NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

1. runde - Tanker og observationer...

Sidste år gennemgik jeg alle kampene med resultater og stats, det gider jeg ikke i år, dels fordi jeg ikke har tiden, men også dels fordi det jo kan læses så mange andre steder..! I stedet vil jeg granske hver runde og komme med lidt tanker og observationer..! :smile:

Noget af det der springer mig allermest i øjnene efter gårsdagens kampe, var den første Zulu kamp.

Atlanta @ Carolina 20 - 6

Carolina Panthers er af rigtig mange før denne sæson, spået til en Superbowl deltagelse, inkl. mig selv. Men med spillet de viste igår kommer de ikke engang i slutspillet. Deres ellers så normalt umådeligt stærke forsvar tillod sammenlagt mere end 250 yards langs jorden! :blink:

Jeg tager helt klart hatten af for Falcons, og specielt den offensive linie, RB Dunn (132 yards) og deres nye DE John Abraham (5 tacklinger / 2 sacks / 2 FF).

QB Vick er stadig i mine øjne middel, hans kasteangreb trækker ned i hans løbearbejde. Men han lavede ingen fejl, så bestemt en godkendt præstation.

Baltimore Ravens ser rigtig stærke ud..! De holdte Buccaneers til 0 point. LB Ray Lewis, CB Ed Reed og deres nye QB Steve McNair kan føre dem rigtig langt tror jeg.. Ray Lewis havde en kæmpe sack på QB Chris Simms, det kan ses i dette klip (Kræver realplayer).

McNabb er tilbage..! Han startede lidt usikkert med en INT, men med 314 yards, 3 TDs og 1 INT er han tilbage..! Eagles nye 'T.O' WR Donte Stallworth gjorde det også rigtig godt, med 6 grebne bolde for hele 141 yards, samt 1 TD..

En anden observation jeg gjorde mig fra den kamp, det var mod Houston, var David Carr og den offensive linie. Sidste sæson var Carr nede på jorden som følge af et sack hele 68 gange..! Og stilen fortsætter i år, med 5 sacks tilladt mod Eagles..! :nonono:

Saints RB Reggie Bush havde i sin første NFL kamp, 141 kombinerede yards! En flot debut, og bli'r helt sikkert værd at følge i år.

Carson Palmer, Chad Pennington og Drew Brees ser alle ud til at være kommet sig fuldstændigt over deres skader fra sidste sæson.

Og til sidst, mine Green Bay Packers så forfærdelige ud.. :dry: Jeg kunne sikkert finde på en masse undskyldninger, men tingene fungerede bare ikke..! Jeg håber virkelig, at Mike McCarthy får styr på tingene i en fart! Det eneste lyspunkt var, at RB Ahman Green fik 110 yards på 20 forsøg.

En lidt rodet affære jeg fik liret af der, men jeg skal jo også lige igang igen..!

Jeg starter hermed en David Carr sack tracker, for den bli'r høj igen i år..! :laugh:

David Carr's sack tracker: 5 sacks!

Lækkert at have NFL tilbage på skærmen! :4thumbup:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En kanon handel for Seahawks imo! Som du siger, så er de godt nok giftige på WR pladsen nu og derudover så er holdet som en helhed godt tømret sammen og med mange nøgle positioner sikret.

Men holder stadig på, at det her gør livet sværere for Patriots.

Helt sikkert en god handel for Seattle der nu står med mange gode WR kort på hånden og en QB der kan finde dem..! Så er spørgsmålet blot, om manglen af Steve Hutchinson bliver for stort for Shaun Alexander..

Pats så ikke gode ud igår, og var heldige med at slå Bills, et hold de på papiret skal jævne med jorden..! Men de var også uden Tedy Bruschi, Doug Gabriel og Chad Jackson..

Link to comment
Share on other sites

Monday Night, og nyheder...

Redskins tog hjemme imod Vikings, og overraskende nok, var RB Clinton Portis på banen, han fik endda et TD..! :blink: Godtnok tidligt efter at have revet sin skulder af led i den første eller anden pre-season kamp.

Vikings' nye 'Packer' kicker sikrede dem sejren med et 31 yard FG kort før tid! I en kamp hvor der blev begået hele 32 penalties..

Vikings' QB Brad Johnson var 16/30, 223 yards og 1 TD på dagen...

Og her kommer så flere grunde til at Raiders slutter sidste i deres division: :tongue:

De tog imod Chargers på hjemmebane og tabte 0 - 27...

QB Aaron Brooks var kun 6/14 og 68 yards...

QB Andrew Walter (Backup) var 2/5 med 28 yards...

Chargers derimod:

Nye QB Phillip Rivers var 8/11 med 108 yards og 1 TD

LaDanian Tomlinson fik bolden 31 gange og løb 131 yards + 1 TD

Defensive Rookie of the year i sidste sæson, Shawn "Lights out" Merriman, lavede 6 tacklinger og 3 sacks! :devil:

Nyheder:

WR Koren Robinson skifter til Packers. :nonono: Han blev fyret hos Vikings for spiritus kørsel, og kan stå overfor et års karantæne ovenpå den episode. (Sidste sæson fik han 4 spilledages karantæne) Han er en god WR, og Packers har hårdt brug for en god WR mere..! MEN MEN.. Jeg mener ikke han er det værd..! Det virker lidt desperat i mine øjne..

Atlantas nye DE John Abraham, der havde en virkelig god åbningskamp (5 tacklinger, 2 sacks, 2 FF), har fået en skade i lysken, samme type skade der holdt ham ude i det meste af 2003 sæsonen..

Rams' startende Center Andy McCollum er færdig for sæsonen med en alvorlig knæskade.

Panthers Left Tackle Travelle Wharton, er ude resten af sæsonen med 2 overrevne ledbånd! Der er ret dårlig dybde på den position, det ligner nu en rookie der skal passe på Delhomme's blinde side..

Chiefs QB Trent Green, der lå i 11 min. urørlig på banen i søndags, er i bedring. Ingen ydeligere skader, end den hjernerystelse han fik.. Det forventes at han er ude i mindst 2 uger.. Ikke godt for Chiefs!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Defensive Rookie of the year i sidste sæson, Shawn "Lights out" Merriman, lavede 6 tacklinger og 3 sacks! :devil:

Han fortsætter jo hvor han slap :4thumbup: I smell Pro Bowl :tongue:

Også taber Redskins til Vinkings :crazy: Hva helvede sker der ? Så ikke kampen kun stats, men hvorfor fanden rusher de dem ikke bare til døde ? De har 4,1 Y pr. carrie - men rusher kun 25 gange :nonono:

Edited by bRODER
Link to comment
Share on other sites

Han fortsætter jo hvor han slap :4thumbup: I smell Pro Bowl :tongue:

Også taber Redskins til Vinkings :crazy: Hva helvede sker der ? Så ikke kampen kun stats, men hvorfor fanden rusher de dem ikke bare til døde ? De har 4,1 Y pr. carrie - men rusher kun 25 gange :nonono:

Redskins Kicker, Hall, missede et 48 yard FG sidst i kampen, der vil have givet OT..!

Måske ville Redskins ikke risikere for meget med Portis, så de ikke ville give ham for mange løb.. Men Vikings så gode ud, og Brad Johnson lavede et rigtig lækkert pump fake og så pass der resulterede i TD.. Måske skal man alligevel holde lidt øje med dem i år..?

Link to comment
Share on other sites

Redskins Kicker, Hall, missede et 48 yard FG sidst i kampen, der vil have givet OT..!

Måske ville Redskins ikke risikere for meget med Portis, så de ikke ville give ham for mange løb.. Men Vikings så gode ud, og Brad Johnson lavede et rigtig lækkert pump fake og så pass der resulterede i TD.. Måske skal man alligevel holde lidt øje med dem i år..?

Så også lige recap, ærgeligt han misser den der. Ihvertfald for mig, når jeg har spået Redskins en ok sæson :laugh:

Men jeg tror slet ikke på Vikings, imponerende de vinder. For fatter virkelig ikke hvordan det kan lade sig gøre, med de spillere de har mistet :crazy: Men i det lange løb, tror jeg bare ikke på dem. Og mini-Elming gav dem endda divisions sejren :nonono: Den tror jeg vist havner hos Chicago's defence :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

WR Koren Robinson skifter til Packers. :nonono: Han blev fyret hos Vikings for spiritus kørsel, og kan stå overfor et års karantæne ovenpå den episode. (Sidste sæson fik han 4 spilledages karantæne) Han er en god WR, og Packers har hårdt brug for en god WR mere..! MEN MEN.. Jeg mener ikke han er det værd..! Det virker lidt desperat i mine øjne..

Glemte helt at få kommenteret på denne her :tongue:

Jeg kan ikke være mere enig med dig her Holm, for mig virker det som om at ledelsen i Green Bay har tænkt: "Vi bliver nødt til at gøre et eller andet, ellers ender det helt galt i år..." Også vælger de bare den forkerte løsning.. Faktisk lidt ærgeligt at Favre(hvis han stopper efter sæsonen) skal slutte sådan her, for i mine øjne ser det skræmmende skidt ud for dine Packs..

Link to comment
Share on other sites

Glemte helt at få kommenteret på denne her :tongue:

Jeg kan ikke være mere enig med dig her Holm, for mig virker det som om at ledelsen i Green Bay har tænkt: "Vi bliver nødt til at gøre et eller andet, ellers ender det helt galt i år..." Også vælger de bare den forkerte løsning.. Faktisk lidt ærgeligt at Favre(hvis han stopper efter sæsonen) skal slutte sådan her, for i mine øjne ser det skræmmende skidt ud for dine Packs..

Nu er der godtnok kun spillet en enkelt kamp i sæsonenm, det gør det svært at drage nogle konklusioner ud fra... Men Det har ikke set godt ud for Packers, hverken før sæsonen eller i den første kamp. Faktum er, at de sandsynligvis ikke vinder mere end 5-6 kampe, i bedste fald 7-8 kampe..

Tilføjelsen af Koren Robinson virker bare SÅ undelig. Ted Thomson plejer, at have ufattelig godt styr på opbyggelse af gode hold. (Han står bag det nuværende Seattle Seahawks hold). Jeg skal lige have undersøgt de forskellige boards omkring nyheden tror jeg..!

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Nu er der godtnok kun spillet en enkelt kamp i sæsonenm, det gør det svært at drage nogle konklusioner ud fra... Men Det har ikke set godt ud for Packers, hverken før sæsonen eller i den første kamp. Faktum er, at de sandsynligvis ikke vinder mere end 5-6 kampe, i bedste fald 7-8 kampe..

Tilføjelsen af Koren Robinson virker bare SÅ undelig. Ted Thomson plejer, at have ufattelig godt styr på opbyggelse af gode hold. (Han står bag det nuværende Seattle Seahawks hold). Jeg skal lige have undersøgt de forskellige boards omkring nyheden tror jeg..!

:dry:

Jeg har dem så ikke til meget mere end 3-4 sejre. Deres defence ser i mine øjne ganske fornuftig ud, med et par gode LB's og en rigtig fin secondary. Men når vi skal frem ad banen er sagen jo en hel anden, deres off. linie er jo blevet nævnt rigeligt, også mangler de liige en ekstra WR - som jo så skal være Robinson åbenbart. Dybden på den position er heller ikke imponerende. Og da deres TE's ikke griber særligt mange bolde, mangler Favre simpelthen mål.

Derudover ser det heldigvis ud som om at Green har fået fart i stængerne :4thumbup:

Det var bare lige mine første observationer, du har jo nok et lidt bedre kendskab til ting som f.eks deres def linie(som jeg ikke ved en skid om) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har dem så ikke til meget mere end 3-4 sejre. Deres defence ser i mine øjne ganske fornuftig ud, med et par gode LB's og en rigtig fin secondary. Men når vi skal frem ad banen er sagen jo en hel anden, deres off. linie er jo blevet nævnt rigeligt, også mangler de liige en ekstra WR - som jo så skal være Robinson åbenbart. Dybden på den position er heller ikke imponerende. Og da deres TE's ikke griber særligt mange bolde, mangler Favre simpelthen mål.

Derudover ser det heldigvis ud som om at Green har fået fart i stængerne :4thumbup:

Det var bare lige mine første observationer, du har jo nok et lidt bedre kendskab til ting som f.eks deres def linie(som jeg ikke ved en skid om) :laugh:

Jeg har dem til 5 kampe som de i mine øjne bør vinde.. Ik' dermed sagt at de gør det.. :tongue: Og 3 mere som de kan vinde med lidt ekstra medvind.. :wink:

BTW... Så kan jeg se jeg ikke er den eneste der har nosset rundt i picks.. Halvdelen af os har ikke fået point for første runde, jeghar selv kommet til at sætte picks for 2. prøverunde.. (diæthjerne) :blush: .. Men godt der er prøverunder..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har dem til 5 kampe som de i mine øjne bør vinde.. Ik' dermed sagt at de gør det.. :tongue: Og 3 mere som de kan vinde med lidt ekstra medvind.. :wink:

BTW... Så kan jeg se jeg ikke er den eneste der har nosset rundt i picks.. Halvdelen af os har ikke fået point for første runde, jeghar selv kommet til at sætte picks for 2. prøverunde.. (diæthjerne) :blush: .. Men godt der er prøverunder..! :smile:

Mht. picks - så fik jeg en popup besked om at mine picks var gemt. Det gjorde jeg ikke til den første prøverunde, så nok derfor jeg ikke har fået point :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg så lige set den kontrakt Koren Robinson har skrevet med Packers igennem, og nu må jeg sige, at det egentlig er en ret fornuftig signing set fra Packers' side.

Han har ingen signing bonus modtaget, og han har skrevet for 2 år til minimumslønnen på 545.000 $ årligt.

Hvis han fucker op i det igen, så taber Packers egentlig ikke det store, men klarer han det til gengæld godt.. jamen sååå.. :superman:

Nu må vi bare se, hvorvidt han får lov til at spille i år. Han står til 1 års karantæne ovenpå et brud på NFLs misbrugsregler.. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til, at Big Ben Roethlisberger er at finde på banen mandag, når Steelers møder Jaguars.. det vil være 2 uger efter han blev opereret i blindtarmen... :blink: Han har trænet med hele ugen..

Jeg sad forresten lige og så et interview med Terrell "T.O." Owens, lavet af Deion "Primetime" Sanders. Og jeg sad og fik helt sympati med ham.. Han fortalte om al Eagles/McNabb balladen, hans tid i San Fran, og det at han nu er i Dallas og hans forhold med Bill Parcells.

I mine øjne er han altså ikke så slem, som mange vil gøre ham til.. Faktum er, at han er en fantastisk WR. At han har et ego der følger med, tjaa, det har alle de store WRs, så det ser jeg ikke så slemt igen.. Medierne i USA, er i den grad efter ham, og nærmest blot venter på, at han fucker det hele op i Dallas..

Men jeg tror han får et fantastisk år, såfremt Bledsoe kan oppe sig lidt..! Måske endda den bedste WR i ligaen..? :innocent:

Jeg glæder mig i hvert fald til at se ham i aktion igen! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hva helvede laver Eagles ? De dominere fuldstændigt !! :crazy:

8 sacks laver de, de kan kaste den ene 1 down efter den anden - og Giants ved slet ikke hva der sker..

Også koster de mig 750,- ! :laugh:

Det var helt sindsygt! Fed fed kamp! Men hvad fanden sker der for Eagles!

De har 100% styr på Giants, men lader det slippe pga. hvad der i mine øjne er klare træner fejl.. 2 gange går de efter den på 4 og 1, hvilket ikke giver mening. De kunne bare havde puntet og så kunne et Giants hold så ellers prøve at kæmpe dem tilbage i kampen fra deres egen 10-30 yard linie.. istedet prøver de at tage chancen og løbe med bolden, og løbe er jo ikke lige der Eagles er skarpest!

Det lykkeds ikke, hvilket helt sikkert er med til at give Giants nyt håb og moral, som man også kan se på deres sidelinie..

Derudover, så de gange Eagles er i en position til at trække tiden, så vælger de nogle underlige spil.

Men flot af Giants, de troede sku på det hele vejen og det er fandme utroligt de kan rejse sig som hold efter 8 sacks på deres QB og de selv intet pres har produceret på McNabb i sammenligning.

Det var vist også nået af et must win for Giants når man ser på deres skema for de næste mange kampe.. men igen, If you wanna be the best, you gotta beat the best :superman:

Ellers så synes jeg Atlanta Falcons spil er værd at bemærke.. deres løbe spil er skræmmende for at sige det pænt. Dunn lavede 123 yards(deromkring) og Vick 113 yards rushing!! :crazy: De ser godt nok farlige ud i år, hvilket jeg ikke lige havde spået dem til.. bliver spændende at se dem videre.. jeg mener dog stadig ikke Vick har den ro og kølighed der skal til når det gælder PO's, men indtil videre ser de ud til at være på vej der til.

Panthers er 0-2 og de spiller bare ikke godt pt. Jeg tror helt sikkert de kommer tilbage og kommer i PO's, de har stadig et for godt hold til andet.. ikke mindst så tror jeg Delhomme nok skal komme i gear når Smith gør sin entre igen.

Runder lige mine Raiders og siger... blah :nonono: Brooks er skadet nu og deres kære Walter er måske lige så god, men deres offensiv er jo et stort gabende vortex. Blah.

Redskins ser heller ikke for gode ud.. selvom de har fået Al Saunders og hans 700 siders offensive playbook så ser det slet ikke ud til at klikke for dem. Bliver det ikke bedre, så forvent at se et QB skifte. Pt. i så stærk en division som de er i, så spår jeg dem ikke mange chancer hvis de ikke få mindst 3 sejre inden for de næste 4 kampe.

Værd at notere..

* Shawne Merriman :superman::superman::superman: Han er på vej mod storhed.. glæder mig til at se ham mod bedre hold, men jeg tror mange offensive linier ikke ser frem til et møde ham :tongue:

* Brady ser også ud til at savne sin Branch en del.. de får det svært mod de bedre hold.

Link to comment
Share on other sites

2. runde - Tanker og observationer...

Tendenser er begyndt at indfinde sig allerede i dette års udgave af NFL. Og hvad der i mine øjne er allermest besynderligt er, at Carolina Panthers der i manges øjne er det perfekte hold, har startet 0 – 2.

Betyder 1 mand (WR Steve Smith) virkelig så meget for det hold? Eller er de blot ikke så gode som utallige eksperter har forudset..?

Man skal ikke sælge bjørnen før skindet er skudt, meeen… Egentlig var de ganske godt kørende og styrede fint begivenhedernes gang. Men med 10 minutter tilbage af kampen og en føring på 13 – 6, mente HC John Fox at der skulle laves trick spil.. DUMT! Vikings puntede, Chris Gamble skulle returnere, han blev lettere presset, men holdte sig til planen og kastede bolden tværs over banen, hvor den ramte jorden og vikings opsnappede bolden!

Vikings derimod, de kan det der med trick spil. Ex-Packer kicker Ryan Longwell kastede sit første TD, på et fake field goal, og dermed udlignede Vikings til 13 – 13, og samme Longwell satte et nemt FG op mellem stængerne i OT.

En mand kan ikke vinde en kamp.. Det blev endnu engang bevist i Green Bay i denne runde. Packers startede forrygende ud, og var foran 13 – 0 efter 1. qtr. Men så kastede Favre, som den eneste fejl han lavede i kampen, en INT i modstanderens endzone. Og derfra var det en kamp op ad bakke. Favre var 31/55, 340 yards, 3 TDs og 1 INT. WR. Donald Driver greb 8 bolde for 153 yards. Packers DE Aaron Kampmann havde en forrygende kamp, med 3 sacks, 2 FF og 4 tacklinger. Men det var ikke nok, selvom RB Reggie Bush blev holdt til 5 yards på 6 forsøg langs jorden.

Dette var en kamp som Packers skulle have vundet. Det bli'r en meget lang sæson for de grønne og gule, der hvis dette fortsætter, sandsynligvis bli'r nødt til at afprøve Backup QB Aaron Rodgers, da han er fremtidens mand.

En ting jeg kan trøste mig med her, er at Packers i det mindste ikke er det dårligste hold i NFL lige nu..! Niksen.. Det er Raiders..! Jeg har aldrig set noget lignende.. Og så mangler de endnu at finde Endzonen.

Al Davis har i mine øjne helt og aldeles ødelagt det hold ved at hyre Art Shell som HC..

Eagles lavede i mine øjne, og mange andres, en lang række underlige beslutninger..! Egentlig så havde jeg ventet, at de ville dominere Giants rimelig meget. Men at de så midt i 3. qtr. Vælger at sætte backup D# ind..?? Skandale dumt! Og de fik hvad de fortjente! At de tilmed ikke blot punter, bolden i åbenlyse situationer hvor tiden bare skal trækkes mest muligt..? Men helt sikkert også et flot comeback af Giants, men jeg spår stadig Eagles som top kandidat i den division. Eller gør jeg.? For det ser ud til at deres bedste defensive spiller.. DE Jevon "The Freak" Kearse er ude resten af sæsonen. Med overrevne ledbånd og korsbånd i det ene knæ, kommer han ikke på banen igen i 2006.. STORT tab for Eagles!

Hvad sker der lige med Chicago Bears..?

De sidste års meget udskældte QB Rex Grossman er som forvandlet..! Sidste uge spillede han godt, i denne uge spillede han formidabelt.. 20/27, 289 yards og 4 TDs! Han har en samlet Passer rating på 128,7 i de første 2 kampe! Og deres D#..? Puha.. fortsætter de takter, kan det blive et meget godt år for Bears!

Edgerrin James mangler i Indianapolis..? So what.. Peyton Manning kaster da bare for 400 yards og 3 TDs… 'nuff said!

Tampa Bay er også i problemer..! Vick og Co. satte franchise record for flest yards langs jorden med 306! Warrick Dunn stod for 134 og Vick selv for 127 yards! Det kan godt være, at manden ikke kan kaste bolden ret godt, men hvis de fortsætter med at løbe som de gør, er det jo heller ikke nødvendigt!

QB Chris Simms er sandsynligvis ikke på god fod med HC John Gruden for tiden! Han har i de første 2 kampe kastet 6 INTs. Derfor starter jeg nu endnu en tæller..!

Chris Simms INT counter: 6 interceptions

Terrell Owens måtte udgå I kampen mod Redskins med en brækket finger, og forventes først af være tilbage om 2-4 uger!

David Carr spillede nogenlunde od slutningen af kampen mod Colts, men det var alt alt for sent, og ikke engang 3 TDs kunne pynte ret meget på resultatet..! Han blev sacked 3 gang i kampen…

David Carr's sack tracker: 8 sacks!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Monday night football, uden en tur i endzone... :blink:

Jaguars holdt i mandagens sene kamp, de forsvarende mestre, Pittsburgh Steelers, helt fra at score! Jeps, Jacksonville understregede deres styrke i år, i hvert fald defensivt, da de slog Steelers med 9 - 0.

Big Ben var tilbage på banen, men fik kærligheden at føle. Blev sacket 2 gang og kastede 2 INTs.

Også Steelers' løbeangreb var helt i hundende, blot 26 yards ialt!

Det bli'r sgu en spændende sæson i år tror jeg..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu også lidt af en farce med Koenen i weekenden. :laugh::laugh::laugh:

Tirsdag aften dansk tid underskrev 46- årige Morten Andersen en ny kontrakt med Atlanta Falcons. Aftalen gælder for den igangværende sæson.

Dermed er kickeren tilbage i NFL, og ligaens ældste spiller er også tilbage i Falcons, som han i 1999 sparkede i Super Bowl.

Morten Andersen var tidligere på dagen indkaldt for over for holdets general manager at vise, at han fortsat me­strer teknikken, som han i øvrigt gjor­de det ved en prøvetræning i juni, og manageren var mere end tilfreds.

Danskeren skal afløse holdets normale kicker Michael Koenen, der i søndags brændte alle fire korte field-goal i udekampen mod Tampa Bay.

"Jeg er ovenud lykkelig for denne chance. Det er halvandet år siden, jeg har spillet sidst, men jeg har hele tiden troet på, at jeg igen ville få en mulighed. Det har været en lang og sej proces," siger Morten Andersen til TV 2 Sporten.

Han får come back på mandag, hvor Falcons drager til New Orleans.

Det bliver følelsesladet for Morten Andersen, for det var netop i New Orleans, han startede sin imponerende karriere i 1982.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share