Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deres True Mass gainer er det vildeste, jeg nogensinde har smagt! :4mewantfood: :blink: Den er bare alt, alt for lækker... Men 699 for en bøtte? :sneaky2:

Giv det et par måneder så er det sikkert old news og så falder prisen :wink:

p.s. Mig bekendt står den da til 399,-??

Det andet må være københawner pris :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jay Cutler was in Austin tonight guest posing at the Central Texas BB Championships. He was huge and he looked great, not ready for competition, but really good for 7-8 weeks out. (Sorry, I don't have any pics.) After his posing routine, he said that he told Flex magazine that if he doesn't win the Olympia this year, he'll shave his head. He said, being one of the few pro bodybuilders who actually has any hair, that's a big deal and shows how much he wants to win.

Jay was a big hit with the fans. After his routine, he came out and posed with one of the teenage competitors. That kid still can't believe it happened.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Diesel Weasel snupper den!! :wink:

Det bliver Coleman, men på billederne der, synes jeg Cutler ser ret blæret ud!

Enig, på de billeder fra hans fødselsdag ser han fandeme godt ud, og han burde tage førstepladsen fra Coleman. Selvom coleman nok vinder igen i år.

Link to comment
Share on other sites

Enig, på de billeder fra hans fødselsdag ser han fandeme godt ud, og han burde tage førstepladsen fra Coleman. Selvom coleman nok vinder igen i år.

Hvordan kan man vurdere en olympia deltager til at være bedre end den regerende mester udfra to billeder hvor han sidder ned med tøj på???

Link to comment
Share on other sites

Allerede nu er det bestemt hvem der vinder.. Kommer blot an på hvad weider vil have.. Vil han holde ronnie til en tie med Lee eller vil de have en ny rekord?

Hele systemet er så kurrupt.. Selvom Ronnie kom ind i en rullestol ville han stadig vinde hvis Weider ville det..

Dorian kunne vinde over en top tunet shawn ray selvom Dorian havde en halv biceps.. Så råddent.. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Allerede nu er det bestemt hvem der vinder.. Kommer blot an på hvad weider vil have.. Vil han holde ronnie til en tie med Lee eller vil de have en ny rekord?

Hele systemet er så kurrupt.. Selvom Ronnie kom ind i en rullestol ville han stadig vinde hvis Weider ville det..

Dorian kunne vinde over en top tunet shawn ray selvom Dorian havde en halv biceps.. Så råddent.. :sneaky2:

Ikke desto mindre har Ronnies Olympia-sejre været retfærdige ifht. kriterierne :smile: Som jeg ser det er der ingen der kan slå ham på nuværende tidspunkt...

Link to comment
Share on other sites

Ronnie er da ikke Weider atlet længere? Eller?

Hvis det var sådan ville cutler have vundet. Weider har jo pimpet ham som hans nye blonde førsteelsker allerede fra den tidlige start i karrieren.

Weider imperiet har altid foretrukket unge ariske pragteksemplarer.

Ikke en kæmpe suort sydstatsbonderøv som Coleman.

Dog tror jeg Rays problem var hans enorme ego og kæft.. Prøv at forestille jeg hvor meget crap man skulle høre på hvis hn havde vundet mr Olympia?!?

Forestil jer Flex Wheelers ego med en olympia titel :laugh:

Det havde været et langt soap opera afsnit!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share