NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, det kan man vist roligt sige..! :nonono:

IMO kommer de ikke videre før Al Davis og Art Shell trækker sig fra organisationen..

Al Davis forbliver jo nok, ihvertfald indtil han ikke lever mere :blush: Han er meget speciel og meget egenrådig hvad angår mange affærer i klubben, hvilket har sat sine præg i primær negativ forstand ofte.

Art Shell kan ikke ligefrem betegnes som en succes.. men jeg ved ikke om fejlen ligger hos ham eller deres offensive koordinator. Selvfølgelig har de begge en del af fejlen, men jeg kunne godt tænke mig at få en ny som O-chef og se hvordan det ville se ud.

Det er bare dybt tragisk at det kan blive ved sådan her rent offensivt uden der sker NOGET.. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Al Davis forbliver jo nok, ihvertfald indtil han ikke lever mere :blush: Han er meget speciel og meget egenrådig hvad angår mange affærer i klubben, hvilket har sat sine præg i primær negativ forstand ofte.

Art Shell kan ikke ligefrem betegnes som en succes.. men jeg ved ikke om fejlen ligger hos ham eller deres offensive koordinator. Selvfølgelig har de begge en del af fejlen, men jeg kunne godt tænke mig at få en ny som O-chef og se hvordan det ville se ud.

Det er bare dybt tragisk at det kan blive ved sådan her rent offensivt uden der sker NOGET.. :nonono:

Hele bataljen med Jerry Porter, er i mine øjne helt hen i vejret..! Det er vanvid at lade en reciever af den kaliber sidde på bænken.. :nonono: Derfor mener jeg ikke at ældgamle Art Shell bør sidde i HC stolen..

Link to comment
Share on other sites

Hele bataljen med Jerry Porter, er i mine øjne helt hen i vejret..! Det er vanvid at lade en reciever af den kaliber sidde på bænken.. :nonono: Derfor mener jeg ikke at ældgamle Art Shell bør sidde i HC stolen..

Både og.. jeg mener det er fair at der bliver vist en eller anden form for linje overfor spillerne når de går over stregen. Han gør jo heller ingen forskel med deres ringe riiiiiiiiiiinge offense :dry:

Lidt ligesom 'Pacman' Jones der spillede en brandkamp og så blev bænket efterfølgende pga. off the field issues.. nogle gange må træneren sætte et eks., at Raiders så er i en situation hvor der spille mæssigt ikke er plads til det er nok derfor det sætter Art Shell i et dårligt lys :smile:

Men uanset hvad så håber jeg da der kommer en ny HC næste år, bare de beholder D-koordinator.. skulle dog ikke undre mig med Al Davis at Art Shell bliver siddende!

Link to comment
Share on other sites

Både og.. jeg mener det er fair at der bliver vist en eller anden form for linje overfor spillerne når de går over stregen. Han gør jo heller ingen forskel med deres ringe riiiiiiiiiiinge offense :dry:

Lidt ligesom 'Pacman' Jones der spillede en brandkamp og så blev bænket efterfølgende pga. off the field issues.. nogle gange må træneren sætte et eks., at Raiders så er i en situation hvor der spille mæssigt ikke er plads til det er nok derfor det sætter Art Shell i et dårligt lys :smile:

Men uanset hvad så håber jeg da der kommer en ny HC næste år, bare de beholder D-koordinator.. skulle dog ikke undre mig med Al Davis at Art Shell bliver siddende!

Så vidt jeg husker, var Porter bænket i sæsonens første 6 kampe..? Eller er han det stadig.?

Det virker mere som om, det er fordi han har noget personligt imod ham, end at han har lavet noget lort.. Porter har også udtalt, at de IKKE kan li' hinanden, og at han IKKE vil spille for ham...

Btw.. Er jeg den eneste der ikke kan sætte picks idag..? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker, var Porter bænket i sæsonens første 6 kampe..? Eller er han det stadig.?

Det virker mere som om, det er fordi han har noget personligt imod ham, end at han har lavet noget lort.. Porter har også udtalt, at de IKKE kan li' hinanden, og at han IKKE vil spille for ham...

Btw.. Er jeg den eneste der ikke kan sætte picks idag..? :blink:

Jo han var bænket i 5-6 kampe.. har spillet nu her. De har snakket frem og tilbage om hvad det drejer sig om, men det er vist både hans attitude, hans opførsel og så nok også deres indbyrdes forhold.

Picks er sat her.. håber jeg :blush:

Link to comment
Share on other sites

Wuaw... Hvilken runde..! :w00t:

Igen igen en del overraskelser rundt om i ligaen, men vigtigst af ALT!

Packers slår Vikings i Metrodome! :yahoo:

Brett Favre havde en virkelig god dag.. 24/42 for 347 yards og 2 TDs! Heriblandt en 82 yarder til Donald Driver (DD). Der også havde en fænomenal runde, 6 grebne bolde for 192 yards! :4thumbup: Jeg fik desværre ikke set kampen som jeg ellers proklamerede, men signalet fra USA var så dårligt, at jeg så zulu kampen istedet.. Og hvilken kamp! :w00t:

Hvad sker der lige for Bengals..? Ikke mindst Carson Palmer (31/42 for 440 yards og 3 TDs) og Chad Johnson (11 grebne bolde for 260 yards) :blink: Se DET er offensivt football der vil noget! At Bengals ikke vandt kampen, siger vist bare alt om Chargers..! De er sgu gode! Ikke mindst er det Phillip Rivers jeg er imponeret over.. Den måde han spiller på er jo for vild! Fantastisk football..!

Og selvfølgelig skal L.T. nævnes 4 TDs (15 over de seneste 5 kampe... :superman: ) Det er Lee'd!

Overraskelser:

Bills @ Colts - Den var MEGET tættere end ventet!

Ravens @ Titans - også tættere end ventet!

Browns @ Atlanta - Browns vinder...? :blink:

Jets @ Patriots - Lærlingen slår lærermesteren! Jets er nu kun 1 kamp efter NE.

Jaguars @ Texans - Texans vinder..

Chiefs @ Dolphins - Dolphins vinder...

I love this game..! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Du kan vise Zulu, at 'vi vil have NFL tilbage' ved at skrive til adressen:

[email protected]

Kan i så komme igang!!!!

Ja jeg læste det godt i Claus's Blog..! :smile:

Ikke at jeg tror de gør noget som helst ved det... Eller kan..

Er der egentlig nogen der har set NFL på Viasat 3..? Og hvis i har, hvordan var det..? Kommentatorer og sådan..?

Link to comment
Share on other sites

JEr der egentlig nogen der har set NFL på Viasat 3..? Og hvis i har, hvordan var det..? Kommentatorer og sådan..?

Uden at have set det, så mener jeg at have læst - at det er bare er signalet fra USA. Altså med US kommentatorer...Ved så ikke hva der sker i reklame pauser...

Link to comment
Share on other sites

Uden at have set det, så mener jeg at have læst - at det er bare er signalet fra USA. Altså med US kommentatorer...Ved så ikke hva der sker i reklame pauser...

Jeg er ret sikker på der er danske kommentatorer på..? Ellers kommer der det i hvert fald når de 'tager over' for Zulu...

De har vist lidt canadisk fooball, arena football og NFL Gameday på viasat 1. Det var de amerikanske kommentatorer der var på og Gameday var ikke tekstet...

Jeps.. Men på Viasat 3 sender de 2-3 kampe hver søndag fra NFL.. Og det er sandsynligvis her de fortsætter i næste sæson.. Så det er jo noget der skal skaffes på en eller anden måde..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre ikke tid til hverken at se ret mange kampe, eller læse mig til specielt meget..! Men har da fået luret lidt NFL Network siden sidste runde, og må nok sige der har været nogle vilde præstationer, men også skader...

En der sprang mig i øjnene, altså præstationer, i søndags, var da jeg jeg så, at Drew Brees havde kastet for mere en 500 yards..! :crazy:

Eller da L. Evans, tror jeg det var, havde grebet for 206 yard i 1. quarter..! :w00t:

Af skader kan nævnes:

Donovan McNabb (færdig for sæsonen)

Aaron Rodgers (færdig for sæsonen)

Robert Gallery (sandsynligvis færdig for i år)

Lamont Jordan (færdig for sæsonen)

Bertrand Berry (færdig for sæsonen)

Nick Ferguson (færdig for sæsonen)

Og det er blot dem der ikke kommer tilbage..! Der er et hav af flere skader... :blink:

Nå, men Thanksgiving imorgen torsdag..! Og så skal TV2 ødelægge det mere eller mindre, ved at vise en uinteressant fodboldkamp mellem OB - Lens, midt inde i en LIVE NFL kamp... :nonono:

Utroligt, at den ikke kan sendes på Tv2 istedet for på zulu.. Men det hele handler jo nok om kroner og øre..

Godt jeg har adgang til StreamTV..! Så jeg ikke skal gå glip af noget... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg ikke er Eagles fan vil jeg savne McNabb. Han er IMO en af de mest spektakulare QB's i ligaen.

Tabet af McNabb giver nok chancen for Dallas at vinde Divisionen.

Efter denne runde har jeg udvalgt 4 kandidater til Superbowl (vil gerne høre jeres bud også, Regel: 2 fra hver konference).

AFC

Chargers

Patriots

Meget svært at vælge 2 ud i denne division fordi der er så mange gode hold og det kommer til at afhænge af hvem der har tur i den når vi når PO's.

Chargers IMO det bedste hold i NFL lige nu, hvilket de bl.a. beviste mod Bengals og Broncos.

Patriots Har levet en lidt stille tilværelse i år, men jeg har på fornemmelsen at de bliver giftige i PO's

Hvorfor har jeg ikke Colts blandt de 2? Deres forsvar mod løb er bare ikke godt nok og når Manning ikke spiller op til sit bedste er de bare et ordinært hold.

NFC

Panthers

Cowboys

Synes egentlig NFC ser svag ud i år i forhold til AFC.

Panthers Efter en svag start er de begyndt at rykke. Hvis de får det til at fungere har de holdet til at gå hele vejen. Dog står de lidt svagt med deres QB Delhomme.

Cowboys Cowboys ligner bare en superbowl kandidat efter Romo. Holdet har en god balance godt forsvar, godt løbeangreb og kasteangreb. Jeg vil ikke blive overrasket hvis Parcels fører dette hold til Superbowl.

Hvad med Chicago? Deres forsvar ser selvfølgeligt stærkt ud og de er 9-1, meeen kampene mod Miami og Cardinals viste at de har en del svagheder, som kan blive kostbare i PO.

Link to comment
Share on other sites

Efter denne runde har jeg udvalgt 4 kandidater til Superbowl (vil gerne høre jeres bud også, Regel: 2 fra hver konference).

AFC

Chargers

Patriots

Meget svært at vælge 2 ud i denne division fordi der er så mange gode hold og det kommer til at afhænge af hvem der har tur i den når vi når PO's.

Chargers IMO det bedste hold i NFL lige nu, hvilket de bl.a. beviste mod Bengals og Broncos.

Patriots Har levet en lidt stille tilværelse i år, men jeg har på fornemmelsen at de bliver giftige i PO's

Hvorfor har jeg ikke Colts blandt de 2? Deres forsvar mod løb er bare ikke godt nok og når Manning ikke spiller op til sit bedste er de bare et ordinært hold.

Jeg er helt enig i dine observationer omkring Chargers..! Men Patriots kommer ikke i SB.. Så har jeg mere øje til Colts eller Broncos.

:smile:

NFC

Panthers

Cowboys

Synes egentlig NFC ser svag ud i år i forhold til AFC.

Panthers Efter en svag start er de begyndt at rykke. Hvis de får det til at fungere har de holdet til at gå hele vejen. Dog står de lidt svagt med deres QB Delhomme.

Cowboys Cowboys ligner bare en superbowl kandidat efter Romo. Holdet har en god balance godt forsvar, godt løbeangreb og kasteangreb. Jeg vil ikke blive overrasket hvis Parcels fører dette hold til Superbowl.

Hvad med Chicago? Deres forsvar ser selvfølgeligt stærkt ud og de er 9-1, meeen kampene mod Miami og Cardinals viste at de har en del svagheder, som kan blive kostbare i PO.

Enig hele vejen..! :4thumbup:

Dog syntes jeg ikke Bears er så ringe som du.. :wink:

Bears kan allerede sikre sig divisionstitlen hvis de vinder næste kamp, og Packers og Vikings begge taber eller spiller uafgjort.

Mine bud:

Chargers

Colts

Det er Mannings år i år..! Det skal det være..! Han fortjener det! :smile:

Panthers

Cowboys

Link to comment
Share on other sites

Mine bud:

AFC:

Chargers - Ligner det stærkeste hold, og når Merriman kommer tilbage er de direkte skræmmende..

Bengals - Surprise ! :smile: Havde et godt øje til dem inden sæsonen, og har det stadig..Kræver dog at de vinder 4 af de sidste 6 kampe...

NFC:

Panthers - Er ikke glad for Delhomme eller deres running game, men betragter dem stadig som et af de bedste hold i en svag NFC conference..

Bears - De kan vinde det hele, og de kan ryge ud allerede i første PO kamp. Kommer helt an på Grossman..

Colts løbeforsvar er helt i dammen, så medmindre Manning spiller som mod Broncos resten af sæsonen, ser jeg dem ikke gå særlig langt..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke helt hvorfor.. Men jeg syntes faktisk at Jesper Elming er gået hen og blevet en helt god kommentator..! :smile: Han har nogle klasse kommentarer og ikke mindst lyde! :laugh:

"chhhooouuuddiiiiccchhhh" :laugh:

Nå, men ellers en fin kamp.. Detroit plejer ellers ikke at levere varen på Turkey day..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke helt hvorfor.. Men jeg syntes faktisk at Jesper Elming er gået hen og blevet en helt god kommentator..! :smile: Han har nogle klasse kommentarer og ikke mindst lyde! :laugh:

"chhhooouuuddiiiiccchhhh" :laugh:

Nå, men ellers en fin kamp.. Detroit plejer ellers ikke at levere varen på Turkey day..

Jeg er også helt vild med ham. Syntes generelt bare kommentatorene bliver bedre og bedre...det er så fedt at det ikke er så 'stramt' som ved alle andre sportsgrene, det er herligt frisk :4thumbup:

Og jeg var direkte flad af grin op til flere gange, og især da Claus tegnede på halftime showet. Carrie Underwood holder 100 % :laugh:

Og btw - Carrie Underwood :wub::heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også helt vild med ham. Syntes generelt bare kommentatorene bliver bedre og bedre...det er så fedt at det ikke er så 'stramt' som ved alle andre sportsgrene, det er herligt frisk :4thumbup:

Og jeg var direkte flad af grin op til flere gange, og især da Claus tegnede på halftime showet. Carrie Underwood holder 100 % :laugh:

Og btw - Carrie Underwood :wub::heartpump:

Lige præcis..! Og hvad sker der for Jimmy der ikke vidste hvem hun var..? :nonono:

Hun er jo top sprød! :tongue4:

Man kunne jo godt få de associationer med hende og banana creampie..! :wink::innocent:

Jeg vågnede forresten kl ca. 4. og så den sidste time af Broncos @ Chiefs..! Og Plummer starter IKKE i næste runde.. Det siger et par af analytikerne forresten også... Spændende at se om Rookie Jay Cutler vil kunne gøre det bedre..! Men man kommer ikke langt når man ikke kan score point på offense, ligegyldigt hvor lee'd ens forsvar er.

Og Cowboys, især Romo... :clap::clap::clap:

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis..! Og hvad sker der for Jimmy der ikke vidste hvem hun var..? :nonono:

Hun er jo top sprød! :tongue4:

Man kunne jo godt få de associationer med hende og banana creampie..! :wink::innocent:

Jeg vågnede forresten kl ca. 4. og så den sidste time af Broncos @ Chiefs..! Og Plummer starter IKKE i næste runde.. Det siger et par af analytikerne forresten også... Spændende at se om Rookie Jay Cutler vil kunne gøre det bedre..! Men man kommer ikke langt når man ikke kan score point på offense, ligegyldigt hvor lee'd ens forsvar er.

Og Cowboys, især Romo... :clap::clap::clap:

Sprød det tror jeg på :bigsmile::blush:

Ja det virker mere eller mindre sikkert, ud fra de fleste kilder, at Cutler starter næste gang og nok langt ude i fremtiden. Gad vide hvem der vil overtage Plummer næste sæson? Skal ihvertfald være et hold med en bedre QB coach.

Og ja, hvad sker der lige for Romo? Det er da en ny stjerne, han spiller jo craaaaaaazy :crazy::superman:

Broder: Var også flad af grin over Claus.. Det holder 100% !! hehe :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sprød det tror jeg på :bigsmile::blush:

Ja det virker mere eller mindre sikkert, ud fra de fleste kilder, at Cutler starter næste gang og nok langt ude i fremtiden. Gad vide hvem der vil overtage Plummer næste sæson? Skal ihvertfald være et hold med en bedre QB coach.

Og ja, hvad sker der lige for Romo? Det er da en ny stjerne, han spiller jo craaaaaaazy :crazy::superman:

Broder: Var også flad af grin over Claus.. Det holder 100% !! hehe :tongue:

Eagles kunne være et okay bud, eftersom McNabb er ude i sandsynligvis 12 måneder... Desuden minder Denvers angreb en del om Eagles' Men der skal nok komme flere hold med QB quandries..! (staveplade :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Hmm...

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid...:fid=100300412/

Mon der kan blive plads til ham på viasats hold så..? Tror det ikke, medmindre han har lavet en aftale med viasat som vi ikke har hørt om..?

Syntes det er super ærgeligt, da jeg bestemt mener Claus er god og ikke mindst underholdende foran kameraet...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share