Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nærmest pervers masse med den v-taper Dennis Wolf fremviser der! :crazy:

Mindede mig umiddelbart om Mike Francois (selvom det er et skidt billede jeg lige hurtig kunne finde her)

franc41.jpg

Nu skal vi lige se de sidste dages woodoo på Wolfie, men Mike var klasser bedre. han var et uhyre, og mere symetrisk end Wolfie.

Men sjovt, formen, især på deres taper og wheels er ret ens.

Ærgeligt Francios fik helbredsproblemer, han havde enormt potentiale.

Link to comment
Share on other sites

han rammer jo aldrig formen helt og har ikke de bedste proportioner.

Men han har helt sikkert et look der er næsten inhumant fra nogle vinkler.

ja det er ærgeligt at han har en tendens til at toppe for tidligt. fandt nogle flere nye billeder af ham men kan ikke finde ud af at sætte dem ind :blush: . hvordan gør man det??

Link to comment
Share on other sites

DJ er sgu ikke min kop the :smile: Hans ben er grimme og hans lats hæfter EKSTREMT højt. Synes det ser ud som om hans masse er smidt på ham med en skovl :unhappy:

Jeg synes nu ikke at hans ben er grimme, men lats'ne vil jeg give dig ret i.

Til gengæld synes jeg at Dennis Wolf ligner noget der er løgn. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ikke at hans ben er grimme, men lats'ne vil jeg give dig ret i.

Til gengæld synes jeg at Dennis Wolf ligner noget der er løgn. :crazy:

ingen tvivl om at Dennis James lats hæfter højt men til gengæld er viddeforskellen mellem hans skuldre og hans og han mave for sygt. kan ikke komme på nogen der kan slå ham der. ja jeg er stor fan :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ingen tvivl om at Dennis James lats hæfter højt men til gengæld er viddeforskellen mellem hans skuldre og hans og han mave for sygt. kan ikke komme på nogen der kan slå ham der. ja jeg er stor fan :4thumbup:

Men det er jo grimt...? Han har ingen v-form forfra overhovedet :smile: Hans ben sucks fordi seperationerne stort set ikke er til stede. Og så er hans lægge for svage...

Link to comment
Share on other sites

Men det er jo grimt...? Han har ingen v-form forfra overhovedet :smile: Hans ben sucks fordi seperationerne stort set ikke er til stede. Og så er hans lægge for svage...

Og ej at forglemme han er i besiddelse af en vækst / beerbelly mave, der ku gøre ejeren af en king size hoppeborg misundelig ...Heller ikke min kop te :cool:

Link to comment
Share on other sites

JJ står fandenme odt på det pic.. Ser godt nok ud som om han har fået pakket en hel del mere masse på siden sidste år. Specielt på overkroppen ser det ud til!

Håber han ryger højere end top 10 til Mr. O. :superman:

Fatter ikke hvordan han kan slå en atlet som Wolf, der IMO har en langt mere komplet fysik... JJ's ben er for svage og seperationerne er ringe. Og hvordan kan en mand med så ekstremt underudviklede lægge vinde et pro-show? Det går udover min forstand...

Dog er det klart den bedste form han har fremvist indtil videre :smile:

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvordan han kan slå en atlet som Wolf, der IMO har en langt mere komplet fysik... JJ's ben er for svage og seperationerne er ringe. Og hvordan kan en mand med så ekstremt underudviklede lægge vinde et pro-show? Det går udover min forstand...

Dog er det klart den bedste form han har fremvist indtil videre :smile:

Vil mene at det godt kan forsvares at JOJ placere højere end Wolf.- Men hvad jeg SLET ikke forstår er hvordan at Kamali kan få en 4. plads :crazy: end da en placering højere end Wolf.

Er ikke sikker på at dommerne har set samme konkurrence som os andre.

Link to comment
Share on other sites

Vil mene at det godt kan forsvares at JOJ placere højere end Wolf.- Men hvad jeg SLET ikke forstår er hvordan at Kamali kan få en 4. plads :crazy: end da en placering højere end Wolf.

Er ikke sikker på at dommerne har set samme konkurrence som os andre.

JOJ bliver vi nok aldrig enige om brudda :tongue:

Kamali til gengæld... Jeg gider slet ikke kommentere den gave han fik. Det er simpelthen til grin og undergraver BB's principper. Det er sådanne hændelser der får mistanken til dommernes troværdighed til at blusse op :dry:

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvordan han kan slå en atlet som Wolf, der IMO har en langt mere komplet fysik... JJ's ben er for svage og seperationerne er ringe. Og hvordan kan en mand med så ekstremt underudviklede lægge vinde et pro-show? Det går udover min forstand...

Dog er det klart den bedste form han har fremvist indtil videre :smile:

Har han ikke også gyno?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share