før og efter?


temerario
 Share

Recommended Posts

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Søren W: Nej også bare et gæt. Men jeg æder for 4 personer altid. Så ikke meget forkert i min opfattelse. Fordi folk der vejer deres mad konstant hele dagen bliver konstateret spiseforstyrret og den kategori hører jeg ikke under!

Lyder det af meget? Så hør her:

Når jeg er rigtig sulten og ikke har fået noget i x antal timer (Typisk 3-5 timer) Så kan jeg godt finde på at spise 500 gram musli blandet med havregryn og 1 liter mælk. Men det er vel hellere ingen ting i dine øjne? Jeg ligner jo en der ikke har fået over 10 gram havregryn hver morgen!?

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Søren W: Nej også bare et gæt. Men jeg æder for 4 personer altid. Så ikke meget forkert i min opfattelse. Fordi folk der vejer deres mad konstant hele dagen bliver konstateret spiseforstyrret og den kategori hører jeg ikke under!

Lyder det af meget? Så hør her:

Når jeg er rigtig sulten og ikke har fået noget i x antal timer (Typisk 3-5 timer) Så kan jeg godt finde på at spise 500 gram musli blandet med havregryn og 1 liter mælk. Men det er vel hellere ingen ting i dine øjne? Jeg ligner jo en der ikke har fået over 10 gram havregryn hver morgen!?

Damn du er hardcore!

Prøv du lige at veje 500g musli. Medmindre du med "måltid" mener over en hel dag, fint, men hvis du kan spise 500g musli til et måltid så er det nu vi skal indgå et væddemål..

Du æder for 4 personer? Utroligt. Du spiser altså 8000 kcal om dagen - uden det sætter sig som fedt! Kontakt Oprah Winfrey - hun vil være meget interesseret i din hemmelighed.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Stor nok. Folk siger tit jeg æder for 4 personer og folk kan ikke se det! Jeg kan ikke tage på! Æder som et svin nogle gange og det ryger lige igennem!

Nej jeg er ikke hardcore. jeg er bare en udsultet KZ fange uden kræfter overhovdet!

Hemmelighed: EKSTREMT stofskifte! KAN IKKE TAGE PÅ!

Gi mig en uge hvor du servere Is - slik - kager - sodavand - fastfood af alverden og det eneste jeg får er et hoved der ligner en pizza hvilket er 10 gange så slemt som at være fed!

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Stor nok. Folk siger tit jeg æder for 4 personer og folk kan ikke se det! Jeg kan ikke tage på! Æder som et svin nogle gange og det ryger lige igennem!

Nej jeg er ikke hardcore. jeg er bare en udsultet KZ fange uden kræfter overhovdet!

Ja! Du trodser naturlovene! Det næste bliver at du trodser tyngdekraften og leviterer.

Link to comment
Share on other sites

Søren W: Nej også bare et gæt. Men jeg æder for 4 personer altid. Så ikke meget forkert i min opfattelse. Fordi folk der vejer deres mad konstant hele dagen bliver konstateret spiseforstyrret og den kategori hører jeg ikke under!

Lyder det af meget? Så hør her:

Når jeg er rigtig sulten og ikke har fået noget i x antal timer (Typisk 3-5 timer) Så kan jeg godt finde på at spise 500 gram musli blandet med havregryn og 1 liter mælk. Men det er vel hellere ingen ting i dine øjne? Jeg ligner jo en der ikke har fået over 10 gram havregryn hver morgen!?

LOL flere fordomme ;-)

400 gram musli er de første 5 portioner :-)

400 g musli + 500 gram ris/pasta alene er ca 3000 kcal.

Kan du ikke fortælle dit mål med træningen igen, jeg fanger ikke om du gerne vil være god til at løbe langt, eller om du vil være god på den kortere distance?

Link to comment
Share on other sites

Jeg siger bare at selvom man ser tynd ud kan man godt have en styrke forfanden! Det eneste jeg siger her. Men det ikke den opfattelse mange har. Sort hvid verden hos mange. Trist

Men er det ikke i høj grad din egen verden der er sort/hvid? Du er bange for at få muskler for at blive sat i bås som BB-monster i joggingbukser. Du synes at en fyr på 84 kg ligner en der vil tæve andre. Du går kun op i at komme af me mere fedt, selvom du er meget tynd.

Vi siger jo ikke at du ikke må løbe, eller være tynd eller gøre hvad du vil, vi giver dit et reality check med indholdet: Du er ikke stærk og din krop er meget tynd. Du vil blive bedre til sprint og karate, hvis du fylder lidt mere bøf på.

Hvilket alle er relative forhold...

Hvorfor tiltale? Hvad vinder du/I ved det? Og hvis man kommer frem til en brugbar grund til, at der skal føres svar til tiltale... Hvorfor så med ladede udtryk som narkoman osv.? Det kan gøres i en mere konstruktiv og i en ordenrlig tone uden de store anstrengelser.

Hvis Jalle havde postet en video med sig selv, der synger og det havde lydt ad helvede til, var det så også for groft at fortælle ham det? Der skal føres tiltale fordi hans selvopfattelse er forkvaklet. Havde han postet et billede af sig selv og skrevet: Jeg vil være 10 km løber havde jeg da klappet i mine hænder. Den fysik der lugtet bare ikke af sprint eller styrke.

Jeg kan simpelthen ikke se meningen... Hvad er pointen?

Ingen pointe i en dårlig tone. Helt enig. (kan dog godt se det sjove i Sørens indlæg eftersom han fik en fordom af dimensioner trukket ned over sig relativt uforskyldt)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Jalle havde postet en video med sig selv, der synger og det havde lydt ad helvede til, var det så også for groft at fortælle ham det? Der skal føres tiltale fordi hans selvopfattelse er forkvaklet. Havde han postet et billede af sig selv og skrevet: Jeg vil være 10 km løber havde jeg da klappet i mine hænder. Den fysik der lugtet bare ikke af sprint eller styrke.

Du har set et billede ikke? ET SKIDE BILLEDE! Fortæller intet om min styrke eller fysik. jeg har ingen styrke eller fysik som søren W! KORREKT! Men det betyder forhelvede ikke at jeg ikke besidder mere end funktionæl styrke!

Hvor meget vil du sige du regner mig for at kunne tage af kg i f eks bænkpres ud fra hvad du ser på B-I-L-L-E-D-E-D-E!!! 10 kg? Jeg siger ikke igen at jeg er supermand men forhelvede man. I har da vist aldrig set en med et så tyndt udseende have bare nogenlunde styrke eller æde så meget.

Jeg kan da sagtens sige at jeg løber 100 meter på x antal sekunder eller kan tage xxx i bænkpres hvis i vil se nogle tal, men hvad fanden beviser det for jer? INTET! Jeg har med nogle snævresynet folk at gøre der kun kan se store kæmpe pumpede muskler og hvis man ikke LIGE har det, så er man intet værd. INTET!

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Søren W: Nej også bare et gæt. Men jeg æder for 4 personer altid. Så ikke meget forkert i min opfattelse. Fordi folk der vejer deres mad konstant hele dagen bliver konstateret spiseforstyrret og den kategori hører jeg ikke under!

Lyder det af meget? Så hør her:

Når jeg er rigtig sulten og ikke har fået noget i x antal timer (Typisk 3-5 timer) Så kan jeg godt finde på at spise 500 gram musli blandet med havregryn og 1 liter mælk. Men det er vel hellere ingen ting i dine øjne? Jeg ligner jo en der ikke har fået over 10 gram havregryn hver morgen!?

Knægt, du har aldrig nogensinde spist de mængder du snakker om der.. 2200+ kcal...

Vær nu realistisk...

Link to comment
Share on other sites

Lidt konkurrence: Gi mig noget jeg skal spise for at overbevise dig over at jeg spiser mere end de fleste i min omgangskreds?

Måske ikke 500 g har somsagt ikke vejede det, men der skal 1 liter mælk til før jeg er færdig så kan i selv danne jer et billede over hvor stor en portion det er

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Hvis Jalle havde postet en video med sig selv, der synger og det havde lydt ad helvede til, var det så også for groft at fortælle ham det? Der skal føres tiltale fordi hans selvopfattelse er forkvaklet. Havde han postet et billede af sig selv og skrevet: Jeg vil være 10 km løber havde jeg da klappet i mine hænder. Den fysik der lugtet bare ikke af sprint eller styrke.

Du har set et billede ikke? ET SKIDE BILLEDE! Fortæller intet om min styrke eller fysik. jeg har ingen styrke eller fysik som søren W! KORREKT! Men det betyder forhelvede ikke at jeg ikke besidder mere end funktionæl styrke!

Hvor meget vil du sige du regner mig for at kunne tage af kg i f eks bænkpres ud fra hvad du ser på B-I-L-L-E-D-E-D-E!!! 10 kg? Jeg siger ikke igen at jeg er supermand men forhelvede man. I har da vist aldrig set en med et så tyndt udseende have bare nogenlunde styrke eller æde så meget.

Jeg har selv vejet 75 kg fordelt over 1.89 cm da jeg jeg svømmede på eliteplan. Jeg var ret god til at svømme. Stærk var jeg til gengæld ikke. (selvom jeg troede det dengang, synes også jeg åd alt hvad jeg kunne og at jeg ikke kunne tage på). Der er ingen der siger at du ikke er god til at løbe, men når du påstår at dine ben er stærke, hænger det altså ikke sammen med billedet, og den træning du skriver, at du foretager dig. Du er muligvis både eksplosiv, smidig, god til at løbe og god til at holde balancen. Men stærk: Nej!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Søren W: Nej også bare et gæt. Men jeg æder for 4 personer altid. Så ikke meget forkert i min opfattelse. Fordi folk der vejer deres mad konstant hele dagen bliver konstateret spiseforstyrret og den kategori hører jeg ikke under!

Lyder det af meget? Så hør her:

Når jeg er rigtig sulten og ikke har fået noget i x antal timer (Typisk 3-5 timer) Så kan jeg godt finde på at spise 500 gram musli blandet med havregryn og 1 liter mælk. Men det er vel hellere ingen ting i dine øjne? Jeg ligner jo en der ikke har fået over 10 gram havregryn hver morgen!?

Hvorfor gør det mig til spiseforstyrret at jeg vejer min mad?

Har du hørt om kostoptimering?

Hvis man gerne vil have noget ud af sin træning kan man lige så godt starte med at være 100% bevidst om hvilket brændstof man kaster i motoren.

Link to comment
Share on other sites

Lidt konkurrence: Gi mig noget jeg skal spise for at overbevise dig over at jeg spiser mere end de fleste i min omgangskreds?

Måske ikke 500 g har somsagt ikke vejede det, men der skal 1 liter mælk til før jeg er færdig så kan i selv danne jer et billede over hvor stor en portion det er

WOW

En hel liter?

Link to comment
Share on other sites

Hvor vil du hen med den der søgen efter pointe, hvad vi får ud af det osv., det samme som du får ud af at skrive dine indlæg er mit gæt; en måde at slå lidt tid ihjel på samt revse folk vi synes er spader.

Jeg vil bare gerne vide, hvorfor det er så interessant altid at ende i de person fikserede diskussioner fremfor de informative/konstruktive.....?

Det minder desværre til tider mere om en børnehave eller Jerry Springer end et diskussionsfora...., men hvis det er derhen, du/I gerne vil, så vil jeg da ikke stå i vejen..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil bare gerne vide, hvorfor det er så interessant altid at ende i de person fikserede diskussioner fremfor de informative/konstruktive.....?

Det minder desværre til tider mere om en børnehave eller Jerry Springer end et diskussionsfora...., men hvis det er derhen, du/I gerne vil, så vil jeg da ikke stå i vejen..

Jamen så flyt dig dog så vi kan skrive flere grimme ting til Jalle teh Almighty

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil bare gerne vide, hvorfor det er så interessant altid at ende i de person fikserede diskussioner fremfor de informative/konstruktive.....?

Det minder desværre til tider mere om en børnehave eller Jerry Springer end et diskussionsfora...., men hvis det er derhen, du/I gerne vil, så vil jeg da ikke stå i vejen..

Måske handler det om ydmyghed. I stedet for at begynde at fortælle hvordan man selv synes man ser ud og hvordan fedtet bare skal af, kunne man sige, hvad synes I? Nogen gode idéer? Det lugter lidt af attention whore at poste et billede af sig selv og bare skrive at alt fedtet skal af, og derefter begynde at fabulere om styrke. Det kan ikke nægtes at der er lidt jantelov over det, men lidt ydmyghed klæder nu engang de fleste.

Til Jalles forsvar skal det siges, at han vist også er ved at blive rimelig ydmyg med hensyn til fysikken. Selverkendelse er en god ting.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Måske handler det om ydmyghed. I stedet for at begynde at fortælle hvordan man selv synes man ser ud og hvordan fedtet bare skal af, kunne man sige, hvad synes I? Nogen gode idéer? Det lugter lidt af attention whore at poste et billede af sig selv og bare skrive at alt fedtet skal af, og derefter begynde at fabulere om styrke. Det kan ikke nægtes at der er lidt jantelov over det, men lidt ydmyghed klæder nu engang de fleste.

Til Jalles forsvar skal det siges, at han vist også er ved at blive rimelig ydmyg med hensyn til fysikken. Selverkendelse er en god ting.

Jeg er enig med det med ydmygheden... Det minder lidt om hele Dysp sagen.

Det skærer bare i mine øjne når folk kommer ind et nyt sted og tror man ved alt og ser ned på 'de frådende krudtmonstre'.

Link to comment
Share on other sites

Grunden til jeg reagere som jeg gør som du siger at jeg ser ned på frådende BB monstre, er at jeg til daglig slet ikke færdes med med sådan nogle som "dem" det er helt uden for min kategori at se så store menensker, da jeg til daglig færdes med mennesker af min egen størrelse. Hvis jeg ikke vidste søren w havde en naturlig opbygget krop ville jeg tro han havde sprøjtet lidt for meget olie ind i de muskler. Det er en kende ekstremt og ser på ingen måde naturligt ud da det afviger kolossalt af hvad jeg ser til hverdag og kun har set sådanne kroppe i verdens mesterskaberne for BB. Jeg har ihvertfald aldrig set den type mennesker i dagligdagen eller på noget som helst andet tidspunkt så derfor min reaktion.

Link to comment
Share on other sites

Grunden til jeg reagere som jeg gør som du siger at jeg ser ned på frådende BB monstre, er at jeg til daglig slet ikke færdes med med sådan nogle som "dem" det er helt uden for min kategori at se så store menensker, da jeg til daglig færdes med mennesker af min egen størrelse. Hvis jeg ikke vidste søren w havde en naturlig opbygget krop ville jeg tro han havde sprøjtet lidt for meget olie ind i de muskler. Det er en kende ekstremt og ser på ingen måde naturligt ud da det afviger kolossalt af hvad jeg ser til hverdag og kun har set sådanne kroppe i verdens mesterskaberne for BB. Jeg har ihvertfald aldrig set den type mennesker i dagligdagen eller på noget som helst andet tidspunkt så derfor min reaktion.

Haha :laugh:

Du skulle tage at gå noget mere ud.

Link to comment
Share on other sites

Går skam ud, men færdes bare ikke de miljøer hvor typer som din krop er at finde. Så enkelt er det.

Man er bange for det man ikke ved noget om.

Miljøer ? :blink: ... Prøv nu lige og spolle tilbage, Søren vejer omkring 83-85kg. Det er forhåbentlig ikke noget der trigger dine megareksi alarmklokker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share