NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hmm, det er ret skidt for Steelers! Læste og lige nyheden og min første tanke var at jeg godt kunne finde på at sætte Bengals som nr. 1 nu i den division!

Umiddelbart er det en kamp han misser, men jeg tænker at netop sådan en operation, selvom den er mild, netop kan være svær at spille med i og med det er noget der skal hele og man ikke bare kan havde noget på til at beskytte det.

Steelers program er hårdt fra starten med Dolphins, Jaguars og så Bengals.. misser han bare op mod anden og tredje kamp så ser jeg Bengals som nr. 1!

Big Ben er kun ude en kamp tror jeg..! Han er blevet opereret, og har 14 dage til den 2. kamp i sæsonen.. Desuden falder Steelers jo ikke ved Big Ben, de kan sagtens vinde kampe uden ham.. Men ja det er ikke just gode nyheder for dem..

Men jeg vil nu lige se tiden an, inden jeg begynder at rykke rundt i divisionen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, det er ret skidt for Steelers! Læste og lige nyheden og min første tanke var at jeg godt kunne finde på at sætte Bengals som nr. 1 nu i den division!

Umiddelbart er det en kamp han misser, men jeg tænker at netop sådan en operation, selvom den er mild, netop kan være svær at spille med i og med det er noget der skal hele og man ikke bare kan havde noget på til at beskytte det.

Steelers program er hårdt fra starten med Dolphins, Jaguars og så Bengals.. misser han bare op mod anden og tredje kamp så ser jeg Bengals som nr. 1!

Nu har Bengals så et hårdere program end Steelers, og hvis det kun er en enkelt kamp som Big Ben misser(som alt tyder op) - så er det måske lige tidligt nok at tage den førsteplads fra dem :smile:

Men kampen mod Dolphins bliver helt klart mere lige, før nyheden havde jeg en klar Steelers sejr. Især da jeg fik set lidt med Dolphins i preseason, men nu kan den vist gå begge veje :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har Bengals så et hårdere program end Steelers, og hvis det kun er en enkelt kamp som Big Ben misser(som alt tyder op) - så er det måske lige tidligt nok at tage den førsteplads fra dem :smile:

Men kampen mod Dolphins bliver helt klart mere lige, før nyheden havde jeg en klar Steelers sejr. Især da jeg fik set lidt med Dolphins i preseason, men nu kan den vist gå begge veje :smile:

Det var også mere hvis det blev til flere kampe! :wink:

Men ja, det kan godt være med 2 uger at han burde være helet helt og klar til kamp.. i så fald så holder jeg stadig Steelers på 1. pladsen. Jeg tror bare divisionen bliver så tæt, at 1-2 kampe kan gøre en stor forskel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders, jeg har nu oprettet mig på streamtv, men kræves der noget specielt for at se kampene? Læste lidt om nogle specielle dll filer osv.. kan du komme med nogle råd?

Derudover, ved du om der er en bar/cafe der viser kampen torsdag.. i kbh? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders, jeg har nu oprettet mig på streamtv, men kræves der noget specielt for at se kampene? Læste lidt om nogle specielle dll filer osv.. kan du komme med nogle råd?

Derudover, ved du om der er en bar/cafe der viser kampen torsdag.. i kbh? :smile:

Du skal bruge Winamp, og så skal du have installeret et bestemt codec for at se nogle af streamsne.. (aka dem i super kvalitet!) :smile: Læs vejledningen der er derinde, der er ligeledes links til de filer der skal hentes osv..! :smile:

Ja, jeg er ret sikker på at Southern Cross Pub viser kampen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

NFL vil stramme doping reglerne

LINK

Har lige læst forudsigelserne fra gutterne på dd.dk og hørt podcasten. De spår ikke dine Pacs nogen som helst chance i den kommende sæson hva ? Der har du da været noget mere optimistisk :smile:

Nu kender jeg ikke så meget til deres off. linie, men både dig og gutterne er da enige om at den er elendig :laugh:

Desuden er de ikke imponeret over A.J Hawk - jeg har desværre ikke set nogen af deres preseason kampe, men det har du vel ?

Link to comment
Share on other sites

Har lige læst forudsigelserne fra gutterne på dd.dk og hørt podcasten. De spår ikke dine Pacs nogen som helst chance i den kommende sæson hva ? Der har du da været noget mere optimistisk :smile:

Nu kender jeg ikke så meget til deres off. linie, men både dig og gutterne er da enige om at den er elendig :laugh:

Desuden er de ikke imponeret over A.J Hawk - jeg har desværre ikke set nogen af deres preseason kampe, men det har du vel ?

Ja, de har nu aldrig været de store tilhængere af Green 'n' Gold..! :dry: Jeg må så nok også indrømme at det var en rimelig hurtig gennemgang af de 256 kampe der nu er, som ligger til bund for mine vurderinger. :wink:

Men Jeg tror generelt rimelig meget på dem i år, om det er fordi de suckede sidste år, ved jeg ikke..! :tongue:

Jeg har set alle pre-season kampene med Packers i år, og er heller ikke just imponeret, men syntes nu Hawk har levet op til det han nu er..! En allestedværende, hårdtslående LB..! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Har lige set på Southern Cross Pub's hjemmeside at først viser den lørdag kl. 2(fredag nat).. så det kan ikke være live, desværre :blush:

Doping synes jeg bare de skal lade blive som det er, det er nu engang grundlaget for det kæmpe brød vi elsker at se rende rundt og uddele hits til højre og venstre :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Endelig, 7 måneders ventetid er ovre..!

I nat dansk tid, tørnede de forsvarende mestre, Steelers sammen med Dolphins, i hvad der på papiret lignede en fremragende åbningskamp. Og det skuffede bestemt ikke! Big Ben Rothlisberger, fik 4 dage inden kampen fjernet sin blindtarm, og kunne naturligvis ikke spille. Men det stoppede ham da ikke for at hoppe rundt ud på sidelinien, bogstaveligt talt.

Sidste gangbackup Charlie Batch tog over for en skadet Big Ben, var han 2 og 0. Så det tegnede ganske fint alligevel for Steelers, der måttes siges at være favoritter inden opgøret.

Kampen havde det hele; Hits, turnovers, spektakulære catches, dommerfejl, rookiefejl og masser af underholdning.

SPOILER:

Dolphins @ Steelers 17 – 28

Det tog lidt tid før kampen kom i svingninger, men midt i 1. halvvej begyndte der at ske lidt.

Opskriften for Batch var, at undgå turnovers, og lade forsvaret klare skærene, men han mente bestemt han skulle være med. Batch kastede for 15/25 med 209 yards, 1 fumble og 3 TDs, heriblandt et fantastisk 87 yard TD til TE Heath Miller..! (Der ikke var et TD, men dommerne overså, at HC Saban smed den røde klud). Dolphins kom i 2. halvvej foran 17-14, og lignede her et hold der ville løbe med sejren, især efter dommerne begik en fejl på en Pass Interference der ikke blev dømt mod Miami.

Daunte Culpepper startede for sit nye hold, og virkede ikke helt inde i systemet endnu. Han havde 2 chancer for at reelt afgøre kampen til sidst, men gjorde det ikke..! Culpepper var 18/37 for 262 yards med 2 INTs, hvoraf den ene blev returneret af LB Porter til TD.

Steelers lukkede godt ned for Miamis løb, og tillod kun 38 yards langs jorden. Den anden vej gik det bedre, Willie Parker havde på 115 yards af Steelers’s i alt 143 yards langs jorden.

Alt i alt en underholdene kamp, der blev afgjort i 4. quarter af et velspillende Steelers mandskab, der nu er ubesejret i de seneste 9 kampe!

Link to comment
Share on other sites

Sidste års toer VernerLohals er også på banen igen. Har optimistisk packers som vinder over bears... :laugh:

Rent statitisk er det jo ikke optimistisk..! :tongue:

Favre har kun tabt 1 kamp mod Bears som starter for Packers..! (Sidste sæson)

Jeg har også Packers over Bears! :superman:

Så også lige, at Dwayne "The Rock" Johnson også har Packers over Bears..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sgutte finde ud af at melde mig til MOL ligaen, så smid mig lige en invite. Jeg burde hedde 'huz' derinde.

Bliver sjovt med de første prøverunder ...det plejer at overraske sygt meget. :laugh:

Hvad ser i som den sværeste kamp i første runde? (altså den i har tildelt færrest point?). Hos mig er det Jets vs. Patriots og jeg har selvfølgelig Jets som vinder ...jeg er jo psyko Jets fan 4 leif. :laugh::tongue:

NFL picks var åbenbart åbnet på 2. prøverunde, da jeg var inde og sætte mine picks i sidste uge. Det tog mig lige lidt tid at finde ud af i dag, men da live resultaterne på zulu begyndte at tikke ind, gav det ikke helt mening og mine kære Jets spillede slet ikke mod Patriots. :laugh:

...sguda godt at det kun er prøverunder.

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Pragtfuldt med NFL på søndage igen! :4thumbup:

Men fuck hvor er John Abraham voldsom! Han er jo overalt :crazy:

Og hvad sker der for predictions i studiet.. Vikings, Packers, Bears, Lions.. hehe

Ja flotte tal han kunne præstere efter dagens kamp, men syntes mere det er Carolina's dårlige spil, end Atlanta's gode spil der har styret kampen..! :nonono:

Og mange større og mindre overraskelser rundt om..! Vildest syntes jeg er:

Ravens tager Bucs med 27 - 0 :crazy:

Seahawks skulle bruge alle 60 minutter til at slå Detroit, med et 42 yard FG og 0:00 på uret! :blink:

Så er der jo også det at Rams slår Broncos og at Bills er tæt på at nuppe Patriots..!

Link to comment
Share on other sites

Ja flotte tal han kunne præstere efter dagens kamp, men syntes mere det er Carolina's dårlige spil, end Atlanta's gode spil der har styret kampen..! :nonono:

Og mange større og mindre overraskelser rundt om..! Vildest syntes jeg er:

Ravens tager Bucs med 27 - 0 :crazy:

Seahawks skulle bruge alle 60 minutter til at slå Detroit, med et 42 yard FG og 0:00 på uret! :blink:

Så er der jo også det at Rams slår Broncos og at Bills er tæt på at nuppe Patriots..!

Ja det må siges, mange overraskende ting.. Ravens havde jeg godt nok ikke set komme i sådan en skala!

Ellers nogle overbevisende tilbagevendende QB kampe. Chad Pennington ser ud til at havde haft en brandkamp og det samme med McNabb.

Trent Green blev båret fra banen efter et voldsomt hit.. han husker intet af situationen da han kommer til bevisthed i spiller tunnelen. Meget hænger på Green hos KC, så man må håbe det ikke giver efterveer for ham. Larry Johnson havde ingen super kamp.

Jeg synes bare Delhomme spillede virkeligt ringe og samme gjorde O-line!

Og ja.. Rally?? :blink::blink::dry:

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Ja, juhuu for rally, der er måske 25 mennesker der er interesseret, de resterende 30-50.000 venter bare på den næste nfl kamp. De må sku lære at lave dobbelt rally version. Long version og short version, så kan de køre den lange version hvis kampen bliver færdig til tiden og short version hvis dne ikke gør, og i bedste fald fjerne det helt...

Godt at se pats redder æren tilsidst, troede lige denne sæsons superbowl vindere skulle tabe første kamp ...

Link to comment
Share on other sites

Så fik WR Deion Branch en ny arbejdsgiver..!

Han er nu blevet byttet til Seattle Seahawks, til gengæld får New England Patriots et førsterundevalg i næste års draft.

Branch har efter sigende underskrevet en 6 årig aftale til en værdi af 39 mio. $ Med 13 mio $ i bonus og 23 mio $ over de første 3 år.

Dette giver en stærk WR gruppe i Seattle med Bobby Engram, Deion Branch, Nate Burleson og Darrel Jackson..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så fik WR Deion Branch en ny arbejdsgiver..!

Han er nu blevet byttet til Seattle Seahawks, til gengæld får New England Patriots et førsterundevalg i næste års draft.

Branch har efter sigende underskrevet en 6 årig aftale til en værdi af 39 mio. $ Med 13 mio $ i bonus og 23 mio $ over de første 3 år.

Dette giver en stærk WR gruppe i Seattle med Bobby Engram, Deion Branch, Nate Burleson og Darrel Jackson..! :superman:

En kanon handel for Seahawks imo! Som du siger, så er de godt nok giftige på WR pladsen nu og derudover så er holdet som en helhed godt tømret sammen og med mange nøgle positioner sikret.

Men holder stadig på, at det her gør livet sværere for Patriots.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share