NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvornår kommer der Noget med Nfl derinde, kan ikke finde ud af den programliste derinde:D

Du skal blot finde ud af hvornår kampene spilles, derefter går du ind under streams og vælger den kamp du vil se..! :smile: Det plejer at stå i overskriften af kanalen..

Jeg forslår du ser ESPN lige nu! :4thumbup:

Ellers er channel 3 næsten altid på NASNEurope..

du kan finde hvad der kommer der på www.NASNEurope.com :smile: De sender også NFL..

Link to comment
Share on other sites

Du skal blot finde ud af hvornår kampene spilles, derefter går du ind under streams og vælger den kamp du vil se..! :smile: Det plejer at stå i overskriften af kanalen..

Jeg forslår du ser ESPN lige nu! :4thumbup:

Ellers er channel 3 næsten altid på NASNEurope..

du kan finde hvad der kommer der på www.NASNEurope.com :smile: De sender også NFL..

Okay mange tak igen igen:D

Link to comment
Share on other sites

'Overfald' i Reggie Bush's debut for Saints...

Tennessee Titans' Maskot, ramte Saint QB Adrian McPherson, da han var på vej ud på banen til 2. halvvej, og måtte efterfølgende udgå af kampen..

:nonono:

Reggie Bush havde en fornuftig start, da han på 10 løb fik 59 yards, heriblandt et 44 yard løb.

Spændende at se hvad han kan gøre mod startere..! :smile:

QB Vince Young viste, at han ikke skal starte inde. Han mangler stadig at lære og smide bolden væk når han er presset, frem for at tage sacken for minus yards.

Link to comment
Share on other sites

LB Junior Seau har svært ved at bestemme sig..! Trække sig tilbage eller spille..!

For blot et par dage siden valgte han et trække sig tilbage fra NFL, 37 år gammel og 12 pro bowls i træk! (1991-2003).

Men men, så kom NE Patriots og viftede med en ledig plads foran næsen på Seau, og han er nu tilbage på banen, for NE Patriots.

Selv siger han det er fordi NE giver ham muligheden for noget han ikke har opnået, en superbowl ring!

Sidder lige og se NFL Network, da reklamerne kom på, kunne jeg ikke lade være med at grine.. De forstår virkelig at lave gode, sjove reklamer derovre..! Især med sportsstjernerne som deltagere..! Min favorit er helt sikkert Peyton Manning, han er hylende morsom..! :4thumbup:

Sprint

En klassiker:

Mastercard

:laugh:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

hehehe, Peyton ftw!

Var der ikke en stribe reklamer med en stor neger for et par år tilbage, hvor han tacklede folk på et kontor og lign.?

De var satme også fede ...men jeg kan slet ikke huske navnet på spilleren.

anyone?

Link to comment
Share on other sites

hehehe, Peyton ftw!

Var der ikke en stribe reklamer med en stor neger for et par år tilbage, hvor han tacklede folk på et kontor og lign.?

De var satme også fede ...men jeg kan slet ikke huske navnet på spilleren.

anyone?

Garanteret Loud Mouth Linebacker Terry Tate du tænker på..?

aka

Lester "Rasta" Speight :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg Madden 07 :4thumbup:

Det har fået en mindre ansigtsløftning, og ellers minder det meget om 06'eren :nonono:

Jeg har startet en franchise med Cardinals, og har allerede været ved at kaste min skærm langt ned i helvede flere gange pga. mine lorte corners og safety's bliver brændt gang på gang...så også her minder det om 06'eren :laugh::laugh:

Den nye funktion med at man kan lege blocker, virker umiddelbart spændene. Men det går satme stærk, så ikke altid man lige rammer der som man skal :tongue: Også kan man tydeligt mærke forskel på gode og dårlige runningbacks - det er da en god ting.

Det var lige førstehåndsindtrykkene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg Madden 07 :4thumbup:

Det har fået en mindre ansigtsløftning, og ellers minder det meget om 06'eren :nonono:

Jeg har startet en franchise med Cardinals, og har allerede været ved at kaste min skærm langt ned i helvede flere gange pga. mine lorte corners og safety's bliver brændt gang på gang...så også her minder det om 06'eren :laugh::laugh:

Den nye funktion med at man kan lege blocker, virker umiddelbart spændene. Men det går satme stærk, så ikke altid man lige rammer der som man skal :tongue: Også kan man tydeligt mærke forskel på gode og dårlige runningbacks - det er da en god ting.

Det var lige førstehåndsindtrykkene :smile:

Jeg tør næsten ikke selv få fat i det..! Kommer jo til at sidde med det konstant..! :tongue:

Trist de ik har gjordt lidt for at udligne WRs og DBs... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Så blev stærkt utilfredse WR Ashley Lelie endelig traded.

Efter at være blevet degraderet til 3. reciever hos Broncos, har Lelie villet væk. Han er nu traded til Falcons via Redskins.

Denver får et 3. rundevalg af Washington, Atlanta og Wahsington bytter lige over mellem Lelie og TJ Duckett.

Redskins har brug for en solid RB, efter Clinton Portis blev skadet i en preseason kamp..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør næsten ikke selv få fat i det..! Kommer jo til at sidde med det konstant..! :tongue:

Trist de ik har gjordt lidt for at udligne WRs og DBs... :nonono:

Nu skal det jo også lige siges at Cardinals ikke har ligaens bedste secondary, og jeg nåede kun at spille 2 kampe. Mod Steelers og Patriots :laugh: Kan være det bliver bedre mod svagere hold...Også var det jo preseason, så i 3+4 quarter var det reserverne. Men alligevel, det blev satme brændt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Angående preseason kunne jeg godt tænke mig at høre folk hvad de syntes om det.

Der spilles 4 preseason kampe hvert år.

Personligt syntes jeg det er for meget, når man tænker på de skader det medfører hver eneste sæson, på starterne.. Det burde være nok med 2 kampe i preseason, hvor man så kun spiller starterne, hvis de er usikre på deres plads, eller de har brug for at blive testet ovenpå en skade..

Desuden er den såkaldte training camp heller ikke til at løbe om hjørner med.. 2-3 træninger om dagen 5 dage om ugen er ikke usædvanligt. Her kommer folk også til skade, bl.a. har Browns mistet deres 1. og 2. center :nonono:

Mange spillere har talt negativt om training camp og preseason skemaet, men for ejerne er det jo omvendt. De tjener jo store summer på både training camp og preseason kampene, selvom de selvfølgelig risikerer at miste deres stjernespillere til skader..

Hvad er jeres mening til sagen..?

Link to comment
Share on other sites

Der skal lige komme endnu lidt ros til Madden 07 :smile: I Superstar-mode(hvor man skal føre sin egen spiller frem), styrer man kun sin egen mand når han er på banen. Dvs man kalder ingen plays(medmindre man er QB), og man skal bare løbe ruter eller blocker..osv osv..når ens spiller ikke er på banen, styrer man holdet som man plejer at gøre :4thumbup:

Det er sq en fed lille feature, selvom man igen bliver ret irreteret når Vick mener man skal gå dybt når man mangler inches for at få en ny 1 down :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Angående preseason kunne jeg godt tænke mig at høre folk hvad de syntes om det.

Der spilles 4 preseason kampe hvert år.

Personligt syntes jeg det er for meget, når man tænker på de skader det medfører hver eneste sæson, på starterne.. Det burde være nok med 2 kampe i preseason, hvor man så kun spiller starterne, hvis de er usikre på deres plads, eller de har brug for at blive testet ovenpå en skade..

Desuden er den såkaldte training camp heller ikke til at løbe om hjørner med.. 2-3 træninger om dagen 5 dage om ugen er ikke usædvanligt. Her kommer folk også til skade, bl.a. har Browns mistet deres 1. og 2. center :nonono:

Mange spillere har talt negativt om training camp og preseason skemaet, men for ejerne er det jo omvendt. De tjener jo store summer på både training camp og preseason kampene, selvom de selvfølgelig risikerer at miste deres stjernespillere til skader..

Hvad er jeres mening til sagen..?

Det er et svært spørgsmål. Det vigtigste er jo at et hold er klar lige fra sæson start. For der bliver spillet få kampe i grundspillet og en dårlig start kan dermed ødelægge en hel sæson. På den anden side vil man jo også gerne have at alle spillere er klar fra start.

Man kunne måske skære ned i preseason kampene, så der kun er 2. Holdene spiller jo alligevel med reserver det meste af tiden i disse kampe. Vedrørende Training Camp kan jeg ikke rigtig udtale mig, da jeg ikke helt har styr på hvor meget det udskiller sig fra den normale træning andet end at det skulle være lidt hårdere.

Link to comment
Share on other sites

Det er et svært spørgsmål. Det vigtigste er jo at et hold er klar lige fra sæson start. For der bliver spillet få kampe i grundspillet og en dårlig start kan dermed ødelægge en hel sæson. På den anden side vil man jo også gerne have at alle spillere er klar fra start.

Man kunne måske skære ned i preseason kampene, så der kun er 2. Holdene spiller jo alligevel med reserver det meste af tiden i disse kampe. Vedrørende Training Camp kan jeg ikke rigtig udtale mig, da jeg ikke helt har styr på hvor meget det udskiller sig fra den normale træning andet end at det skulle være lidt hårdere.

Jeg er helt enig med at det bør skæres ned, hvis ikke fjernes helt. Et hold med top-profesionelle spillere bør kunne blive klar uden at skulle spille 3-4 kampe. Det kan evt. være nødvendigt at se se nogle af spillerne an i kampsituationer, men ikke de etablerede startere.

Det er heller ike 130 mand store trupper holdene står med i offseason længere, men nærmere 80. Dette burde også gøre det nemmere for trænerstaben at finde frem til de 53 spillere og 8 practice squad spillere..

Jeg mener helt klart at risikoen for, at skade starterne totalt overskygger risikoen for, at holdet ikke er klar i første kamp.

Jeg skal til foredrag med Claus Elming i aften, hvis jeg får muligheden vil jeg prøve at høre ham hvad han mener.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share