år efter år, men det er sku ikke pga deres symmetri :smile: ......min mening :innocent:

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig er jeg det og min personlige mening er at colemans symmetri er mindst lige så "dårlig" som Cutlers. det er da klart at bodybuildere i deres vægtklasse ikke har den samme harmoniske symmetri som f.eks darrem Charles, Melvin anthony osv. Men hvis du syntes det er det fint med mig. der er jo en grund til at coleman og cutler er i toppen år efter år, men det er sku ikke pga deres symmetri :smile: ......min mening :innocent:

No offence, men det virker altså ikke som om du helt er klar over hvad der ligger i begrebet symmetri...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil klart mene Coleman slår Cutler mht. symmetri. Dog har jeg flere steder læst folk brokke sig over, at Colemans lats og triceps ikke er helt symmetriske (f.eks. skulle venstre lat være en smule mindre end højre), men jeg har ikke selv kunnet se det på nogen billeder.

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig er jeg det og min personlige mening er at colemans symmetri er mindst lige så "dårlig" som Cutlers. det er da klart at bodybuildere i deres vægtklasse ikke har den samme harmoniske symmetri som f.eks darrem Charles, Melvin anthony osv. Men hvis du syntes det er det fint med mig. der er jo en grund til at coleman og cutler er i toppen år efter år, men det er sku ikke pga deres symmetri :smile: ......min mening :innocent:

Selvfølgelig er du ikke det :wink:

Symmetri = højre/venstre sammenligning

Det du snakker om er proportioner, hvilket handler om musklernes størrelse i forhold til hinanden - quadz versus calves f.eks. - og også hvordan musklerne matcher kroppen og det er HER billedet virkelig har rykket sig, altså hvad der er den rette proportion af muskler til en given ramme.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er du ikke det :wink:

Symmetri = højre/venstre sammenligning

Det du snakker om er proportioner, hvilket handler om musklernes størrelse i forhold til hinanden - quadz versus calves f.eks. - og også hvordan musklerne matcher kroppen og det er HER billedet virkelig har rykket sig, altså hvad der er den rette proportion af muskler til en given ramme.

Sorry...my bad... AndersL har fuldstændigt ret. Nemlig at bla Cutler og Colemans proportioner (som jeg fejlagtigt kom til at kalde symmetri :blush: ) ikke er af samme kvalitet som andre og lettere bodybuildere. man kommer helt til at savne Flex Weeler :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share