Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Allerede nu er det bestemt hvem der vinder.. Kommer blot an på hvad weider vil have.. Vil han holde ronnie til en tie med Lee eller vil de have en ny rekord?

Hele systemet er så kurrupt.. Selvom Ronnie kom ind i en rullestol ville han stadig vinde hvis Weider ville det..

Dorian kunne vinde over en top tunet shawn ray selvom Dorian havde en halv biceps.. Så råddent.. :sneaky2:

Bla, bla, bla...sådan har snakken gået i de 15-20 år jeg har fulgt Mr. Olympiakonkurrencerne. Men sjovt nok vinder folk der ikke er på kontrakt med Weider aligevel. Haney var på kontrakt hos Weider, men vandt sjovt nok også efter han skiftede til konkurrenten Twinlab. Yates var så vidt jeg husker heller ikke på kontrakt ved Weider igennem alle årene. Og Coleman har skiftet kosttilskudssponsor flere gange i løbet af sin karriere.

Men Weider er jo også racist. Det påstår kritikerne ihvertfald. Men hvem er det han er racistisk overfor? De kan da ikke være afroamerikanerne som har vundet omkring halvdelen af Mr. O titlerne. Er det så jøderne han ikke kan lide? Nåh nej, manden er jo selv jøde. Så må det jo være muslimerne? Sjovt nok får Weider altid stor ros fra de muslimer der har været med i toppen af sporten for sin store støtte.

Korruption? Hvad skulle formålet med den så være? Ihvertfald ikke at få en Weideratlet øverst på skamlen. Mr. Olympiakonkurrencen har imidlertidigt et stort problem. Det er tilsydenladende nærmest umuligt at tabe titlen. Ikke siden 1984 hvor Haney tog titlen fra Bannout har en forsvarende mester tabt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er tilsydenladende nærmest umuligt at tabe titlen.

Ja nemlig...

Nu hvor du har fulgt Mr. Olympiaen i 20år, så må du da indrømme det ikke er alle sejrene der har været fortjent..

Men lad os nu se hvad der sker.. Bliver nok samme resultat som de andre år.. :dry:

Mvh.

MNC

Link to comment
Share on other sites

Ja nemlig...

Nu hvor du har fulgt Mr. Olympiaen i 20år, så må du da indrømme det ikke er alle sejrene der har været fortjent..

Der har da været år, hvor titlen kunne være gået til en anden side. Haney har en enkelt titel eller to, hvor der kunne argumenteres for at han ikke skulle have vundet. Det samme gør sig gældende for Yates´s vedkommende. Og med hensyn til Ronnie så har han da også haft et år, hvor der nok ikke havde været mange der havde brokket sig såfremt Levrone havde vundet. At der så er nogle ignoranter som mener, at Cutler ligefrem skulle have vundet titlen er helt galt. Til dem har jeg kun en ting at sige. Stop med at skyde alt det hash i armen!

Så konklussionen er at der har været tvivlsomme sejrer. Men trods alt ingen på det niveau som man så tidligere, hvor Arnold og Franco direkte fik foræret Mr. O-titlen.

Link to comment
Share on other sites

Ronnie er da ikke Weider atlet længere? Eller?

Hvis det var sådan ville cutler have vundet. Weider har jo pimpet ham som hans nye blonde førsteelsker allerede fra den tidlige start i karrieren.

Weider imperiet har altid foretrukket unge ariske pragteksemplarer.

Ikke en kæmpe suort sydstatsbonderøv som Coleman.

Dog tror jeg Rays problem var hans enorme ego og kæft.. Prøv at forestille jeg hvor meget crap man skulle høre på hvis hn havde vundet mr Olympia?!?

Forestil jer Flex Wheelers ego med en olympia titel :laugh:

Det havde været et langt soap opera afsnit!

undskyld hvad snakker du om?

weider og ariske mennesker? så vidt jeg ved har mange af vinderne været sorte? ellers må du gerne lige gen-forklare dig.

Link to comment
Share on other sites

undskyld hvad snakker du om?

weider og ariske mennesker? så vidt jeg ved har mange af vinderne været sorte? ellers må du gerne lige gen-forklare dig.

Pointen er vel at siden weider har fortrukket ariske mennesker til at fører sine produkter, så ville han også have ladet disse vinde såfremt han frit bestemte sejrsherren :smile:

Link to comment
Share on other sites

Pointen er vel at siden weider har fortrukket ariske mennesker til at fører sine produkter, så ville han også have ladet disse vinde såfremt han frit bestemte sejrsherren :smile:

Hvilket måske indeholdt et gran af sandhed tilbage i 60erne. Men Weider har da ikke vist sig fra den side i årtier. I de gamle Weidermagasiner jeg købte hos antikvaren i mine tidlige teenageår var der masser af sorte og folk fra mellemøsten der promoverede Weider´s produkter. I en årrække var feks Haney den atlet som Weider brugte mest i sin markedsføring.

Link to comment
Share on other sites

Just in today, Jay is getting ready to shoot A NEW DVD next week leading up the 2006 Olympia, many people think this year will be HIS year and this just CANNOT go undocumented. So get ready for another round and this time with a grand finale that will make many of the Cutler fans happy.
Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til (på de nyeste billeder) at Cutler rammer en ond, ond form til Mr. O. i år. check det quad sweep :devil:

Mener også at det var et af han højt prioterede mål i år at forbedre hans quads.. Go Jay... :superman:

Damn Gustavo's arme ser ud til at have fået prygl siden sidste man så ham på scenen. Selv om de også var evil der... :crazy:

Edited by MNC
Link to comment
Share on other sites

Martinez er som jeg tidligere har skrevet den næste Mr. O vinder. Når Coleman trækker sig tilbage tager han over. Jeg ved det er en bitter pille at sluge for fansne af klumpe-dumpen Cutler...

Rimelig enig. Dog, kan det ikke spille ind på hans Olympia chancer, at han har siddet i spjældet for handel med steroider?

Link to comment
Share on other sites

Rimelig enig. Dog, kan det ikke spille ind på hans Olympia chancer, at han har siddet i spjældet for handel med steroider?

Tror nu nok nærmere, det at han aldrig kommer ind helt i form, har større indflydelse på hans Olympia-chancer. Cormier om igen... :nonono: Potentialet er der uden tvivl, men det bliver bare ikke udnyttet til fulde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share