før og efter?


temerario
 Share

Recommended Posts

Jeg snakker ikke om vægt. Men om udseende. Sku ligeglad om man vejer 40 eller 200 kg hvis bare man har en god veltrænet krop, så er kg jo ikke noget at bringe på banen.

Anyway her er et billede der viser en lidt andet vinkel.

[

url=http://img526.imageshack.us/my.php?image=img01111uj7.jpg]img01111uj7.th.jpg

Slet ikke i samme stil med mange her indefra's ben, men bare for at vise at det ikke er normal muskulære (staveplade) ben. og det kun er fra lårene og ned de er tynde.

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Går skam ud, men færdes bare ikke de miljøer hvor typer som din krop er at finde. Så enkelt er det.

Man er bange for det man ikke ved noget om.

Ej hvor er det sygt sagt :S

Jeg forstår ikke, at du kan være overrasket over, at vi reagerer som vi gør. Når du kommer med den holdning til "os".

på din dkbn, står der så i profilteksten at du ikke kan være venner med folk hvis de squatter over 80 kg?

Link to comment
Share on other sites

Undskyld men SKAL man færdes i BB miljøer for at have noget at sige her? Åbenbart. Gør jeg desværre ikke så jeg må jo være en "freak" i jeres øjne da jeg bare er en "Fremmede" der ligeså godt kunne blive bagbundet med en 9 mm for nakken. Ik? Er det ikke rigtig i tænker sådan om sådan nogle som mig der ikke er ligeså stor som jer?

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Undskyld men SKAL man færdes i BB miljøer for at have noget at sige her? Åbenbart. Gør jeg desværre ikke så jeg må jo være en "freak" i jeres øjne da jeg bare er en "Fremmede" der ligeså godt kunne blive bagbundet med en 9 mm for nakken. Ik? Er det ikke rigtig i tænker sådan om sådan nogle som mig der ikke er ligeså stor som jer?

Nu rabler det for dig min gode Jalle...

Kan vi ikke få nogle overkrops billeder. Folk belvier ved med at sige at du er mindre end Brad Pit!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Undskyld men SKAL man færdes i BB miljøer for at have noget at sige her? Åbenbart. Gør jeg desværre ikke så jeg må jo være en "freak" i jeres øjne da jeg bare er en "Fremmede" der ligeså godt kunne blive bagbundet med en 9 mm for nakken.

Det er ikke dét folk siger til dig. Hvis du kom med et respekterende syn på "os" og greb tingene an på en lidt anderledes måde ville du nok opleve at vi faktisk er til at tale med.

MoL er et godt fora til at få hjælp omkring træning - hvis du altså færdes her efter almene uskrevne regler om opførsel.

Hvad er det der gør, at BB'ere ikke har ret til at være i dette fora? Dét er jo netop dig der kommer med en fjendsk holdning.

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

Undskyld men SKAL man færdes i BB miljøer for at have noget at sige her? Åbenbart. Gør jeg desværre ikke så jeg må jo være en "freak" i jeres øjne da jeg bare er en "Fremmede" der ligeså godt kunne blive bagbundet med en 9 mm for nakken. Ik? Er det ikke rigtig i tænker sådan om sådan nogle som mig der ikke er ligeså stor som jer?

Hvilken "miljø" er det du tror Søren W færdes i?

------------

Men tilbage til at være konstruktiv:

Hvad er dit mål med træningen? 100m? Marathon?

Link to comment
Share on other sites

Undskyld men SKAL man færdes i BB miljøer for at have noget at sige her? Åbenbart. Gør jeg desværre ikke så jeg må jo være en "freak" i jeres øjne da jeg bare er en "Fremmede" der ligeså godt kunne blive bagbundet med en 9 mm for nakken. Ik? Er det ikke rigtig i tænker sådan om sådan nogle som mig der ikke er ligeså stor som jer?

Det er da netop dig der ser "os" som freaks. Det er jo ikke Søren W der skriver at han ikke færdes i miljøer, hvor din type kommer, eller at han er bange for at "en af din slags" vil begynde at sprint træne frem og tilbage på baren, hvis han møder dig i byen. Ingen grund til den paranoia. Vi siger blot at du ser tynd ud!

I øvrigt enig i dine betragntinger om SørenaWesome

Link to comment
Share on other sites

Undskyld men SKAL man færdes i BB miljøer for at have noget at sige her? Åbenbart. Gør jeg desværre ikke så jeg må jo være en "freak" i jeres øjne da jeg bare er en "Fremmede" der ligeså godt kunne blive bagbundet med en 9 mm for nakken. Ik? Er det ikke rigtig i tænker sådan om sådan nogle som mig der ikke er ligeså stor som jer?

Nej, jeg har endda mange venner som går meget op i løb og derfor stiller efter en spinkel bygning, men der er gudhjælpmig ingen af dem der snakker om BB miljøer hvor folk vejer over 80kg. Og mht din sidste reference, så får det mig til at tro at du lidt dyrker at være martyr herinde. Der er ingen der har forfulgt dig, folk har opponeret imod at blive sat i bås og dit "sundhedssyn" ... den slags sker på et debat forum når man melder skråsikre holdninger/indstillinger ud, lige meget om du er tyk eller tynd eller det er dig eller dem der har ret.

Link to comment
Share on other sites

Kæft en afsporet tråd.. der står jo intet af mening de sidste 4sider..

AndersL - Du er da gangsta' kær :cool: ... Det ligner, du flexer flere muskler i ansigtet end fra halsen og ned... :tongue:

Nu du siger det, så var det vel også en fejl af Jalle2 at poste i denne tråd da der ikke var noget før - efter billede ;)

Link to comment
Share on other sites

Søren W: Nej også bare et gæt. Men jeg æder for 4 personer altid. Så ikke meget forkert i min opfattelse. Fordi folk der vejer deres mad konstant hele dagen bliver konstateret spiseforstyrret og den kategori hører jeg ikke under!

Lyder det af meget? Så hør her:

Når jeg er rigtig sulten og ikke har fået noget i x antal timer (Typisk 3-5 timer) Så kan jeg godt finde på at spise 500 gram musli blandet med havregryn og 1 liter mælk. Men det er vel hellere ingen ting i dine øjne? Jeg ligner jo en der ikke har fået over 10 gram havregryn hver morgen!?

Jeg er en stående joke til frokost på mit arbejde. Vi snakker over 100 personer, der udemærket er klar over mit madforbrug. De mener alle jeg spiser som en øgle (brachiosaurus-størrelse). I realiteten spiser jeg til den vildeste frokost vel omkring 3 gange så meget som den der spiser mindst (lille tynd gammel dame), og typisk 1½ til 2 gange så meget som gennemsnittet.

Min pointe? Folk, der ikke går op i deres mad, aner ikke noget om hvad meget mad er.

Hvis du nu bare en enkelt gang tog og vejede din mad - bare én enkelt gang - så vil du få dig et chok over hvor lidt din mad vejer. Og 1L mælk er helt seriøst ingenting. På en våd dag ryger der vel 3-4L ind hos mig, og BB-monstre (Søren W in particular) er nok meget værre...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu bare en enkelt gang tog og vejede din mad - bare én enkelt gang - så vil du få dig et chok over hvor lidt din mad vejer. Og 1L mælk er helt seriøst ingenting. På en våd dag ryger der vel 3-4L ind hos mig, og BB-monstre (Søren W in particular) er nok meget værre...

Søren aWesome går ikke op i liter - Kun kander!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg snakker ikke om rent mælk for d jo ingen sag men opblandet i en god portion havregryn. det kommer til at blive mere besværligt at tage indenbords.

Jeg er en gammel gammel 80 årige overlevende kz fange der er så udsultede at jeg ikke kan stå oprejst i mere end 5 min ad gangen og mine organer er ved at sige stop.

10.000 hits? Hvad er det spændende? En diskussion med en kz fange. ja okay der har jeg selv svaret.

T: Hvorfor skal du vide alder? Synes du jeg agumentere dumt? Barnagtigt?

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Jeg snakker ikke om rent mælk for d jo ingen sag men opblandet i en god portion havregryn. det kommer til at blive mere besværligt at tage indenbords.

Jeg er en gammel gammel 80 årige overlevende kz fange der er så udsultede at jeg ikke kan stå oprejst i mere end 5 min ad gangen og mine organer er ved at sige stop.

10.000 hits? Hvad er det spændende? En diskussion med en kz fange. ja okay der har jeg selv svaret.

Det er meget patetisk at du igen og igen, fremstiller dig selv som et offer gennem dine 3. persons beskrivelser af dig selv som KZ-fange. Udtrykket blev jo bare brugt på en måde at sige på at du er tynd - meget tynd. Og det er jo sandheden.

Du kommer farende herind råber op om BB-monstre (på trods af Søren W på ingen måde kan kategoriseres som et - han er dog swole :superman: ) og hvordan du vil skrælle fedt af en i forvejen meget tynd krop. Det her er reaktionen fra en flok folk der synes du er på afveje når du snakker om at blive endnu tyndere med din nuværende fysik in mente (og ganske berettiget). Det her er reaktionen når du siger du er stærk på trods af du tydeligvis ikke har noget nævneværdigt muskelmasse på din krop. Og ja - tynde mennesker kan godt være stærke, men faktum er du ikke laver noget der kan gøre dig stærk (og den salgs ved folk sjovt nok noget om herinde) og alligevel postulerer du gang på gang at du er det.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

T: Hvorfor skal du vide alder? Synes du jeg agumentere dumt? Barnagtigt?

Det er lige præcis den slags svar, der er skyld i at folkestemningen ikke ligefrem er med dig herinde. T er en af de største kapaciteter indenfor træningsviden på MOL. Hvis han spørger, kan det være fordi han har en relevant pointe, men du vælger straks at antage det værste i stedet for blot at svare på hans spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakker ikke om rent mælk for d jo ingen sag men opblandet i en god portion havregryn. det kommer til at blive mere besværligt at tage indenbords.

Jeg er en gammel gammel 80 årige overlevende kz fange der er så udsultede at jeg ikke kan stå oprejst i mere end 5 min ad gangen og mine organer er ved at sige stop.

10.000 hits? Hvad er det spændende? En diskussion med en kz fange. ja okay der har jeg selv svaret.

T: Hvorfor skal du vide alder? Synes du jeg agumentere dumt? Barnagtigt?

Det kan godt være det er meget for dig. Men for mange af os skal der lidt mere til...

Prøv med en aftensmad der siger:

800g kartofler

500g oksekød

1 løg

70g majs

Og SÅ bliver det efterfulgt af en liter mælk.

(Ja, jeg vejer min mad og nej, jeg har ikke en spiseforstyrrelse)

Edited by Thorhauge
Link to comment
Share on other sites

Det er meget patetisk at du igen og igen, fremstiller dig selv som et offer gennem dine 3. persons beskrivelser af dig selv som KZ-fange. Udtrykket blev jo bare brugt på en måde at sige på at du er tynd - meget tynd. Og det er jo sandheden.

Du kommer farende herind råber op om BB-monstre (på trods af Søren W på ingen måde kan kategoriseres som et - han er dog swole :superman: ) og hvordan du vil skrælle fedt af en i forvejen meget tynd krop. Det her er reaktionen fra en flok folk der synes du er på afveje når du snakker om at blive endnu tyndere med din nuværende fysik in mente (og ganske berettiget). Det her er reaktionen når du siger du er stærk på trods af du tydeligvis ikke har noget nævneværdigt muskelmasse på din krop. Og ja - tynde mennesker kan godt være stærke, men faktum er du ikke laver noget der kan gøre dig stærk (og den salgs ved folk sjovt nok noget om herinde) og alligevel postulerer du gang på gang at du er det.

Enig!

Efter hvad jeg kan forstå er ville Jalle bare gerne være så tynd som muligt... hvilket jeg kun kan se ulemper ved både ved Fysiske og det psykiske.

det er et psykisk problem i mine øjne..

syntes sku det er lidt synd for dig jalle at have den tanke gang om at blive så tynd som muligt... Prøv at fortælle nogen mennesker som ikke går op i motion osv om dit projekt... Deres svar vil helt sikkert være det samme

Edited by Fynolt
Link to comment
Share on other sites

Quantanamo:

Hvorfor forekommer det dig underligt at jeg reagere på T's indlæg som jeg gør? Hele den her debat har været 1 stort angreb på mig med påtalelser om forkvaltet forhold til mad - narkoman - kz guy.osv

Når nogle spørger efter min alder efter alt dette tænker jeg bare, at NU vil han sige at jeg enten er barnlig/totalt skrupløs anlagt at kunne sige det jeg gør.

"haha er du virkelig 19 din tosse - voks dog op"! eller et eller andet i den stil. Så derfor er jeg så aggresiv.

Men undskylder til T's (Som jeg efterfølgende har fået af vide er en af de mest erfarene trænings gutter herinde) og siger jeg er 19 år.

Byder ham velkommen hvis han kan fortælle mig at jeg er på gale spor, som ingen andre har gjort andet end at hakke hakke og atter hakke ned på mig, om at jeg skal tage og lukke røven med alt det blær, jeg åbenbart siger om, at jeg er så stærk som ingen andre ser mig ud fra et billedet!.

Kan du bedre forstå d nu?

Og hvorfor er det ike iorden at være så tynd som mig være endnu tyndere? Istedet for at angribe mig og kalde mig kz /narkoman så kunne i jo fortælle mig at jeg var på gale spor og jeg skulle gøre sådan og sådan for at få det bedste ud af min træning. Kun enkelte har kort tilføjet sådanne ting.

Fynolt: Jeg træner karate og jeg får altså gode resultater af at sparke og lave slag på en pude selvom det ikke vil gi så meget som at løfte vægte så kan ikke se hvad det er jeg laver som ikke gir noget? + at den sprint træning jeg løber styrker de forreste lår muskler som jeg selv har kunne se og mærke. det er fakta som jeg selv har kunne mærke på egen krop. ved godt jeg ville få bedre resultater af at tage lidt kilo på i centret til at styrke benene, men det er ikke umuligt uden vægte.

Og grundetil jeg skaber mig sådan over for søren w er at hands kæreste postede et billedet med en meget nedladende kommentar: "De her stænger owner jo dine totalt og dine er jo vand ved siden af" Ja det er de men det er jo for helvede uden sammenligning. du kan simpelthen ikke sammenligne en 19 års ben med en fyr som har nået nær maks grænsen for hvad mere han kan få ud af sine ben mht stykre træning!

Edited by Jalle2
Link to comment
Share on other sites

Og grundetil jeg skaber mig sådan over for søren w er at hands kæreste postede et billedet med en meget nedladende kommentar: "De her stænger owner jo dine totalt og dine er jo vand ved siden af" Ja det er de men det er jo for helvede uden sammenligning. du kan simpelthen ikke sammenligne en 19 års ben med en fyr som har nået nær maks grænsen for hvad mere han kan få ud af sine ben mht stykre træning!

Jalle > De tager tykt pis på dig. SørenW er ikke nær grænsen for hvad man kan opnå af styrke i benene. Det er over grænsen. Hans kæreste har tidligere indrømmet, at SørenW bruger doping. Ellers kan man slet ikke komme til at se sådan ud, hvilket også er grunden til, at han altid går i løse joggingbukser. Den størrelse ben laves der slet ikke cowboybukser til.

Så du skal ikke tro på dem. Dine ben er fine nok. Og de skal nok blive større hvis du virkelig spiser 500 gram ris om dagen. Jeg har lige vejet vores ris til aftensmaden, og det kom ikke i nærheden af 500 gram, og vi er to voksne. Så du skal bare løbe, sparke og spise ris - så skal du nok blive sej!

Link to comment
Share on other sites

Hvor ser I, at han er tynd henne?

Det er sgu'da bare en vapset, men dog spinkelt-bygget teenager - som syner tynd, fordi han ingen masse har.

Altså - der er ingen markeringer - og jeg kan satme også fremtvinge så tydelige kraveben, hvis jeg vrider hele mit skulderparti fremad. Fedtprocent på 6-8, så har man ikke så vapsede ben - og da slet ikke som løber.

Jesus - grow up kiddo'

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share